Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:14:51
20.04.2017
Eidy
-> gred: Zrovna Longchampy vloni byly, ale 14" a ET snad negativní. Pro mě nepoužitelný. Stejně jako pár dalších kol. Já ti rozumím. Stejně by se mi nejvíc líbily 7x15 v designu předchozích 14", ale v kovaných je nikdo nezaplatí a na CNC z plnýho koneckonců taky ne. Takže asi tak. Ale Enkei pro mě není z nouze ctnost, líbí se mi už dlouho. 5
21:08:29
20.04.2017
gred
-> Eidy: jasný,já sem spíš myslel nějaký dobovky typu mk2,mk3,formulamesh,longc hamp...mám pocit že nějaký z nich se dělal eště dneska dokonce,a dost toho se dělalo i ve 4x100...dobovky se asi nejčastějš co občas kouknu na aukce objevujou ve velikosti 14",to byla taková klasika v japonsku,ale 15ky se dělali taky...ale jak řikáš,sou to většinou použitý kola,a jak sou na tom váhově netušim,to sem nějak nikdy neřešil až takhle3
upraveno 1x, naposled 20.04.2017 21:09:37
20:52:16
20.04.2017
Eidy
-> Tomáššš: 1
-> gred: Ano, tohle jsou pravé Enkei. SSR se mi líbí taky, ale ono něco sehnat v tomhle rozměru snad ani nejde. Začínají na 16" nebo dokonce 17". Aspoň nová kola. A to nemluvím o ceně. A z těch jiných japonských se dá občas něco najít (např. Watanabe), ale třeba ET 5 apod. A pokud to nebude TOP kolo, tak jsou zase těžší. Hele, vybíral jsem skoro rok. Ono u starých zase nevíš, jestli nejsou rovnaný a třebas i vařený, což může být u kovaných problém. A sjížděl jsem i cizí fóra a hledal rozdíl od replik. Přiznám se, že až když mám v ruce origo Enkei, tak najdu jeden jediný rozdíl od repliky. Z fotek nedokážu říct a zjistit to až doma na váze je trochu nepříjemný. Takže asi tak.
20:31:50
20.04.2017
gred
předpokládám že jsou to originální enkei? osobně bych,když už japonský kola pořešil nějaký dobovky,SSRka nebo tak něco,ale i tohle je celkem fajn1
19:15:49
20.04.2017
Tomáššš
-> Eidy: teraz ked vidim viac fotiek , menim svoj nazor, disky su paradne ! 2
18:24:56
20.04.2017
Eidy
-> ochoda: To nemusíš. Nemůže se líbit všechno všem ;)
16:25:39
20.04.2017
ochoda
-> Eidy: ...ale jo, měnim názor. Ty kola tam fakt pásnou. 6 (Snad pokoukám na Pohofestě naživo.)
14:31:10
19.04.2017
Eidy
-> kpt.Budha: Ty jsi asi dost nemocný, když máš tolik času. 1
-> Fifa: Díky. Jinak máš pravdu. Jak jsem psal, samosvor zvýraznil chybu v naladění geometrie a pořád to ujíždí. Ale věřím, že nové nastavení pomůže a ještě si pohraju s tlaky v pneu a musí to fungovat. A zatáčka se v klidu projet dá, ale musíš pomalu. 1
-> všichni: Jsem rád, že se kola líbí. Naživo je to lepší než na foto a ani nijak neřvou novotou. Design není nijak vyloženě moderní a jako celek to vypadá dobře.
14:19:48
19.04.2017
Fifa
-> Eidy: Koukal jsem včera na videa z Mostu a jakou divočinu dokážeš uřídit teda všechna čest :-)
Napadlo mě u všeho toho driftování jestli se s Kóčou a novou špérou dá vůbec projet zatáčka se zadkem vklidu. Zdálo se mi to bez samosvoru o něco klidnější, souzeno tedy pouze podle videí. Jakej z toho máš pocit?
09:54:36
19.04.2017
kpt.Budha
-> Luky: Mám přebytek volného času 2
09:40:25
19.04.2017
Luky
-> kpt.Budha: všech těch 309 stran? 9 Ale co, u Tebe mě to zase tak nepřekvapuje, když jsi schopný jet seriovým erkem na otočku na druhou stranu Evropy 3
07:58:17
19.04.2017
kpt.Budha
Tak musím říct, tři roky tu sleduju jen záložku fórum, avšak teď, jsa tak trochu nemohoucí dělat něco o moc více než si číst, tak mě napadlo, že bych si mohl i něco o těch autech přečíst. Takže jsem za posledních pár dnů prosvištěl všechny komentáře u tohoto článku a je to teda neskutečná kronika změn za posledních kolik, deset let? Úplně skvěle se ten vývoj pročítal, moc se těším na dalších deset let 6 Máš to prostě parádní.
07:21:01
19.04.2017
Kocvin
Ty fotky v pohybu utvrdily můj názor, že ty kola jsou naprosto parádní 4
00:56:57
19.04.2017
Eidy
Takže po Mostění se špérou jsem shledal zásadní nedostatky v chování zadní nápravy a po konzultaci s místním ochotným a zkušeným členem MVM jsem přenastavil zadní odklony na minimum, což je 2,7°. Víc už nedovolí držáky v kastli. Tak uvidíme, co to udělá v praxi. Ještě zalepím šrouby a převážím kola a můžeme vyrazit znovu do boje. 5 A nahrál jsem pár fotek od xenon04.
15:07:09
17.04.2017
kraska98
Ty kola Koči moc sluší :)
22:06:34
15.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Kola nazivo pecka ;-)
16:31:18
14.04.2017
ZdrubT
Dle meho tam ty kola sedí. Jak se na ně nazuli gumy, tak se mi začli líbit. Nesmíte pořád porovnávat co tam bylo a co se tam momentálně dalo. 2
14:05:01
14.04.2017
Jindas
-> Eidy: OOO,koukám,pěkné,pěkné 2 2 4 Takže seděly všechny díly,co si po mě chtěl?
upraveno 1x, naposled 14.04.2017 14:10:52
12:55:39
14.04.2017
M@rtin
-> Eidy: To je jasné. U takovýhohle auta je technika základ.4

To já nemám za zimu hotovýho nic, stihnul jsem to pouze vykuchat 8
12:35:24
14.04.2017
Tomáššš
-> Eidy 14.04.17 00:34:42: kolesa vypadaju zaujimavo,je to zaujimava kombinacia a zmena . Ak mozem nieco napisat tak,pre mna su uz moc moderne :)

k tejto fotke este len jedna poznamocka, v predu sa mi viac paci koleso nez vzadu ,tam splyva s kotucom 6

-> Eidy 14.04.17 00:37:21: na tejto fotke skoro vypadaju ako kopretiny 1

Jasna vec ,ze kazdemu sa nieco ine paci,ja by som bol skor pre tie predosle zlate,tie sa mi skor hodili k tvojmu autu a stylu - zavody . Tieto co teraz mas su skor uz na paradu-zrazy 6

edit : gram.chyby :D
upraveno 3x, naposled 14.04.2017 12:43:45
Extreme Tyres