Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

19:32:36
13.07.2010
Mates
DNESKA SI LAKÝRA ODVEZL AUTO1 .KONEČNĚ JI MÁM NA NĚJAKÝ ČAS Z KRKU A ODPOČINU SI PO DVOU MĚSÍČNÍM MAKÁNÍ1
upraveno 1x, naposled 13.07.2010 19:33:05
00:16:00
12.07.2010
šípka 120 l
No to ti poviem ja akurát auto vivaram ale ta druhovýroba plechariny je k ničomu nepasujú diery na uchyt blatníka ,krive je to,prahy su kratke musia sa naťahovať iba problémy sú s tým.6 Ale dufam že kýblik gitu to vyrieši
19:22:04
11.07.2010
Mates
-> šípka 120 l: Dík,docela to i ladí.



Tento víkend jsem na tom každý den makal až do večera,pasoval jsem plechařinu a už to nikdy nechci vdět.Je to pakárna nic nesedělo tak se to muselo upravovat,akorát jedny nové dveře jsou křivé na pantech,tak jsem musel dát staré.
12:21:43
11.07.2010
šípka 120 l
Moc pekná karoséria všetko to ladí ako má 4
18:31:30
02.07.2010
Mates
-> Tuner#2: Ok,tak já se kdyžtak přihlásím,ale uvidím podle financí.
18:26:06
02.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Přes zimu bude další série. Vysoko to je hodně podobně jako se Sakyho 250tkama.
18:18:17
02.07.2010
Mates
-> Tuner#2: Chtěl jsem to nejdřív udělat červeně,ale pak se mi zalíbila ta slonová,ale nechtěl jsem to mít jedno barevný.Mě se to hrozně líbí.



Ohledně těch pružin,přemýšlel jsem o nich,ale nevím jak by to bylo nízko a kolik by stály??Pokud bys je někdy nechal dělat,tak dej vědět možná bych je vzal.
18:13:17
02.07.2010
Mates
-> marrw: Mě se hrozně líbí,taky si myslím že budu zářit na dálku1
14:40:19
02.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Proč ten motorák takhle rozbitej barevně? Buď celý do slonova a nebo do barvy kasle a nebo černý, ale takhle je to divné. Zbytečně zvýrazňuješ ty nosníky. Ale jinak krásná práce, když vidím vzadu ty kyvkový nechceš na předek pružiny taky tvrdší?
14:02:13
02.07.2010
marrw - zrušená registrace
moc pěkná barva, úplně z ní bolí oči 5 na silnici bude nepřehlédnutelná 5
20:17:44
01.07.2010
hany
-> Mates: jo táááák 1
20:08:25
01.07.2010
Mates
-> hany: to nechám lakýrovi,aby to udělal komplet i zevnitř,tam bych se s mojí pistolí nedostal.
20:06:16
01.07.2010
hany
proč nemáš nalakovanou i okapničku co je topení a motor stěračů??
20:26:45
28.06.2010
Mates
-> veith32: ta samá jakou je kufr,interier.Je to červená rally odstín 8180,docela hodně září,to bude vidět na kilometr 3.
upraveno 1x, naposled 28.06.2010 20:27:00
20:22:35
28.06.2010
veith32
hele to vam dost věřim jakoubude mít barvu
20:17:30
28.06.2010
Mates
-> veith32: Tenhle víkend jsme s tátou zase makali v sobotu malovali garáž a v neděli lakovali.Má to chybky, ale to se snad opraví.

Příští týden si to už odveze lakýra,takže si alespon odpočinem,máme toho dost za poslední měsíc.
19:55:41
28.06.2010
veith32
libově pokračuješ já furd chánim kastly
21:20:45
22.06.2010
veith32
protože si ted dělám taky 120
21:11:59
22.06.2010
Mates
-> veith32: Kdybych o něčem věděl,tak dám vědět.
20:49:41
22.06.2010
veith32
tak kdybys věděl tak se ozvi jo. a jestli bych moch tak bych se přijel na tu tvojí krásu přijel kouknout
Extreme Tyres