1989 Škoda 125L 1989 Škoda 125L

komentáře | popis | fotky | Tom Troll | 16.09.18 21:48 | 14x v oblíbených
- Vyrobena 10. 1989, tři měsíce před koncem sedanů.
- Měsíc potom zakoupena v Mototechně prvním majtelem
- Za 28 let nalítala 82tkm, s prohlídkou a údržbou v serise před každou STK. Pravidelné výmeny olejů atd, ale žádné výraznější opravy

Zakoupena od prvního majitele 7.6.2017
Originální stav, nikdy neopravovaná karoserie až na pár stop po vyklepávání a přestřiku na zadním blatníku a vyměněný Pravý přední kvůlu korozi, jinak auto bylo sice garážováno ale mnělo jen jednou dělaný potovární ochranu podvozku a např. na typickách místech je to notně znát.
Jinak je původjí stav, potahy sedaček odkryli zánovní sedačky, pod zadníma sedačkama bly ještě originální ochranný plast nového auta. Jediný bastl je dodělaný cyklovač stěračů ze škody 100L-
S autem se jezdí, je průběžně opravováno a udržováno, i upravováno.

Vyměněno :
- Natržený klínový řemen - (po koupi)
- Brzdové trubice obtékajcí LP brzdič - porucha - (týden po koupi)
- Spony na spojovací hadici nádrže - (po STK 8.17)
- Fridex - namíchán 1:3 - (10.17)
- Kohout topení který následně začal projevovat netěsnost - (10.17)
- Palivová hadice od AC pumpy - (2.18)
- Těsnění ventildeklu - (2.18)
- PL nárazník po spáchání dočasného (už odstraňěného) vyvaření vnější horní části kufru pomocí skelňáku - (4.18)
- Hadice podtlaku z ventildeklu a rozdělovače - (5.18)
- Motorový Olej 15W-40 a filtr FILTRON - 87350 km - (22.8.18)
- Hlavní spojkový válec - (23.8.18) + hadice - nutno vyměnit za správnou
- Svíčky BRISK N15YC + palec + kabely (15.9.2018)
- Více předních žárovek H4 - (průběžně odcházejí)
- Přerušovač blinkru - (průběžně odcházejí)

Opraveno :
- Vyklepán zadní nárazník - (ohnutý od prvního majitele)
- Boj s korozí na podlaze řidiče a zadních pasažérů
- Vyvařeny přední péčka, hořejšky přední kastle (boky kufru), přední levé kukadlo, oba zadní lemy a konce prahů, kapsy (prahy a začátky prahů nebyly potřeba)

Dobastleno :
- Výměna původní přípojky elektřiny za moderní.
- Otáčkoměr MERA LUMEL + konzola přístrojů
- Manuální spínání větráku chladiče (bez změny či poškození kabeláže, jen navedení nového a přepojení)
- Tuzexový Superminiaturní Kazetový Stereopřehrávač STAR CE505 (Japonsko) s dvěma repro na podbězích stejné výroby

Potřeba vyřešit :
- Dokončení karosařiny po vyvaření
- Lak
- Velká vůle v řazení
- Mouchy v zapalování (špatný průběh předstihu v závislosti na podtlak a ot.)
- Přisávaný falešný vzduch
- Pískání brzd
- Lehké klepání ve volantu při rejdu v pohybu

1989 Škoda 125L - komentáře:

20:03:21
16.09.2018
Tom Troll

starý svíce 158
zvětšit 1989 Škoda 125L - obrázek od Tom Troll vložen 16.09.2018 20:03:21
20:12:33
30.08.2017
Tom Troll

nová STK, dva roky na to sehnat si svářečku 3
17:21:22
13.07.2017
kraska98

-> Domajz: Moje 125 má krom cyklovače a pásů i uzamykatelnou schránku spolujezdce,budíky s otáčkoměrem a střešák.Prostě f topu 3
09:05:10
12.07.2017
Domajz

"Plná palba" a nemá ani otáčkoměr....1
21:18:28
10.07.2017
polino120

velmi podobná tej mojej, ešte aj rok sedí 1
18:11:33
10.07.2017
michael

S tou plnou palbou bych to dost mírníl.Samonavíjecí pasy v předu a vzadu měla již 105 a cyklovač u 125 nebyl ve standartu.
Extreme Tyres