Kocvin/Škoda 136 L(PG) II Kocvin/Škoda 136 L(PG) II

komentáře | popis | fotky | Kocvin | 26.01.19 13:18 | 52x v oblíbených
Rozhodl jsem se nemíchat jabka s hruškama a založil samostatnou kartu pro béžovku.. Úprav se na autě chystá dost tak si to myslím zaslouží..

Jinak jedná se o škodu 120 L s pětikvaltem, vyrobenou 31.3 1988. Auto bylo už před lety (ne)odborně vyvařeno,(částečně pěnou) ale základ je zdravý.. Taky proto z ní bude ostrý spotřebák, né leštěnka.. :)

Motor: Felda převrtaná na 1.4, zvýšený KP, ostrá vačka, zvětšené kanály.. Provoz na LPG..

Podvozek: Předek zkrácené origo pera, zadek vyztužená vlečka po go, pera kyvka.. V plánu jsou dopředu tužší pružiny a k nim nějaké vhodné tlumiče..

Kola: Buď VW plecháče 6J15 s obutím 185/45/15 Nankang NS-20 nebo plechy z bmw e21 5J13 s obutím 165/70/13 Sava Eskimo s3+

Interiér: Sedačky a palubka rapid, uprostřed odkládací panel felda, sportovní volant, přístroje s čirými skly v chromu, rádio Pioneer DEH-P1700R..

Exteriér: Sériový, na léto je v plánu stříška nad zadní okno(už je doma)..

Abych nedělal ostudu sobě a ani škodovkám, tak jsem se rozhodl auto v říjnu/listopadu 2018 připravit na lak a polít barvou. Díky nešťastně vyvařeným zadním lemům a prahům, byla příprava dost náročná a zdála se nekonečná. Všechno jsme však zvládli a 4.11. konečně došlo na lakování. Původně jsem měl v hlavě spoustu odstínů do kterých bych mohl auto dát, od původní béžové, přes šampaň, bledě modrou, kamennou a tabákovou hněď, až k bílé, která nakonec vyhrála a myslím si že auto bude vypadat dobře. Přeci jen je to stále daily..
Velké díky patří Pawlosovi za pomoc při přípravě, lakování dílů a pevné nervy a také Bandittovi za cenné rady a nalakování skeletu. :)

Škoda 136 LPG


Škoda 136 LPG


Škoda 136 LPG


Škoda 136 LPG

Kocvin/Škoda 136 L(PG) II - komentáře:

10:09:30
01.09.2016
miguelias

-> Kocvin 01.09.16 09:50:44: Karborundum flexum. 1
09:50:44
01.09.2016
Kocvin

Pánové rychlý dotaz! Jak to bylo pro optimální výšku zadku u vlečky? Kyvkove domky vs kyvkova pružina nebo vleckove domky vs kyvkova pružina? Ď.
06:04:21
01.09.2016
Kocvin

-> MOLSO: Jo takhle.. 3 Taky nemám vlečkové hrdlo a hadici, jebu na to.. 3 Jako sundávat tu nádrž je fak voser, člověk musí odpojit úplně všechno, ale když už to rozebíram...1 Nehledě na to že bude auto o chlup lehčí a trošku to vykompenzuje váhu bomby za zadníma sicnama.. :)
22:48:25
31.08.2016
MOLSO

-> Kocvin: nádrž tam je .... je v nej kilo hrdze .... chcel osm ju meniť keď som montoval vlečku ... vlezem pod auto .... tohle musi dolu tohle tohle .... no mrdám na to ! 3 nádrž ostala, spravili sa 2 blendy a hrdlo sa uschovalo na bližšie nešpecifikované miesto 1
20:03:45
31.08.2016
Kocvin

-> MOLSO: Jo tohle mě taky napadlo :D Už ho mám dokonce i uřezané :D
Taky tam nemáš nádrž? :)
17:37:38
31.08.2016
MOLSO

-> Kocvin: ja mám na šporhelte blendu, hrdlo urezané hneď za držiakom o kasňu a zablednované krúžkom ... zvonka vyzerá normálne 1
09:48:50
31.08.2016
Kocvin

-> minno: Asi jo a bude 3
Bude ale zespod se nikdo nedívá.. Navíc tam bude spousta volného místa pro hadice a trubky, dobrý přístup k řazení atd..
09:13:47
31.08.2016
minno

-> Kocvin: To len prilep uzáver hrdla o karosériu Mamutom a hotovo3
To bude vyzerať divne zospodu bez nádrže :)
09:09:13
31.08.2016
Kocvin

-> minno: Hrdlo nádrže ani nádrž už se na svá místa nevrat, auto bude jezdit převážně na plyn a nouzové dojetí na benzín budu řešit z 10l kanystru umisteneho v motorovém prostoru :)
Jen musím vyrobit nějakou maketu hrdla aby nebyla z boku v autě díra :D
08:46:09
31.08.2016
minno

-> Kocvin: To áno3 A s výmenou hrdla nádrže nebude problém, keď je tam motor? Ako pozerám, kyvkové hrdlo je na fotke už preč.
07:54:47
31.08.2016
Kocvin

-> minno: Normální ne? Přece ho nebudu vyndavat když je tam teprve měsíc 3
22:47:05
30.08.2016
minno

-> Kocvin: Zaujímavý postup zástavby vlečky bez demontáže motora3 158
18:08:54
23.08.2016
Tomaso435

-> minno: neboj, tam teprve kráčíme. Ale uděláme to tady všechno každý 2 roky. A jelikož v tu chvíly bude málo STKček, tak dostane nějakej kamarád někoho zakázku, postavit několik STKček který bude zas provozovat jinej kamarád.
17:51:44
23.08.2016
minno

-> Tomaso435: Tak to by u nás nefungovalo, pretože emisie sú na karburátore každý rok a TK každé dva roky.
17:49:08
23.08.2016
Tomaso435

-> minno: lepí se jen STK, pač STK je autu umožněna až po uspěšnejch emisích. Emise se lepí na protokol. No prostě příklad něčeho co je k ničemu, ale někdo za to dostal zaplaceno.
17:46:34
23.08.2016
minno

-> kraska98 23.08.16 16:40:50: Po novom sa už u vás nálepky STK/EK nelepia? Alebo ako u nás, nálepka na čelnom skle?
17:09:02
23.08.2016
mirecek.666

-> Milan 136: nechávaj, ale neměli by. Já se na to ptal a třeba v Rakousku za starou známku může bejt dost průser. Bylo mi řečeno přímo technikem na STK lepší ji nemít než mít starou
17:02:04
23.08.2016
kraska98

-> Milan 136: No já si teda nevšiml.
17:00:30
23.08.2016
Milan 136

-> kraska98: bezne nechavaji starou
16:40:50
23.08.2016
kraska98

U váš ještě vylepují nálepku emisí,nebo si je překecal,ať ti tam nechají tu starou ? 3
20:43:06
15.06.2016
Kocvin

-> Marklar: Netuším, koupil jsem ho i s jedním autem.. Snad nějaká přidružená výroba za komárů..
-> castrol: No jen aby..1
20:38:44
15.06.2016
castrol

-> Kocvin: na to som ani nepomyslel4 1
20:35:24
15.06.2016
Marklar

-> Kocvin: Ahoj, čoze je to za volant prosím ťa ?
20:20:23
15.06.2016
Kocvin

-> castrol: Nemaluj čerty na zeď zase..3
20:14:10
15.06.2016
castrol

jako totok len dopadne 1
20:11:41
15.06.2016
Žiabrovak

dobre si spravil4
Extreme Tyres