vybíráme fabii 3. gen

prohledat
49 příspěvků (zobrazeno 1 až 49) od 28.07.2016 do 31.07.2016, založil/a Klubko_
řadit dle data
11:08:24
31.07.2016
Klubko_
dobrá věc se podařila 6 nakonec se jí podařilo nakombinovat 81kW motor i s tempomatem.
Takže dík za reakce, pěkně jste to tady rozjeli 1 až bude doma napíšu sem nějaky reference 6
A shodou okolností zrovna tuto sobotu byla fábka 1,2 81kW ve srovnávacím testu s hjundé i20 a sopel corsa autosalon.iprima.cz/videa /hyundai-i20-vs-opel-corsa -vs-skoda-fabia
10:29:03
31.07.2016
King
-> vhml: Nemuzu za to, ze kamos prodava zrovna kombik v tmave modry metle :-) Tchan to ohodnotil jako pohrebak - zavist je nejuprimnejsi forma obdivu :-)
Ono to vlastne neni uplne mimo tema, protoze shodou okolnosti si muj bratranek v ten samej den poridil "rodinnou" fobii 1.4 v kombiku s pro Cechy magickym peticifernym najezdem, ktera ho ovsem na splatky vyjde na 220 litru. Kdyz to srovnam s "nakladakem" za 3/4 ceny, vypada to jako cirej masochismus :-) Ovsem karta se asi obrati az si v bramboru rekne o vymenu turbo nebo dpf :-)
upraveno 1x, naposled 31.07.2016 10:49:08
09:24:19
31.07.2016
vhml
-> marra_rwd 31.07.16 05:43:12: -> King 31.07.16 09:16:38: koupit si auto vyšší střední třídy v chalupářským kombíku mi připadá jako zvěrstvo nejvyššího kalibru 3 I když já bych to dál kombinoval se sharanem, tudíž nepotřebuju apriori velký auto. Jen pohodlný s nějakým plnotučným motorem. A jiný jsem zatím nevymyslel.
Právě třeba tu E60 spousta lidí chválí, ale někdo i dost nadává. To bude asi jako se vším. Průser je pak s dílama, který se neválí všude za pár korun jak na oktávku.
Ale to už zas diskutujeme někde mimo téma jakou vybrat fabii :-D
upraveno 1x, naposled 31.07.2016 09:25:58
09:16:38
31.07.2016
King
-> vhml: Taky jsem se uz vratil k zadohrabovym korenum, prekonal odpor k chrochtakum a koupil E61cku. Hlavni je prekonat strach, kterej nutne clovek dostane, kdyz prochazi fora a zjistuje, co vsechno se muze posrat a kolik to stoji1
05:43:12
31.07.2016
marra_rwd
Zase oktavka je dvakrát dražší nez punto, beru novotu. Takže tam by se ta kvalita mohla projevit.-> vhml: tuhle genneraci ber v kombi a 530i
23:47:25
30.07.2016
Milan 136
-> saskyn2: asi tak...

.-> vhml 30.07.16 20:33:52: E60 neni zrovna etalon spolehlivosti. Ale pokud bys po tom touzil, bratranec se velmi rad zbavi 530D Touring3
21:09:11
30.07.2016
saskyn2
Bych to tak nehrotil, naše oktávka má 300 a má vše kromě brzd a rozvodů je původní. Dvouhmotu, vstřiky, rail, ložiska v kolech, manžety prostě všechno. Dokonce i výbojky ve světlech byly původní...
20:33:52
30.07.2016
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 29.07.16 23:18:34: ta sedačka je vopravdu nějaká krátká :-D A já zrovna přemýšlím o E60 5
18:52:40
30.07.2016
rsvancara
-> marra_rwd: Já mám Octávii 2 (1.6 TDi), 154 tisíc km a zatím odešlo čidlo teploty a oloupal se chrom schématu řazení. Jinak jen olej, nová brzdovka, filtry, palivo a pneu (i ty brzdy má ještě originál) 3
upraveno 1x, naposled 30.07.2016 18:57:31
11:26:07
30.07.2016
marra_rwd
-> palinator: tak jiste, předpoklad a předsudek ;) akorát ze zrovna punto mk2 16v co je u nas v rodině je bohužel (bohudík) nejlepší a nejspolehlivější auto v sirokem okolo. Ma 150 000 a krom brzd a rozvodu a kapalin je to auto original, bezvkapky rzi a včera přišlo stk bez jedine chyby. A to je z roku 2001;) ale je to třeba jeden ze sta. Ale pod kapotou jsou skoro všechny viditelne veci made in german, coz je funny :D dneska jako novy auto fakt nevím co bych vzal. Novy tupo hatch, novy baleno? Rapif je fajn ale nemá pro me smysluplný motor.
09:42:48
30.07.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> MVM: Fabia,Felicia,Favorit,For man?
upraveno 1x, naposled 30.07.2016 09:43:02
09:23:41
30.07.2016
Milan 136
09:15:34
30.07.2016
MVM
-> palinator 30.07.16 09:08:27: 1 Koneckonců jako ta hláška: Sere se fšecko na F.Ford,Fiat a fše francouzský..
09:08:27
30.07.2016
palinator
-> marra_rwd:
Ale je to Fiat, což je základní předpoklad pro to, aby bylo nespolehlivé.3
08:20:49
30.07.2016
marra_rwd
-> Milan 136: všecko jsou to sráče. bmw už vůbec. poslední dobrý bmw byly e34 a e36. každopádně čím míň fičur to auto má, tím líp. Myslím ale, že třeba takový putno evo (grande) nebo co to teď je, je se základní 1,4 fire sice totální zdechlina, jinak to auto má celkem předpoklady být spolehlivé, jen příklad.
23:18:34
29.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 29.07.16 21:21:07: Zrovna základní sedačky v BMW 1, 3 jsou strašidelný. Má nějakou zvláštní řiť. 1 Rozlámanej jsem nebyl, ale najít vhodnou polohu bylo k předposrání.
Níže na foto r. v. 2015 (320i). Delší sedák je asi za příplatek. 3
zvětšit vybíráme fabii 3. gen - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 29.07.2016 23:18:34
22:24:38
29.07.2016
Nwkt
-> StepaNoFUN: Dej tam Recaro sedačky z Golfa 1
21:27:36
29.07.2016
Milan 136
-> StepaNoFUN: mne ty sedacky vyhovuji jak v cem. Nektery jsou na nic, to je fakt
21:21:07
29.07.2016
StepaNoFUN
-> Milan 136: Ale zase se v těch (byť malejch) BMW dá alespoň sedět. Jak prohlásila jedna známá (jejíž přítel dělá v Česaně) na otázku proč si koupila BMW - Až se naučíte dělat sedačky, tak si zase Škodovku koupím (koupila předtím minimálně 8 koncernovejch vozů)...
Ale já kterej jezdím v 0I a nestěžuju si mám tak co říkat... :-D
upraveno 1x, naposled 29.07.2016 21:22:27
21:16:03
29.07.2016
Milan 136
-> marra_rwd 29.07.16 08:48:51: nic lidem nebrání koupit si hjundéé, dacii a pod.
Spíš mi řekni, co není dneska sráč?
víš jak se serou nový BMW třeba? a že stojí třikrát víc je ještě smutnější...
11:52:33
29.07.2016
George88
-> bouchy 29.07.16 10:45:07: Sportovní auto je něco jiného. Ale autům o velikosti fabie stačí vzadu buben. Spíš to má návaznost na ABS atd. S těmito systémy je lepší kotouč..
10:45:07
29.07.2016
bouchy
-> Jirik_Tuňák1983: Šel bych do verze na zkapalněný dinosaury (přes destilační kolonu) 1
-> George88: Mě to momentálně dost štve, kvůli vozejku...ale hlavně nechápu, když to většina automobilek opustila před rokem 2000 na všech modelech, jen škodovky to měly na O2, maj to rapidy, fabie a citiga i v roce 2016116 ...btw proč si to zdejší useři dávaj na stovky, stodvacítky jako první úpravu?3
10:15:51
29.07.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 29.07.16 10:05:03: už dávno -> minno 29.07.16 09:54:17: pumpa má elektromagnet ktorý jej zakryje lopatky aby sa to rýchlejšie ohrialo , podobne ale okolo membrány má aj staré TSI ...


ako autá nebudú nikdy ako v 90-20 rokoch , proste robiť nesmrteľné veci sa neoplatí ...ale zase také hrozné to nie je
zvětšit vybíráme fabii 3. gen - obrázek od suri vložen 29.07.2016 10:15:51
10:14:05
29.07.2016
George88
-> Jirik_Tuňák1983: Jako že dávají jen nezbytně nutný minimální tlak aby se to nepřidřelo? :D
10:07:02
29.07.2016
rsvancara
-> vhml: Mě rozesmálo, že mám na dýzlu tepelně odizolovanou vanu a stejně v zimě i s clonou na chladiči se to ohřívá fááááááááákt pomalu :-)
10:05:03
29.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> George88: Už jsou i olejová čerpadla s variabilním účinkem. Prej kvůli úspoře paliva a odporům. Taky dobrý, že?
10:02:59
29.07.2016
minno
-> George88: a to sa oplatí :))-> George88: Všetko to už bolo dobre, ale dovtedy sa nad tým špekulovalo a vylepšovalo, až kým to už nebolo zas zle.
09:59:53
29.07.2016
minno
-> vhml: století páry3
09:59:03
29.07.2016
George88
-> minno 29.07.16 09:54:17: je poháněná mechanicky, ale má na sobě elektrickou fičurku, která zaslepí výstup s pumpy, aby se motor rychleji ohřál. Mají to i TSíčka. No a když ta fičurka neotevře, motor se ti přehřeje..
09:56:03
29.07.2016
vhml
-> minno 29.07.16 09:54:17: v 21. století, protože ji měla už jedničková oktávka 3 ( jako přídavnou na dochlazování turba )
09:54:17
29.07.2016
minno
-> George88 28.07.16 22:41:41: elektrická vodná pumpa? to už kde sme3
08:48:51
29.07.2016
marra_rwd
-> Milan 136: ano, také, konkrétně třeba odešlo turbo u f3 tsi. Sorry hoši, i když je to škodováckej web, tak nový škodovky jsou strašný sráče. Na druhou stranu, jaký nový auto pod 350 není sráč, že jo....
22:45:12
28.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> George88 28.07.16 22:41:41: Ve mě nebudí důvěru žádné auto, které jakákoliv značka prodává pod označením GTi, RS apod., které jezdí s motorem na zkapalněné uhlí.
upraveno 2x, naposled 28.07.2016 22:46:29
22:41:41
28.07.2016
George88
-> bouchy 28.07.16 18:38:15: Tak zrovna bubnový brzdy bych bral jako plus - brzdí to stejně a vydrží to dýl. Kotouče vzadu jsou v jednom kuse orezlý, protože když to jezdí prázdný a brzdí se s citem, všechno odbrzdí předek. S OIII RS bych zas tak na větvi nebyl. Kámoš to má, v TDi a je z toho neštastnej - tolik svolávaček, furt se tam něco sere(teče do světel, špatná eletrická vodní pumpa,nefungující plynový pedál)
22:29:07
28.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Alenka 28.07.16 21:19:45: Já s tou služební 66 kW sem tam jezdím a vždycky se těším až to budu moct postavit zpět na služební parkoviště. 3 Je to nová FIII konby stejně jako XY dalších F, Rapidů, O pro obchoďáky. Začalo se teď přezbrojovat u menších aut na benzíny, tedy krom Superbů.
Vadí mi tam docela pár věcí.
Více než otravný hluk od kol / podběhů, nevýrazný projev motoru, letargická odezva motoru na vyšší kvalty, nijaký jízdní pocit, katastrofální plasty v interieru (i oproti jen o pár let starším autůma) mizerné rádio, divný zvuk motoru a slabé odhlučnění interieru. Rezonování plastů v interieru už od 4500 najetých km. Neplánované návštěvy servisu. Jednou jsem v tom vezl 4 obutá kola na Outlandera a fakt jsem myslel, že se z té cesty poseru, jako bych za to zapřáhl obytnej přívěs.
U služebáku to chápu, ten půjde po jeho krátkém životě u firmy do světa, ale u běžného človíčka jsou to prachy spláchnutý do hajzlu s možností rozumnější investice.
upraveno 2x, naposled 28.07.2016 22:31:05
21:19:45
28.07.2016
Alenka
-> Klubko_: ať veme tu silnější, protože i ta jede jak s hnojem, takže 66kW bude muset do kopce tlačit.
Ale zas to aspoň nežere, s 81kW ve VW Polo umím dlouhodobě jezdit za 4,3l :)
21:13:04
28.07.2016
MATTESS
-> bouchy: diskový brzdy? To je divný spojení s autem
18:42:46
28.07.2016
Pavell
-> bouchy: O3RS - opravdu krásná kára, jednou si ji možná koupím2
18:38:15
28.07.2016
bouchy
Hlavně bacha!!! 66kW má bubnovky, vyšší výkony už diskový! Jo tyhle "nemoci" co se škodovka ani neráčí zdůraznit, že tam je/není či nelze objednat, ty už mě opustily3 3 čili O3 RS5
upraveno 1x, naposled 28.07.2016 18:38:49
18:09:14
28.07.2016
Milan 136
-> marra_rwd: novy motory EA 211?
17:06:18
28.07.2016
marra_rwd
klubajz, i ta 90 koňovka nějak jede.. pokud nebude plně obsazená, tak ji radši vem ten tempomat, evidentně to chce asi na dálnici. spotřebu řešit asi moc nebude, což? jinak bacha na to. TSI jsou celkem sráče, u náš v práci se sere jedno za druhým.
16:38:39
28.07.2016
Pavell
Já jel v zimě sice s Rapidem, myslím že je to stejný. Byl to 6q 1,2 81KW a jelo se s tim i v 5 lidech na pohodu. Je fakt že furt řadíš. Jednička je fakt krátká, ale nevadilo mi to, protože rád řadím:)
Pokud ten tempomat není priorita tak určitě to silnější.
Pak může jít na předváděcí jízdu a svézt se s oběma4
Pak jsem jel nedávno s octIII taky tenhle motor a tam mi to nějak vadilo, dlouho padaly otáčky při přeřazování a na oct už mi přijde moc slabý.
upraveno 1x, naposled 28.07.2016 16:40:25
16:19:46
28.07.2016
suri
-> vhml 28.07.16 15:46:41: cez 200 ide moje mpi napohodu , i keď aerodynamika bude inde

ja by som šiel do silnejšej už len kvoli prevodom
15:46:41
28.07.2016
vhml
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 28.07.16 15:21:49: Vyfakturuješ Seřízení motoru 3 I když je pravda, že nejrychlejší auto na světě je služební. Já i z tý 66kW dostal 201kmh :-) Nechtěl, ale musel 3
upraveno 1x, naposled 28.07.2016 15:47:06
15:40:12
28.07.2016
Klubko_
-> Nwkt: s tempomatem se u toho 81kW motoru nevejde do rozpoctu.
15:26:21
28.07.2016
Nwkt
Proč by nemohl být tempomat na tý druhý?
15:21:49
28.07.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> vhml: Chipovat sluzebku?
14:41:38
28.07.2016
vhml
66kW a nachipovat :-) Jsou to stejné motory.
14:33:28
28.07.2016
Klubko_
Manželka bude mít novou služební fabii a jsou ji nabídnuty 2 varianty motorů:
1.2 TSI 66 kW 5-stup. mech.
1.2 TSI 81 kW 6-stup. mech.
Chtěla mít v autě tempomat. Ten je k dispozici ale jen s tím slabším motorem a 5q. Teď má fabii 2. gen, 1,4tdi a štve ji, že to nejede, takže proto by radši ten výkonnější motor, ale to by musela oželet tempomat.
Máte někdo srovnání těchto motorů z pohledu uživatele, kterej z nich je pro ježdění lepší? Všeobecně si myslím, že cím víc převodových stupňů, tím menší dynamika matoru a o to víc se musí řadit. Bude ten vyšší výkon stát za absenci tempomatu?
Extreme Tyres