Úhlová náprava - závada - zkroucení???

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 07.01.2017 do 12.01.2017, založil/a packa
řadit dle data
11:31:33
12.01.2017
packa
-> Eidy: Když já byl línej odpojovat ručku. Ale hlavně já měnil šrouby co spojujou ten silentblok s ramenem za větší pevnost. Ale máš pravdu, šlo by to taky. 1
10:53:21
12.01.2017
Eidy
-> packa: Teď už je to jedno, ale když jsi odpojil podálná ramena od šikmých, stačilo přehodit levý za pravý. jsou totiž stejný. Nemusel jsi ještě rozebírat silentbloky. Tak pro příště. 4
10:20:42
12.01.2017
packa
Tak to vypadá, že by to mohlo fungovat. Rozpojil jsem podélné rameno od šikmého, a sundal z něj silentblok, otočil ho, a smontoval. Už to bylo o něco lepší, ale furt to trochu drhlo v tom tirpodu. Tak jsem to znova rozmontoval a povolil ještě kostku a posunul jí co nejvíce dopředu a zase smontoval a už to nedrhne. Takže otázka je, jak se to bude chovat na geometrii, a jestli to nezačne dělat jestli s tím hnou. Každopádně se jich tam na to zeptám, že mi to tohle dělá a třeba budou vědět. Takže zatím se to točí volně s tím, že jsem rozhodil geometrii. Jinak všem tady díky za radu a napíšu, jak to dopadlo po geometrii. :)
18:11:00
08.01.2017
isti
-> packa: U tých šrobov sa nedávajú poistné plechové podložky ako u kyvky.Podla mňa na 100% tá zadná náprava nebola nastavená,nechcú na to siahnúť ani vtedy keď človek povie že včera to zložil4 Ale to neznamená že to nekontrolovali a že to nie je dobré.
15:04:52
08.01.2017
packa
-> steyr: Tlumiče Ateso pro Š 130.
03:59:46
08.01.2017
steyr
a su tam spravne tlmice ?
21:19:22
07.01.2017
packa
Nápravu jsem tam šoupnul, tak jak byla a pak to kamarád odvezl na kontrolu geometrie do servisu, u toho jsem ale nebyl. No a ta náprava byla vyvařená a složená s novými šrouby a tak. Koupili jsme ji takhle hotovou. Na tý fotce je už po dvou letech na autě.
upraveno 1x, naposled 08.01.2017 02:56:55
20:48:13
07.01.2017
minno
-> packa 07.01.17 20:35:26: Radši nehejbat? A to si tam tú nápravu šupol zmontovanú tak ako bola? Bez rozborky, kontroly, bez rozhýbania spojov a výmeny potrebných vecí?
Inak áno, tie šróby sa tam montujú bez pružných podložiek. "Zaistené" sú vysokým uťahovacím momentom.
20:36:06
07.01.2017
packa
Jinak díky a já to jdu otočit :)
20:35:26
07.01.2017
packa
-> minno: No kamarád u toho byl a prý to kontrolovali nějakým měřákem a prej hodnoty dobrý a prej s tím radši nehejbat :/ A mimochodem na ty šrouby zespoda nepatří zajištění? foto:
zvětšit Úhlová náprava - závada - zkroucení??? - obrázek od packa vložen 07.01.2017 20:35:26
20:18:27
07.01.2017
Eidy
-> packa: Tak teď máš práci. Kluci už řekli co a jak. 4
19:53:48
07.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> packa: máš to opačně.
19:52:40
07.01.2017
minno
-> packa 07.01.17 19:43:50: No, a má to byť presne naopak... Teda ak je to široká vlečka, nie Garde.
-> packa 07.01.17 14:23:01: Len kontrolovali, alebo aj nastavovali? Ak len kontrolovali a s ničím nehýbali, tak si môžeš byť určite istý, že OK nie je...

Takže otočiť správne silentbloky v ramenách, nastaviť správne geometriu a potom môžeš riešiť ďalej, ak to stále nebude OK...
upraveno 1x, naposled 07.01.2017 19:53:12
19:43:50
07.01.2017
packa
Tak je to širokou částí ven.
zvětšit Úhlová náprava - závada - zkroucení??? - obrázek od packa vložen 07.01.2017 19:43:50
15:55:28
07.01.2017
packa
-> Eidy: Zjistim :)
14:35:02
07.01.2017
Eidy
-> packa: Levý kolo je moc blízko převodovce. Nebo je převodovka moc doleva. Vidiš, že se zarazí 3x za otočku, tedy pokaždé přesně dle tripodu. Jak máš daný podélný ramena do kastle? Širokou části silentbloku ven nebo dovnitř?
14:23:01
07.01.2017
packa
No ale právě že to dělá, když se auto nakloní v zatáčce, takže ano, je to vyvěšením, ale stačí malej náklon v zatáčce a už to mlátí :( Geometrii mě kontrolovali v servisu, a prej, ale PREJ dobrý, ale nebyl jsem u toho na nevím jestli jim věřit. Každopádně ještě zkusím přeměřit ty rozměry levá pravá strana.
14:06:01
07.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> packa: A nemáš to právě tím velkým vyvěšením? A nemáš löbra, ale klasický tripody. Jakou máš geometrii, nemáš, levé kolo blíž k převodovce, než pravé?
13:58:01
07.01.2017
packa
videa
IMG 0396

IMG 0397
13:24:54
07.01.2017
MOLSO
-> packa: obvykle ten rachotivy zvuk robi unasac poloosi pri ramene - buchoce o pruzinu riesenim je pootocit pruzinu tak aby zavit vychadzal vyssie / nizsie aby nedochadzalo ku kontaktu unasaca s pruzinou 4
13:21:23
07.01.2017
packa
Tak videa mi nějak nejdou nahrát :(
13:20:24
07.01.2017
packa
Zdravím všechny. Máme na naší škodovce (120) takovej problém. Zainstalovali jsme úhlovou nápravu , vyztuženou všude možně (už jsme ji tak koupili), no a při jízdě do levé zatáčky se ozývalo zezadu takové mlácení, jako když má něco vůle, ale po rovině v pohodě, náprava jinak sedí výborně. Tak jsme chvíli mysleli, že to je vůle v diferáku a jezdili jsme dál. Po čase jsme se dokopali k výměně převodovky, (protože jsme si mysleli, že to je tím) a i ložisek vzadu a rovnou i motoru. Teď už je to zkompeltované a když už jsou nasazený lebra, tak při otáčení na levé straně, když jsou vyvěšený kola, se zasekává lebro a jak se zasekává, tak úplně hejbe s nápravou a převodovkou (viz videa) A když jsem prohodil lebra mezi stranama (na pravo to šlapalo v pohodě), tak to na levo dělá i s tím pravým. Když se zvedá náprava pomalu heverem nahoru, tak to dělat přestane, tudíž to odpovídá tomu, že se v zatáčce nadlehčí kolo a začne se to zasekávat. Otázka je proč se to děje jenom na levé straně, a s jakýmkoliv lebrem, přitom s tím samým to na pravé nedělá nic při stejném vypružení. Kamarád má třeba škodovku s úhlovkou, má záď zvednutou jak teréňák, tudíž lebra jsou dost zalomená a nic mu tam nerachtá. Levá strana musí být tedy nějak pokroucená, nebo nevím, ale když jsem to jen tak orientačně měřil metrem nenašel jsem žádné odchylky. Nesetkal jste se s tím někdo? Na jednom videu je vidět, jak se při otáčení poloosou hejbe převodovka, na druhém je to vidět zezadu, jak se hejbe celý agregát na silentblokách, koukněte na to :)
Díky předem za rady
Extreme Tyres