skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
17:39:28
20.06.2010
20.06.2010
Mates
-> Nwkt: Dík,já jsem si to myslel,ale nebyl jsem sijistý,protože jeden pán co mi také pomáhá,tak říkal,že to asi Garde nebudou.
17:32:24
20.06.2010
20.06.2010
Nwkt
-> Mates: Garde asi
17:30:28
20.06.2010
20.06.2010
Mates
-> havlik: Asi je tam dam,ale budu je muset sehnat.
Nevíte někdo co je to za vlečkové domky.Vyndal jsem je z rapida 130,ale jsou o 3cm vyšší než jiné vlečkové domky,tudíž jsou i delší než kyvkové,protože ty maj 2cm odsazení od kastle.
Nevíte někdo co je to za vlečkové domky.Vyndal jsem je z rapida 130,ale jsou o 3cm vyšší než jiné vlečkové domky,tudíž jsou i delší než kyvkové,protože ty maj 2cm odsazení od kastle.
10:19:06
20.06.2010
20.06.2010
hany
mám vlečkový pružiny, ale nevim už jaký... je to dlouho co jsem je kupoval...
10:17:38
20.06.2010
20.06.2010
hany
-> Mates: mám pružiny od Sakyho a vlečkový domky... až budeš mít převodovku a motor tak to bude sedět jak má... a až budeš mít skla a ostatní tak to bude tak akorát
09:23:27
20.06.2010
20.06.2010
havlik
-> Mates: dej tam vlečkový domky
09:19:52
20.06.2010
20.06.2010
Mates
-> hany: Mě to taky nebavilo,když auto ještě nebylo po opískování,ale ted se to hodně pohlo a zachvilku člověk nebude mít co dělat .
Hany ještě se tě chci zeptat,jaké tam máš pružiny(délku) a domky.Já tam dal od sakyho délka myslím 390mm a domky kyvkové a zatím je to celkem koza ,ale je to bez motoru,převodovky,skel atd.,tak snad si to sedne.
Hany ještě se tě chci zeptat,jaké tam máš pružiny(délku) a domky.Já tam dal od sakyho délka myslím 390mm a domky kyvkové a zatím je to celkem koza ,ale je to bez motoru,převodovky,skel atd.,tak snad si to sedne.
09:08:07
20.06.2010
20.06.2010
hany
-> Mates: jenže mě to už nebaví jak se to vleče stále něco neni
08:45:48
20.06.2010
20.06.2010
Mates
-> hany: Na tebe nemám to je pravda a asi nikdo jiný zde na virtu to tak dlouho neměl a nemá rozdělané jako ty,alespon tam budeš mít vše co chceš a nebudeš ji hned zase rozebírat.
Já jsem to chtěl do dvou let mít hotové,tak snad to vyjde.
-> honzula: Docela hodně lidí zde na virtu dělá auto od základu.
Já jsem to chtěl do dvou let mít hotové,tak snad to vyjde.
-> honzula: Docela hodně lidí zde na virtu dělá auto od základu.
08:10:10
20.06.2010
20.06.2010
hany
-> Mates: ale i tak... na mejch 5 let nemáš a to to stále neni a nebude
22:33:15
19.06.2010
19.06.2010
honzula
máš můj obdiv kdyby bylo více lidí ktěří to takhle udělaj od základu mám to v plánu s tou stovkou.
20:22:56
19.06.2010
19.06.2010
Mates
-> honzula: Vrchní bude Červená Rally (8180),snad už bude koncem srpna.
Teď v týdnu budu lakovat motorový prostor a plechařinu AKZtem
Teď v týdnu budu lakovat motorový prostor a plechařinu AKZtem
20:09:31
19.06.2010
19.06.2010
honzula
dobře postupuješ a jaká bude vrchní barva
08:56:07
19.06.2010
19.06.2010
Mates
-> hany: Za týden to hotové nebude .Do lakovny se asi poveze začátkem července a potom skládání a nejhorší bude elektrika u ní strávím věčnost.
21:31:42
18.06.2010
18.06.2010
hany
ještě týden a jsem opravdu jedinej kdo to nemá daný dokupy
17:05:43
18.06.2010
18.06.2010
Mates
-> marrw: Díky .
Nemyslím si,že by Honza(Tuner#2) měl konkurenci,má ji o hodně hezčí.Já mám třeba lakovanej podvozek,ale on má zas jiný věci,které já tam nemám a ani tam nebudou a hlavně vše má propracované do detailu a ladímu to k sobě.
-> jarda.u1: Snad něco vydrží,ikdyž toho asi stejně moc nenajezdím.
Mám je z Plzně a když jsem se jich ptal,jestli je už někdo reklamoval,tak říkali že zatím žádný s nimi problém nebyl.Viděl jsem ty tvoje jak byly hodně vyhřáté.
Nemyslím si,že by Honza(Tuner#2) měl konkurenci,má ji o hodně hezčí.Já mám třeba lakovanej podvozek,ale on má zas jiný věci,které já tam nemám a ani tam nebudou a hlavně vše má propracované do detailu a ladímu to k sobě.
-> jarda.u1: Snad něco vydrží,ikdyž toho asi stejně moc nenajezdím.
Mám je z Plzně a když jsem se jich ptal,jestli je už někdo reklamoval,tak říkali že zatím žádný s nimi problém nebyl.Viděl jsem ty tvoje jak byly hodně vyhřáté.
09:15:03
18.06.2010
18.06.2010
jarda.u1
-> Mates: doufam,ze te nezklamou ty druhovyrobni bubny.Ja je mel a reklamoval je 2x a nakonec mi radsi vratili penize.Jinak hezky pokracujes
09:05:21
18.06.2010
18.06.2010
marrw - zrušená registrace
-> Mates: cus, tak to je masakr, moc pekna prace uz ted je videt, ze to bude opravdu libova kara. Vypada to, ze zlutka od Tuner#2 (ta se mi libi asi nejvic tady na virtu) bude mit poradnyho konkurenta Doufam ze se nekdy dostanu na tu svoji skudku, uz ma na to nejvyssi cas
18:34:35
17.06.2010
17.06.2010
Mates
-> Tuner#2: Možná že až budeš dělat třeba další sérii pružin,tak si taky objednám.
Pružiny mám od sakyho,ale mám ty tlumiče GAZ,tak to nastavím,aby to bylo trochu tvrdší
Pružiny mám od sakyho,ale mám ty tlumiče GAZ,tak to nastavím,aby to bylo trochu tvrdší
18:14:36
17.06.2010
17.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Jasný, na tohle je Alkyton zlatej, vybrousil jsem a zavařil co jsem potřeboval v průběhu a nic nepoznáš. Každopádně tragédie to není a se Sakyho pružinama jsem taky jezdil bez výztuh a předělával to až s novýma pružinama a odklonama.