Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:08:43
14.08.2017
Luky
-> MVM: 5 kubíků? 9 36 To je tak o řád víc než bych si myslel. Nebo teda já o tom nikdy nepřemýšlel, je pravda že při těch otáčkách se to nasčítá, ale... 38
21:56:14
14.08.2017
MVM
-> Milan 136: Tak při průměrných 5tis ot/min je to 5kubíků vzduchu za minutu .. Za dvě minuty na okruhu celkem solidní zahradní bazém - naplněný škvírkama .. 4 Na bolení hlavy by to stačit mohlo - ale to ví Eidy nejlíp sám jak to s tím je a není. Je to ale zajimavý6
21:43:31
14.08.2017
Milan 136
-> MVM 14.08.17 21:31:22: to jsem se kdysi taky ptal, jestli má vybavení pro stíhače, když jsem to viděl1
21:37:02
14.08.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 14.08.17 21:34:38: To ne, ale má to boží zvuk (z videa přes GoPro je to úplně o ničem).
21:34:38
14.08.2017
MOLSO
-> Eidy: filter v interiéri ? 9 to keď niekde podradíš a potiahneš k obmedzovaču tak ti to musí strhnúť kombinezu z prdele nie ? 47 3 9
21:33:27
14.08.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 14.08.17 21:31:22: Vzhledem k těsnosti kabiny díky makrolonu o dekompresi nemůže být ani řeč 1
21:31:22
14.08.2017
MVM
-> Eidy: Dik za info. Jo takže máš dekompresi v kabině? 9 3 Takže jezdíš s kyslíkem? 4
21:07:07
14.08.2017
Eidy
-> MVM: 3 Společná klapka je přišroubovná vpředu na airboxu. Hadicí vede krz přepážku do interiéru, kde je váha a filtr. 4
-> Pavell: Budu si držet palce. 6
19:09:36
14.08.2017
MVM
-> Eidy 13.08.17 20:15:33: Jak se na to dívám už po několikátý 41 čtyřklapka to není žejo,vidím airbox, ale nevidím klapku a vzd.filtr 3 Asi jsem blbej - prosimtě můžeš mi to upřesnit .. Dik. To víš dělám do včel, občas vyšívám a závodně cvrnkám kuličky za Pákistán 44
20:37:18
13.08.2017
Pavell
-> Eidy: super práce, motor určitě pošlape jako hodinky4
20:15:33
13.08.2017
Eidy
Je tam a vrčí 1 Zatím jen chvilku, bo tam není ještě voda. Olej jsem natlačil startérem bez svíček a pak teprve dozapojil. Startérem jsem natlačil 6 barů 41, třeba si to trochu sedne.
Tak ještě doskládat zbytek, nalít vodu a můžu testovat. A teď 22
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.08.2017 20:15:33
21:29:50
12.08.2017
sikula
-> Eidy: Tak snad bude motor slouzit4
12:26:28
12.08.2017
Eidy
-> minno: 3 Vypadat může stejně, hlavně aby fungoval.
-> Milan 136: Dík.
Dneska budu vrtat police v obyváku a pak úklid, máme novou skříň, budeme stěhovat krámy. Zítra se na to zase vrhnu.
12:07:57
12.08.2017
Milan 136
-> Eidy: skvela prace 5
-> minno 12.08.17 12:04:26: vid. Takhle mu to nikdo neuveri. Kdyby alespon namatlal to viko jinou barvou3
12:04:26
12.08.2017
minno
-> Eidy: Toľko práce... a motor vyzerá rovnako, ako pred rozborkou3
00:13:29
12.08.2017
Eidy
-> Tuner#2: Dík. Snad to tak bude. Ono nebejt tý blbý segrovky, tak ten motor šlapal bez problémů ještě spoustu let. Ale stalo se, jedeme dál 4 Do neděle musí být motor v autě. Pak všechno příslušenství a příští týden vrčíme. 1
23:42:38
11.08.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pěkný pane, pěkný. Snad se to úsilí odmění a motor pošlape bez problému. 4
23:32:51
11.08.2017
Eidy
A jelikož vozík pod motor moc pružil a zadní kolečka byla moc u sebe a pod motorem, takže to každou chvíli padalo, tak jsem ho pořezal, vyztužil a kolečka posunul rozumně do rohů. A tím pro dnešek končím :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.08.2017 23:32:51
upraveno 1x, naposled 11.08.2017 23:34:02
23:30:01
11.08.2017
Eidy
Jelikož expanzka vadila při každe (de)montáži sacího potrubí, tak jsem ji posunul a vyrobil si nové čůro. Vyvrtat šroub a navařit nerez hadičník. Vhodnej jsem totiž nikde nesehnal.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.08.2017 23:30:01
23:26:38
11.08.2017
Eidy
Zaklopeno i shora.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.08.2017 23:26:38
Extreme Tyres