Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

21:02:04
29.09.2010
Péďa17
-> Mates: to teda bude sranda si zase na to zvyknout.Nejsi sám kdo o turbu uvažoval,nejdříve ondra ho chtěl do škodárny,ten měl skoro všechny díly.já jsem o něm taky uvažoval ve spojení s motorem 1.4 16V.uvidíme snad někdy v budoucnu v novém autě.momentálně se trápím s přípravama na nový projekt,co se týká rozměrů a na kterém bude práce jak na kostele.jenom mít na to čas a materiál
20:20:31
29.09.2010
Mates
-> Péďa17: Dík,už se těším až bude v garáži,je mi nějak smutno1.

Sranda bude si po dvou letech zase zvyknout na řízení bez posilovače a na brzdy,ted když si vozím zadek ve vochcávce,tak je to jiný level a hlavně motorizací.

Dneska jsem si říkal,že by nebylo špatné mít turbo i ve škodně.Tak snad bude někdy lepší motor i bez turba.
17:53:08
28.09.2010
Péďa17
-> Mates: držím palce at máš auto co nejdříve doma
16:19:46
28.09.2010
Mates
-> Rotak: Jo v pohodě.

-> stika87: Dík
upraveno 1x, naposled 28.09.2010 16:20:16
19:30:51
27.09.2010
Rotak
→ Mates: jasny dík, příšte budu lip číst
18:31:11
27.09.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Mates: no drzim palce ;-)
18:27:15
27.09.2010
hany
-> Mates: aha.. no já se chystám taky na úklid až to odvezu 1
18:20:03
27.09.2010
Mates
-> hany: To zase ne,mám tam nějaké díly z renaulta,pak kola na octavii a díly na škodnu.Musí to už někdy vyklidit,abych se tam vešel.Při nejhorší to budu přetahovat k tátovi do dílny,abych byl v teple a měl nářadí po ruce.
18:16:55
27.09.2010
hany
-> Mates: za to máš ale místo v garáži 4
18:16:03
27.09.2010
Mates
-> hany: mě to za se stojí u lakýry přes 2 měsíce.Už jsem myslel,že z ní zbyly jen nápravy 3.tenhle týden to fouknou nějakým stříkacím kitem a pak hrboláčem práhy.Další týden snad plnič a pak lak.

-> stika87: Asi jo 1.Doufám,že na jaře bude hotová.
upraveno 1x, naposled 27.09.2010 18:16:25
18:09:38
27.09.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Mates: tak zima bude dlouha :)
18:05:50
27.09.2010
hany
-> Mates: jsi dál než já 8 mě to ještě stojí v garáži
17:52:31
27.09.2010
Mates
Dneska jsem se byl kouknout na auto.Do dvou týdnů by mělo být hotové.Už se nemohu dočkat.

Má hrozně moc práce proto to trvá dlouho,ted přivezl na přelakování Dodge Charger SRT-8 trochu upraveného(má něco málo přes 600koní a s nitrem).
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 27.09.2010 17:52:31
upraveno 1x, naposled 27.09.2010 18:05:33
16:33:05
22.09.2010
Mates
-> Rotak: Už jsem to tu psal několikrát.Je to červená rallye 8180.
21:01:51
21.09.2010
Maxx
-> Rotak: na jakou asi? když má nosníky a kufr nalakovanej na červeno,woe přemejšlejte u toho7
20:59:06
21.09.2010
Péďa17
-> Rotak: červená
19:52:47
21.09.2010
Rotak
Na jakou barvu pude ?
17:11:48
21.09.2010
Mates
aktuální foto od lakýry.Doufám,že to do zimy stihne nastříkat3 ,nemá vůbec čas.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 21.09.2010 17:11:48
17:07:38
21.09.2010
Mates
-> libor-nem: Jsou od Sakyho,na uvodníé stránce je jeho odkaz webovky úpravy vozů škoda.
21:20:16
20.09.2010
libor-nem
ahoj kdesi vzal ty výztuhy ramen koupil nebo udělal? jestly koupil tak kde? díky
Extreme Tyres