Mrkněte sem

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 30.12.2002 do 06.01.2003, založil/a
řadit dle data
09:47:38
06.01.2003
Luděk
Šak Mirafiori má taky 2xOHC a při 1,6 litru cca přes 100 koníků v sérii a standardně 5q,těžká kára to taky moc není a 132jky už byly i oplastované,takže slušná klasika (jako motor vepředu a náhon na zadek),s tím se prostě Džíga nedá porovnávat,zde je jenom vidět markantní rozdíl,jak a kam se ubírala kára stejné koncepce v CCCP,PLR a v Itálii .
18:07:16
03.01.2003
U-Geen
Luděk - ta 123 Mirafiori je dokonalá, u nás jedna jezdí a jednu teď přivez i Končickej co u něj kámoš dělá na vrakovisšti... on má krom jinýho ještě prodejnu historických sportovních auta tak to je samej Triumph, Alfa Spider a takˇ. 32
15:04:13
03.01.2003
Sakra hošové, koukali jste někdo na ty filmečky který jsem dole doporučoval 74
Je to gut. Všiměte si jak vypráskal i silnější auta. 76
12:43:59
03.01.2003
Luděk
Jezdit se u nás už dá úplně se fším,jde jen o to,jaký čísla na to namontuješ (už jsem to popsal jinde).
12:30:55
03.01.2003
wekky
Myslím, že i v Itálii to nebude zrovna levné. Ono otevřené Bertoneho vozy jsou žádané všude. A pak nedalo by se s tím u nás oficiálně běžně jezdit.
12:16:27
03.01.2003
Zazaa
850 sport spider sem jeden videl chtel za nej tusim 80kKc
12:09:58
03.01.2003
Luděk
Si myslím,že v Taljánsku (teď nevím,jestli mi tam něgde nechybí G,hehe) by se možná někde splašit dal,tam to třeba nemá zase až tak velkou hodnotu.třeba Alfy spider jsou tam běžně a tady na to všichni čumí ...
12:04:23
03.01.2003
wekky
O ty mi nejde, ty jsme kdysi dávno doma měli. Sport se občas taky vidí, ale spider na prodej nikoli. Na vlastní oči jsem za svůj život zahlédl jen jednoho na veterán srazu.
11:51:11
03.01.2003
Luděk
No jo,ale to je 2D + motor vzadu,to bych musel rozšiřovat sbírku76,850 sport byl vepředu 4vokej s takovým čumákem,jestli se nemejlím.Já jsem jezdil jenom v normálních 850 (takový kupátko),vo nich bych tady v Pardubkách věděl vo několikati u jednoho člověka možná skoro zadarmo.
11:44:51
03.01.2003
wekky
Když Fiata, tak 850-ku. Takový sport spider je neprosto úžasný, bohužel se mi ho nedařilo sehnat.
10:46:57
03.01.2003
Luděk
Teď jsi Jiří tvrdě uťal mimo (což dokazuje Tvoji rozpolcenost),Fiat 125p je licence taktéž Italská,ofšem vozu o třídu výš než byl Fiat 124 (ten byl mimo jiné auto roku a Rusáci to ukrást prostě nemohli,tagže jim nezbývalo nic jiného,než to koupit a kurvit obrazu svému viz. verze 1500 S,2105,2107 atd).Když už takovýhle auto,tak Fiat 130,131,nebo 132 Mirafiori,to je alespoň o něčem.
Jinak si myslím,že se docela v Off-Roadech vyznám,páč mamé doma to ARO M10 kabrio a občas se v terénu svezu (nejen pro dříví) a vím a vidím,co jaký auta dovedou (i když je to i věc řidiče).
22:40:00
02.01.2003
Dan
Krása 23
Stejně jako ta rally -soutěžní- ze srazu v Běšinách.
Ta měla los Weberos, a ty pane sály.......36
22:31:59
02.01.2003
A Fiat 125p - to jest předchůdce žigula. Páč žigul jest licenční Fiat 124. Hehe. Je taky slušnej mašín. Motory 1.3 a 1.5 opět výkony do 85 koní. Viděl jsem jednoho nádherně udělanýho na srazu a fakt špica co se s tim autem dalo dělat. Trochu se to naklánělo (trochu víc), holt listovky jsou listovky. Ale hrabalo to jak vzteklý, roztočil to kolem osy. Rozcouval to a pak tam mrdnul jedničku a dal plnej knedl. Mno a začal se za mohutného pálení gum posouvat kupředu. A co Dane říkáš na tu Rudou Láďu s chromama a čtyřokem a pořádnejma kolesama s leštěnejma límcema, nebo celejma v chromu ? ňam. :o)
22:28:28
02.01.2003
Proč napadat CCCP cars ? Asi jsi v našláplym džígovi v životě nejel. Hele, u nás jezdila žlutá s plastama z okruhovky. A ona nadoraz snížená láďa rozšířená pomálu o půl metru vypadá taky kurewsky ostře. Hlavně když probírám starý Světy motorů. 1500 láďy pro rally vyladěný na 133 KW. Hmmm, 5x uložená klikovka, Webery. a takový ty radosti co k těmhle CCCP motorům patří. A že by Niva byla sračka si nemyslim. Hlavně ze skušenosti kolegů. Ono se to taky bude nakupovat na základě výběrového řízení, ehm.
10:14:58
02.01.2003
Luděk
Pak už začínám rozumět lidem,kteří nás začali nazývat českými low riders,ale o to zrovna nestojím83
20:46:42
30.12.2002
Dan
Sou to dost bytelný strojovny, vo tom žádná, děti.
A Jiží má pravdu, dykolif je Lada na srazu, je kolem ní dost lidu.
Na 2.Vertigo Open Tuning Party byla 4 oká Lada, bílá jako padlý sních a teďko bacha :
měla kříže (=litý kolesa) ze soutěžních Favo a na nich 205 gumy, kerý fkusně přelejzaly ten ráfek (bez prdele, fakt to bylo pjekný). A zadek měla tak zvedlej, že mezi podběhy šla strčit hlava. A jak to bylo zvedlý, byla nádherně viděti zadní náprava a na ní červenej stabilizátor......
Jinak žádný plasty, nits. Prostě krása. Vypadalo to jak amerikánskej HOT-ROD.
Něco takovýho bych si klidně nechal líbit......15
12:35:13
30.12.2002
Luděk
Vedeš Jiří krásný monolog,ale jestli jsi nám poněkud nezblbnul přes ty vánoce,páč Džígu může chtít buď cikán,nebo magor.A Niva je pjekná sračka mezi náma (ale motor z ní jsem Ti do Tvé káry už někde doporučoval) a kdo tvrdí,že s Patrolem skončí už na trávě,tak ať radši jezdí s Hottwheelsem po koberci v obyváku90
10:16:32
30.12.2002
MVČR (tatík tam dělá u výpočetky a spojovací techniky) se teď bude vracet k novým Ladám Nivám, nedřív se těch starších překotně zbavovali a horečně nakupovali mamrdy typu Nissan Patrol apod. Jejich spojaři se potřebujou občas dostat do těžšího terénu a ty sráče Patroly končily na mokré trávě. Fůůůůůůůj hamba. 78
10:12:39
30.12.2002
A 2 perličky :
Čikulík 1500 má 85 ps. 47
A teď ty perličky.
Když honili tatíkovo kolegové po městě jednoho šmejda ve 110R, tak si to chtěli zkrátit přes chodník, ale zapomněli že chodníček končí třema schodama. Čikulík hupsnul tři schody a díky motoru vpředu se poroučel rovnou napředek. Přední ramena se ohnula nahoru, takže se kola značně vylomila do "A", ale nic to nezměnilo na tom, že v další zatáčce dostalo R-ko šmika a bylo dostiženo. Trochu razantní způsob snížení vozidla, co říkáte ?
A druhá :
Opět stíhání přez chodníčky a parkovišťata. Stíhaný fiat skončil na jednom obrubníku s proraženou vanou a zničenou nápravou. Služební Čikulík bez poškození přefrčel obrubníky vysoké i přes 20 cm. Šupr. 9
Koukal jsem ještě na jedny CCCP stránky. Byste čuměli jak teďko vypadá nová Volha Limousine (něco jako ty americký prezidentský vozidla), hlavně zadní světla jsou nádherná kreace. Zajímala by mě cena. Jináč jsem ještě navštívil stránky Lada, a docela mě překvapilo co se u nich vyrábí a jaký sráče se prodávají u nás - neskutečně oškubaná a omezená nabídka na cca 2 modely. Vyrábí modely podobné Opelu Corse apod (Lada Calina - fakt pěkný malý autíčko). Nová Lada Niva s převratným hliníkovým kardanem je taky moc pěkný vozítko. Bude se prodávat i v USA, bohužel pod visačkou Chrysler.
Za ty prachy tam mají dost vychytávek. Mňo. Neřikam že bych hned teď běžel a šel si to koupit, stejně se to u nás zatím neprodává, ale jako že jim celkem fandim. V některých oblastech je to tam docela v prdeli, ale mrkněte se co tam třeba jezdí v Moskvě. De o to, že ve zprávách třeba na NOVĚ ukazujou spíš co lidi chtí vidět a nebo jenom to co uznají ti lovci senzací za vhodné. Teď jsou rusmeni ruka v ruce se Němcema a celkem i s Amerikáncema a myslím že se budeme všichni ještě divit.
09:58:13
30.12.2002
Jo a rubriky tuning jsou tam dvě. U té jak je v sekci fotogalerie jsou ty posnižovaný a našláplý.
Víte mezi jakejma autama jsem se rozhodoval ještě než jsem měl škodověnku ?
Mezi Fiatem 127 a Ladou 1500 (Žiga). Nakonec jsem koupil škodu, páč jsem neznal nikoho kdo se v těch motorech vyzná a hlavně od koho bych zháněl informace, příp. náhradní díly.
Pro Ladu hovořilo několik zásadních věcí :
Jede to jako kráva - tatík se s nima něco najezdil /hehe, viz žlutobílá vozidla/ i s Volhama (taky bomba vozejk - pomaloběžnej 2,5 l motor /tzv. bublák/, bez prdele to hrabalo na 4ku. Svezení špica a pěkně pohodlné. Taky to ale žralo. hehe.
Co dostali služební Škody 120, šlo to z kopce. Auta byla o poznání línější i když jim nečinilo problémy se pohybovat ve vyšších rychlostech, v akceleraci to znatelně vázlo. Začaly se objevovat problémy se spojkama s vinutými pružinami, které vydržely max. 25 000 km a pak se s tim nedalo odlepit od chodníku. Lada topí jako bejk, to se o škodné s 12ti litrama zrovna 2x říct nedá a může mít topení v sebelepším stavu. Známej má Láďu s najetejma 365 000 km - pouze drobné opravy, zakoupeno jako vyřazené služební vozidlo po policii ČSSR, vypadá pořád jako novej. Dobrá vychytávka : je to kombík a nemá tlumiče souose s pružinami a páč potřeboval vozit velké množství nákladů - tenisáky v brkách to jistí - jeho dcera hraje tenis, takže přísun tenisáků je v poho. A dovedete si představit jak perfektně by vypadala Láďa 1500 se čtyřokou maskou, naleštěnejma chromama, 15" leštěnejma, nebo chromovejma kolama, mírně vytažené blatníčky a další drobnosti ? Doplňuji v perfektní ostré rudé farbě ? Prostě špica, věřte tomu, že po příjezdu na sraz by se utvořil kolem takového vozidla pěkný hlouček. Vozidlo lze doplnit i 5ti stupňovou převodovkou z novějšího typu. Ještě si myslíte že jsou vozidla ruské výroby špatná ? Já ne. 1
09:40:07
30.12.2002
Hele kucí, co si myslíte o Fiatu 127 ? Podle mě je to absolutně bombový autíčko.
hlavně koukněte na videa a nějaký fota. Hlavně vypadají perfektně ty nadoraz snížený s pořádnejma 13" širočínama. A hlavně ty videja.
Tu je : fiat127.webzdarma.cz/fanc lub
Extreme Tyres