Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

21:27:00
04.11.2010
MOLSO
-> Mates: to je krása taková kastle čerstvo v laku 1
21:26:04
04.11.2010
Mates
-> MartinSmolka: -> hany:

Kucí až ted1 ,trochu jsme pokecali s lakýrou.Je to fakt bomba5 .

Omlouvám se za fotku,zítra bude lepší a už začnu osazovat elektriku a pak stropnice.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 04.11.2010 21:26:04
20:48:46
04.11.2010
MartinSmolka
už je doma??
20:35:32
04.11.2010
hany
-> Mates: tak uuuuuž? 3
16:24:11
04.11.2010
Mates
-> Petrson: -> hany: Díky.

-> Tuner#2: Užiju si to.Když mi přivezl blatník,tak jsem nechtěl ani na nej šahnout abych ho neponičil.Takže nevím ani jak budu skládat auto1 .

Budu muset všechno dělat v rukavičkách3.
15:51:01
04.11.2010
hany
-> Mates: 105
15:43:25
04.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 04.11.10 15:26:18: Super! a užij si to, já kolem nalakovaný Žlutky chodil s odstupem 1m a jen zíral, takový pocit se nezapomíná...
upraveno 1x, naposled 04.11.2010 15:44:27
15:29:42
04.11.2010
Petrson
-> Mates: tak ať je hezký překvapení až jí zas uvidíš6
15:26:18
04.11.2010
Mates
Večer jedem pro auto.Už se na ní po těch 4 měsících docela těším.
21:11:42
02.11.2010
hany
-> Mates: už aby to bylo... tešim se na tvuj výsledek
15:35:04
02.11.2010
Mates
-> hany: Taky se dočkáš.



Tak lakýra už ji má připravenou v boxu a zítra ráno lakuje a ve čtvrtek večer ji konečně přiveze.
20:04:08
01.11.2010
hany
-> Mates: já to mám stále ještě v garáži 8
16:57:45
01.11.2010
Mates
-> hany: Ještě ne,jen mám jeden blatník.Má to být už ted ve čtvrtek.Tak doufám že už to udělá,jinak mu to asi taky začnu schválně platit postupně3.
20:15:57
31.10.2010
hany
-> Mates: tak uuuuuuž??? 4
20:32:01
21.10.2010
Mates
Dneska mi přivezl lakýra přední blatník,abych mu řekl jestli je to dobré a nebo má dát víc laku.

Vypadá to pěkně,žádný pomeranč uplně hladkej lak2 ,je vidět že je profík.

Už se těším na příští týden,to už by měla být v garáži.

Až bude čas hned udělám foto.
upraveno 1x, naposled 21.10.2010 20:32:53
16:10:53
16.10.2010
Lukáš Černý
-> Mates: tak potom nezapomen hnedka nahjodit nejaky fotky , fakt se tesim , vipada to moc hezky ... :)
07:36:50
16.10.2010
Mates
-> Lukáš Černý:

Já jsem taky zvedav.

Včera jsem mluvil s lakýrou a snad už to bude konečně před svátkem.Tenhle týden budou blatníky,čela a kapoty.

Jinak už to je alespon v plniči.
17:15:40
15.10.2010
Lukáš Černý
Tak jak to vipada ? :) sem uz zvedavej jak bude vipadat v novym kabate ...
21:25:13
29.09.2010
Péďa17
-> Mates: no ten můj projekt bude spíš o nervech a trpělivosti ikdyž finance budou taky hrát svojí roli
21:14:11
29.09.2010
Mates
-> Péďa17: Mě bude snad stačit 1.4 8v,tedy pokud se ho někdy dočkám a bude fachčit.Zatím tam vrznu druhou 136,snad nebude nejhorší na tom autě,protože už má něco za sebou8.

Proto se dělá ten druhý,ale kdy bude to nevím.



To mi nemusíš povídat,vím kolik je práce na autě,když má za něco stát.Nejhorší jsou finance,než jsem si koupil ochcávku,tak jsem měl rozjednaný kola(dělítka).Ale padlo to.Budou Apolla,třeba někdy v budoucnu.
upraveno 2x, naposled 29.09.2010 21:15:14
Extreme Tyres