Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka

komentáře | popis | fotky | Tuner#2 | 11.07.19 23:00 | 1031x v oblíbených
Popis uspořádání fotografií

- foto č. 1 - 30 je přehled nejlepších fotografií vzhledu z aktuální sezóny
- foto č. 31 – xxx je přehled prací na autě od roku 2000 až do současnosti

U každé fotografie najdete i popis.

ŠKODA 136L/A alias ŽLUTKA

Auto je původem Škoda 105L r.v. 1986. První majitel byl strýc, který si pak pořídil Škodu 130L a auto prodal tátovi. Pak sloužilo k běžnému užití u nás v rodině. V cca. 60tkm zkolaboval motor díky jedné špatné vložce už z výroby a tak se motor rovnou předělal na 120L. Táta si pak koupil Felicii a auto měl děda a po dědovi jsem se stal majitelem já. Ze začátku bylo auto zcela sériové, pak přišla řada na „samolepkový tuning“ společně s MATTESSem :o) Následně jsem se seznámil s TUNERem a proběhlo pár „ilegálních závodů“ :o) a tím začalo mé bádání co a jak na autě vylepšit. Začalo to snížením předku pomocí zkrácení pružin o závit + zarovnání, podložkami pod zadní kola, centrálním stěračem apod. Prostě věcmi s kterými začíná snad každý. V létě roku 2002 jsem se rozhodl, že auto dostane nový lak a nějaký silnější motor. Původně jsem nechtěl měnit nápravy, ale díky TUNERovi, který mě přesvědčil o lepších vlastnostech vlečné nápravy jsem nakonec koupil 5q a vlečku od Danovo kamaráda Jardy. Na podzim roku 2002 to začalo a na začátku jsem neměl vůbec tušení, že dokončení auta se protáhne až do roku 2005 a v podstatě až do dnešních dnů, protože úprav není nikdy dost :o) Žlutka prodělala přestavbu na Škodu 136 L (včetně zápisu do TP), vše pokud možno s použitím nových a nebo repasovaných dílů. Většina úprav se nese v duchu 130L/A (proto to Áčko v názvu) a řada z nich je i s vylepšením vzhledem k současným možnostem.

Popis provedených úprav

Skelet: Na velmi zachovalé karoserii se měnily prahy a zadní lemy (ač to nebylo třeba a klempíř (švagr) u toho brečel :o) Měnili se také přední blatníky, čelo, zavařovala se díra po stěrači, odvětrání v C sloupku a upravovalo se zadní čelo, aby se motor lépe odvětrával. Po vyvaření šlo auto do laku a po dlouhém vybírání jsem zvolil odstín Škoda 6225. Jedná se o vypalovací akrylát. Potom jsem auto přivezl z lakovny, dal na špalky a po vyndání náprav a všech trubek začala oprava spodku. V postatě pouze očištění a obroušení všech drobně napadených ploch až na čistý kov a následný nátěr základem a přes to tlumexem. Exteriér auta je jinak v podstatě sériový, protože jen tak vyniknou nadčasové tvary eMka. V sezóně 2015 jsem se vrátil ke dvojici stěračů a zadní čelo jsem vyměnil za nové s ventilací jako měla 130LR.

Podvozek: Přední náprava prošla repasí a zadní kyvadlová náprava byla vyměněna za úhlovou z Rapida. Všechny díly nápravy jsou opískované a buď v zinku a nebo 2x v základu (dříve syntetika Primer, dnes podstatně lepší dvousložkový epoxidový základ Sincolor) a přes to 2 x vrchní barva Alkyton.

- přední náprava vyztužená dle L/A specifikace
- předělané misky dorazů, výměna za rovnou páskovinu 4mm s výztuhou
- předělaný doraz horního ramene, aby nehrozilo vypadnutí pružiny z uložení
- vyztužené uchycení tlumičů
- navařený úchyt pro unibalové uložení stabilizátoru
- ovařená a vyztužená nápravnice, držáky řízení a upravené kozlíky
- podložky 6mm pod kozlíky horních ramen pro nastavení negativního odklonu
- tvrdé silentbloky na uložení horních i spodních ramen by Pemit
- stabilizátor průměr 20mm p. Svozil, navařené rozšíření na unibal 10mm
- tvrdé silentbloky na uložení stabilizátoru by Pemit
- přední pružiny 185mm, průměr drátu 14mm, tuhost 133kN (o 200% tvrdší než sériová)
- pružiny jsou vlastního návrhu (za podpory Eidyho) od firmy Invel plus
- tlumiče plynokapalinové Protlum sport se zakázkovou délkou těla a nastavením
- kotouče s vnitřním chlazením o průměru 247 x 20mm by Kalmar
- 4 pístkové brzdiče, rozšířené kvůli širšímu kotouči mezikusem s těsněním
- desky Ferodo DS 2500
- zmenšený průměr nábojů kvůli širšímu brzdiči a úspoře rotační hmoty
- převrtaný náboj na rozteč 4 x 100mm včetně úpravy středícího kroužku
- Al průchozí podložky podle druhu kola
- nastavení geometrie, odklon - 2° 15” a sbíhavost 0,0mm

- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- nová příčka převodovky, ovařené úchyty šikmých ramen
- nová šikmá ramena vyztužená dle L/A
- nová podélná ramena, vyztužená dle L/A a tvrdé silentbloky
- zadní pružiny 275mm, průměr drátu 14mm, tuhost 84kN (o 300% tvrdší než sériová)
- pružiny jsou vlastního návrhu od firmy Invel plus
- tlumiče plynokapalinové Protlum sport se zakázkovou délkou těla a nastavením
- náprava přikurtovaná ke karoserii dvojitým pásem, aby nehrozilo vypadnutí pružiny z uložení
- kotouče Brembo pro VW o průměru 239 x 10mm
- brzdiče Škoda Octavia I s pístkem 41mm a upravené lanovody na ruční brzdu
- desky Galfer original Škoda/VW
- náboje v zinku pro rozteč 4 x 100mm by Saky
- Al průchozí podložky podle druhu kola
- nastavení geometrie, odklon - 3° a sbíhavost 2,8mm

- kola na okruh a street „race“ ATS DTC Superlight 7 x 15“ s váhou pouhých 6,06kg
- pneu Nankang AR-1 195/50 R15 semi slick TW 80

- kola na slalomy Fondmetal (original Mazda) 7 x 15” váha 7,5kg
- pneu Toyo Proxes R888R 195/50 R15 semi slick TW 100

- kola na delší poklidné cestování a srazy Ronal Turbo 7 x 15“
- pneu Nokian V 195/50 R15

Motor: Je původem z Felicie 1,3 MPI 50 kW koupený s údajně necelými 20tkm.

- sání ze Škody 136L
- karburátor nový Sedr 136
- upravená příprava směsi by Urban motor
- trysky a vzdušníky dle doporučení Urban motor, difuzory sériové 22/24
- vzduchový filtr K&N
- elektrická nízkotlaká pumpa Facet
- upravená klika pro ložisko na mrkev
- odlehčený a vyvážený setrvačník
- duralová řemenice
- snížená hlava o 0,6mm
- upravené sací a výfukové kanálky v hlavě a k tomu slícované sací potrubí
- vačka Urban motor 280°/280°, zdvihy 7,05/7,05mm
- svíčky NGK BCP6ES
- plně programovatelné zapalování by Darabos s vlastní křivkou předstihu (konzultováno s Urban motor), omezovač otáček nastaven na 7000 rpm
- svody od hlavy 4 in 1 a celonerezový příčný tlumič nad příčku od Bohouše Krejčího
- svody našopované hliníkem, omotané páskou ThermoTec a natřené kovářským Alkytonem
- tlumič omotán páskou ThermoTec
- alternátor 70A z Fábie
- esterový olej Yacco Galaxie GT 10W60
- palivo 100 oktanový benzín
- blok natřený Galvinolem a 2 x Alkytonem
- sání a víko ventilů v komaxitu s broušeným logem
- téčka z mědi na zapojení vody do výhřevu sání
- vyztužené uchycení a tvrdé silentbloky uložení motoru
- v motorovém prostoru kompletně odstraněn plastizol
- na stěně a nosníkách nalepený tepelný štít s Alu folií

Převodovka: Je to 5q ze Škody 130L.

- stálý převod SP 4,22
- ocelová víka diferenciálu, zaslepený náhon tachometru
- olej Castrol manual EP 80W-90 API GL-4
- sériové odstupňování rychlostí

Interiér: Skoro série s normální L-kovou přístrojovkou, protože se mě líbí víc než GL/Rapid.

- volant OMP Corsica průměr 330mm
- logo Škoda na volantu made by TUNER a Pilot 105
- sedačky Sparco EVO I, držáky made by TUNER
- 3“ pásy OMP, navařené platle pro oka splňující FIA normy
- prodloužená a přihnutá k řidiči řadící páka s originál hlavicí
- zkrácené řazení short shift by Paja120l
- Al pedály OMP, plynový pedál podložený pro vyrovnání s brzdovým
- přístrojový štít z Al potažený černou fólií, odstraněný tachometr, který nahradil budík na tlak oleje od firmy KMGY a kombinovaný digitální budík na teplotu vody a oleje od JF performance
- nad otáčkoměrem je 5 diod signalizace shift light od JF performance
- velurové koberce s logem Škoda vlastního návrhu by Newman
- zadní část kompletně zbavena tlumení (asfalt, plastizol)

Kufr:

- rozpěra mezi přední tlumiče a na ní navařený rošť držáku baterie
- duralový držák baterie + kufr s nejnutnějším nářadím, díly a klíčem na kola
- baterie Banner 44Ah

Technická data: Určitě všechny zajímá výkon motoru, rychlost a zrychlení auta. Všechny údaje jsou přesně změřené.

- výkon motoru zatím nezměřeno (s bývalou vačkou 92HP)
- točivý moment zatím nezměřeno (s bývalou vačkou 122Nm viz. fotka grafu z brzdy)
- maximální rychlost se současným SP 4,22 cca. 190km/h
- zrychlení 0 - 100km/h pod 10s
- hmotnost 870kg (plně vybavené auto s ½ benzínu v nádrži)

- nejrychlejší čas na autodromu Most - 2:12,77 (sucho, 10°C, semislicky Nankang AR-1)
- nejrychlejší čas Nordschleife BTG – 9:59,98 (sucho, 25°C, semislicky Nankang AR-1)

Videa:

- zde je odkaz na video z Nordschleife
- všechna ostatní videa jsou dostupná na mém kanálu youtube: tuner2zlutka

Škoda 136L/A (Žlutka) on Nordscheife 10.06.2018 stint 6


Poděkování: Za vznik auta vděčím celé své rodině (moc mě mrzí, že se toho nedožil dědeček, který mě hodně pomáhal a fandil...), svojí milé a tolerantní přítelkyni Marušce, MATTESSovi, TUNERovi, Pilotovi 105, Zdanymu, krtovi, Hanušovi, U-Geenovi, Mildovi, Danovi, Jiříkovi, p. Opatrnému, p. Tomsovi, p. Procházkovi, p. Fridrichovi, p. Regnerovi a všem na které jsem zapomněl nebo nenapsal konkrétně. Moc děkuji!

FOTOGRAFOVÁNÍ

Mým dalším velkým koníčkem je fotografování. V současné době používám zrcadlovku Nikon D750 s objektivy Nikkor 24-120mm/f4, Nikkor 50mm/f1,8 a Nikkor 70-300mm/f4,5-5,6. Fotím čistě pro zábavu a radost zejména automotive tématiku.

Zde jsou odkazy na mou práci:

www.instagram.com/tuner2_ automotive_photography
www.zonerama.com/Tuner2/6 89484

Kontakt: tuner2@seznam.cz

Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - komentáře:

15:44:21
30.06.2019
el.tomas

-> Tuner#2 24.06.19 23:28:45: Ta akce vypadá pěkně a já si říkal, kam jedeš. Jak jsi vyjel z domova, tak ta šedivá O1, co neustále zpomalovala abys ji dojel, tak jsem byl já a chtěl jsem Ti mávnout a tys pak odbočil směrem na Volduchy. Kdybych věděl, kam jedeš, tak bych se přidal taky 4

Ten roadtrip vypadá dost dobře, budeš plánovat ještě nějakou takovou akci? 6
03:23:46
30.06.2019
Kocvin

-> Tuner#2: Hezká projížďka.. Určitě to někdy v rámci Běšin zkusíme, Kvilda už začíná být nuda.. 1
00:55:14
30.06.2019
vhml

-> Tuner#2 29.06.19 21:47:14: jo z dálnice do Tejna to clovek cestou z prace kolikrat otoci i 2x 3
23:18:58
29.06.2019
Tuner#2

23:14:48
29.06.2019
Eidy

-> Tuner#2 29.06.19 21:47:14: Moc pěkný. Tomu říkám pořádná projížďka. Trochu závidím.
Až to budu mít složený, dám si to taky.
22:48:23
29.06.2019
Tuner#2

-> venni 29.06.19 22:24:47: Já tam jezdím rád, ale vždy jsem jezdil na Nýrsko/Rudu apod. a tohle má taky svoje kouzlo min. ty místa co jsem psal 4
22:44:18
29.06.2019
Tuner#2

-> SO545 29.06.19 22:38:44: Jasný, na sériové gumě by to ani moc nešlo, ale ty semislicky při teplotách jako dnes lepí pěkně a motorka má do zatáčky v tomhle nevýhodu. Asi ho to překvapilo a tak mě pak pustil. Ještě 2km jsme tomu pěkně topili, dojeli auto a to je s autem pak problém, přece jen tam musí být víc prostoru. Takže nás potom za chvíli dojeli i kluci s RSem a R32 3
upraveno 3x, naposled 29.06.2019 22:47:37
22:38:44
29.06.2019
SO545

-> Tuner#2 29.06.19 22:26:36: jazdim podobne...moto je fakt pomalsia v zatackach ale malokto jazdi autom na hrane tak aby ma obehol...4 a v lesoch toho miesta moc nieje a hlavne je problem obehnut autom pomalsie auto ...co mne problem / ani nebezpecnu situaciu / nerobi...1 . A to jazdim rozumne aby som sa vratil domov... U mna su limit seriove stupacky a stojan....ale aspon ma to drzi na uzde.
22:26:36
29.06.2019
Tuner#2

-> SO545 29.06.19 22:19:35: Já se klidně bez mučení přiznám, že jediné kde dodržujeme jsou obce, ale jinak mimo jedem na oči a dohled s ohledem na ciklisty a možné překážky (tzv. nejedu tam kam nevidím). Když mě bral na té masině, tak byla čtyřka před omezovačem a to je tempo za které by byla pokuta i na dálnici, ale pak přišly zatáčky a tam je motorka prostě pomalá. 1
22:24:47
29.06.2019
venni

-> Tuner#2 29.06.19 21:48:17: alespoň ses povozil v našem pěkném kraji,palec hore1
22:19:35
29.06.2019
SO545

-> Tuner#2 29.06.19 21:47:14: zajtra taham moto z garaze ja /ale rovinky nejazdim/ hodim nejake to sedlo pobliz tatier... rad by som vas stretol... 1 Jazdim slusne ale cez jahodnu - stos - dedinky - certovicu atd sa akosi utnem... je pravda ze obcas aj 90km/h je velka rubacka...4
22:12:57
29.06.2019
Lubes120

-> Tuner#2 29.06.19 21:48:55: ja som dnes trafil tak nacecaneho komara ze aom mal krvavý flak na škodovke asi 8x8 cm 3
21:48:55
29.06.2019
Tuner#2

Mrtvol hodně... 3
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 29.06.2019 21:48:55
21:48:17
29.06.2019
Tuner#2

Nakonec jsme občas ještě improvizovali, takže celkem něco přes 300km.
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 29.06.2019 21:48:17
21:47:40
29.06.2019
Tuner#2

21:47:14
29.06.2019
Tuner#2

To si takhle člověk prolistuje poslední číslo časopisu speed, najde článek o nejlepších silničkách na Chodsku a hned má plán na víkend 1 Super svezení s kamarády s O1RS a VW R32. Za mě nejhezčí silnice od dálnice do Horšovského Týna (taková česká Nordschleife i s pěknou kompresí) a pak výjezd na Železnou. Pak je moc pěkný úsek od Babylonu, tam nás předjel na rovině motorkář a když jsem mu byl asi 5km za zadkem, tak mě se zvedlým palcem pustil zpět před sebe. 5

Sice tady budu za piráta, ale alespoň na chvíli odlehčím Qwakovo kartě 3
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 29.06.2019 21:47:14
23:29:16
24.06.2019
Tuner#2

23:29:01
24.06.2019
Tuner#2

23:28:45
24.06.2019
Tuner#2

Dneska super výlet s MATTESSEm a Kamilem na Škoda tour 2019 do Darové. Narazili jsme i na členy rakouského Škoda clubu a když pán říkal, že má 120tku cabrio, tak bylo a jasno a říkám fialovou? No nejen tu, ještě má Garde Meise a řadu dalších pokladů. No nakonec z toho byl pokec díky překladu kluka ze Škoda auto až do setmění... 6
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 24.06.2019 23:28:45
20:29:06
16.06.2019
Tuner#2

Včerejší Běšiny super! Spolu s bratránkem a Milanem jsme posbírali pár pohárů a já mám největší radost z toho ze sprintu do 1400ccm. Vačka a zapalování odvádí svou práci skvěle.
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 16.06.2019 20:29:06
22:53:16
09.06.2019
Tuner#2

22:30:28
09.06.2019
Eidy

-> Tuner#2: Myslíš ty velký na fotce nebo malý na trati? 1
21:40:06
09.06.2019
Tuner#2

Dneska první motorkáry, bylo to super. 4
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 09.06.2019 21:40:06
23:14:43
07.06.2019
Tuner#2

-> Eidy 07.06.19 22:57:55: Tady jsou letadla a vojenská technika: mapy.cz/zakladni?x=13.415 0512&y=49.8086786& z=18&base=ophoto&s ource=base&id=1717225

Jinak tady po okolí, ale hezky jsem si to užil.
22:57:55
07.06.2019
Eidy

-> Tuner#2: Já Ti tak závidím. 1 Kdes to byl?
22:32:26
07.06.2019
Tuner#2

Křemýlek a vochomůrka 5
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 07.06.2019 22:32:26
22:31:58
07.06.2019
Tuner#2

Dneska by to šlo 4
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 07.06.2019 22:31:58
16:25:07
07.06.2019
Luky

-> Tuner#2: koukám na to teď v PC a asi ok. Úplně na konci když zmizí telemetrie je vidět, že se hýbe kamera
16:04:43
07.06.2019
Tuner#2

-> Tuner#2 07.06.19 15:13:09: zaměřte se na stejné místo na protilehlé straně opticky. Tyhle akční kamery mají extra velké zkreslení a tak se to musí brát. Mě to nijak zásadní nepřijde.
15:57:08
07.06.2019
Eidy

-> Luky: Já na to taky koukal. Bltaník i podběh jsou v obrazu stabilní, jen te most se hýbe. Ale tolik, že to nedává smysl. Vždyť je tam chycená náprava. Možná je to úhlem kamery a vibracema.
15:34:20
07.06.2019
Luky

-> Tuner#2: mně právě přišlo že se to hýbe víc než podběh
15:13:09
07.06.2019
Tuner#2

-> Eidy 06.06.19 23:49:04: Podle mě standart co p. Křistek dodává a to kolem 70kN na předek a 40kN na zadek. Ale zkusím zjistit.

-> Luky 07.06.19 07:23:43: To si nemyslím, to bude stabilizátor obrazu a ono se to klepe celé když se zaměříš na podběh. Jinak jako ten spodní plech mostu pruží zcela určitě, nezřídka to popraská ve svarech.
07:23:43
07.06.2019
Luky

-> Tuner#2 06.06.19 23:22:17: za se mi to nebo se se stabíkem hýbe celý most? 9
23:49:04
06.06.2019
Eidy

-> Tuner#2: Co tam má Míra za pružiny?
23:22:17
06.06.2019
Tuner#2

Bělá tak trochu jinak 1

Škoda 130 L detail PROTLUM TOP-RACE3 Edda cup Bělá pod Bezdězem
21:23:56
02.05.2019
Tuner#2

-> Eidy 02.05.19 21:02:01: Už je tam jiná, nicméně Bělé se přezdívá český ring, tak to zas daleko od pravdy nebylo 1
upraveno 1x, naposled 02.05.2019 21:24:10
21:02:01
02.05.2019
Eidy

-> Tuner#2: Jen ta úvodní fotka trochu klame. 1
20:54:21
02.05.2019
Tuner#2

Jedno parádní video z akce Track & Safety v Bělé pod Bezdězem. Konečně nějaké záběry z venku z drona a pěkné kamery. 4

Track & Safety Bělá pod Bezdězem by Štěpán Šipla

upraveno 1x, naposled 02.05.2019 21:21:55
21:28:38
30.04.2019
Tuner#2

Čas 1:17 a 1:32 4

TRACK&SAFETY AdventureLand Bělá pod Bezdězem
21:29:16
25.04.2019
Tuner#2

O Velikonocích jsem byl v cabrio galllery. Moc pěkné místo a povídání s p. Kalinou: www.facebook.com/groups/s kodavirt?multi_permalinks= 10151310452904977&noti f_id=1556137214182407& notif_t=feedback_reaction_ generic
11:01:32
23.04.2019
Bery

-> Tuner#2: jj. proto říkám - jiná disciplína. já mám max 157 +/-. ono se jezdí ta trať různě. dole je navíc to parkoviště namotaný, nad tím padákem se jezdí vybočení - ten pytel z asfaltu do křoví...
20:50:30
22.04.2019
Tuner#2

-> Bery 22.04.19 07:14:04: Tu rovinku ale předpokládám bez retardéru? Jinak mě to zase na ringu jelo 185km/h a v současnosti je čtyřka kolem 160ti... Univerzálně to udělat nejde. 8
07:14:04
22.04.2019
Bery

je znát jiný typ auta. dolů z kopce lítám na 5ku a tu dolní rovinu jedes v omezovaci
07:01:59
22.04.2019
Tuner#2

-> Eidy 22.04.19 01:04:31: znát bude nižší hmotnost bez spolujezdce, je to tam dost kopcove. Video opět klame. 4
upraveno 1x, naposled 22.04.2019 07:02:41
01:04:31
22.04.2019
Eidy

-> Tuner#2: Permanentku. 4
Druhá jízda mi přijde rychlejší. Buď druhý směr Žlutce líp seděl nebo sis víc troufal, ale zdá se to svižnější. Tohle by byla trať tak pro Zdrubáka. Já se na těch úzkých bojím.
Pěkný. 4
23:56:26
21.04.2019
Tuner#2

-> Eidy 21.04.19 23:49:10: Spolujezdec na prvním videu je Kamil (fotograf) jel se mnou RSem. 4 Jinak rady rozdával Jakub Michalovič (snb fela tady v minulosti viz. foto níže) a bylo to fajn. Nechtěl jsem ho zase tak moc využívat, když ten zbytek účastníků si to platil, ale v mezičase jsme pěkně pokecali o ringu. Ke Caymanu co má na půjčování si koupil GT3RS a letos si dopřál pernamentku - 2200éček a po akci tam akorát odjížděl. 5
upraveno 3x, naposled 21.04.2019 23:57:38
23:49:10
21.04.2019
Eidy

-> Tuner#2: Já chápu, že kvůli jedné Bělé si nebudeš stavět a měnit skříň. To jen že proti okruhu je to sakra znát. A co říkal spolujezdec? Byl od nich nebo jak?
23:46:51
21.04.2019
Tuner#2

Tady ještě naháním známého Volvo:
Track & Safety akce Bělá pod Bezdězem 18.4.2019 odpoledne 2
23:30:04
21.04.2019
Tuner#2

-> Eidy 21.04.19 23:20:55: Trať je extra úzká, je to na šířku auta a prakticky kromě jednoho místa bez možnosti na chybu, takže se jelo řádně s respektem. Vypustil jsem po tom co ukázal palec jako poslední kolo, bylo to tak v instrukcích. Špajska by na takové blbnutí byla dobrá kratší, ale zase přesun na místo by byl utrpením. Už takhle točím 4000rpm abych se někam přesunul. A meziplyn povětšinou byl, což je myslím i slyšet, bohužel 1/2 to prostě nedává, přes zimu půjde na stůl. 4
23:20:55
21.04.2019
Eidy

-> Tuner#2: Co to, žes to pak vypustil? Na vychlazení? Tady na tý trati je ta špajzka dlouhá, mi přijde. A asi bych se tam bál nějak víc rozvášnit. Nevypadá to moc široký.
A chce to meziplyny. 2
16:36:41
21.04.2019
Tuner#2

Na kanálu mám dva onboardy z Bělé, tady s kamarádem na sedadle spolujezdce.

Track & Safety akce Bělá pod Bezdězem 18.4.2019 dopoledne 1

upraveno 1x, naposled 21.04.2019 16:37:44
22:31:02
19.04.2019
Tuner#2

22:30:16
19.04.2019
Tuner#2

22:30:01
19.04.2019
Tuner#2

22:28:38
19.04.2019
Tuner#2

22:28:20
19.04.2019
Tuner#2

22:28:07
19.04.2019
Tuner#2

Pár fotek ze včerejšího ježdění Track & Safety v Bělé pod Bezdězem. Bylo to super! Jak teorie v podání Jakuba Michaloviče, tak ježdění na dráze. Ráno jedním směrem, odpoledne opačně ve vlastních autech. Následovalo svezení v závodním Subaru STI a na závěr povídání s Filipem Marešem a jeho spolujezdcem Honzou Hlouškem. Co mě dostalo při odjezdu úplně nejvíc, bylo to, když za mnou přišel právě Honza Hloušek a při pochvale auta říká, že to auto zná z virtu už dlouho a pamatuje si jak jsem dával pruhy na dveře. Mazec! Ještě jednou děkuji všem za hlasy! Díky!
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 19.04.2019 22:28:07
21:19:55
15.04.2019
Tuner#2

Tak to klaplo, dovolená v práci nahlášena, tak ještě zítra dozapojit elektriku (musel jsem totálně překopat cestu od čidel k budíku na teploty vody a oleje, protože je rušila zapalovací lišta) a ve čtvrtek hurá na okruh do Bělé. Díky všem za hlasy. 4
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 15.04.2019 21:19:55
Extreme Tyres