Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:37:37
24.03.2017
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: Tak joo, já mám krapet zkreslenej pohled, tenhle výčet prací bych měl na půl roku 3.
22:23:11
24.03.2017
ZdrubT
-> Eidy 24.03.17 22:07:53: Saky by to asi nikdy nedodělal.8
22:07:53
24.03.2017
Eidy
-> ZdrubT: Myslíš na zušlechtění? Kamarádovi v Roudnici.
-> Antony: Musím :) Přeci nenaháním Sakyho půl roku proto, abych to nestihl. Teď dávám přední kotouče, v neděli třmeny (čekám ještě na podložky pod ně), no a až budou ty zadní náboje, tak je to otázka jednoho večera. Ještě bych rád zajel kotouče a desky, ale to nějak vyjde.
upraveno 1x, naposled 24.03.2017 22:54:57
21:36:10
24.03.2017
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: hmm, fajnová prácička, stihneš to za 3 týdny?
21:35:08
24.03.2017
ZdrubT
Ty kotouče jsou naprostá paráda. Kam budeš ty náboje dávat?
21:31:31
24.03.2017
Eidy
Dlouho se nic moc nedělo, protože jsem čekal na díly od Sakyho, ale včera (dneska) v jednu ráno jsem si je přivezl. Uvidíme, co to udělá. Kotouče jsou sice o trochu větší, ale hmotnost nových je srovnatelná. Ty 260 Brembo Max mají trochu míň masa. Zadní náboje potřebují ještě zušlechtit a pak je tam frknu a rovnou i nová kola. 5 Na zadek ještě čekám na lepší destičky a Kóča bude připravená na sezonu, která už klepe na dveře.
14:41:04
19.03.2017
ochoda
-> Eidy: A mě jo? Teď nebudu moct spát. 1
14:24:43
19.03.2017
Eidy
-> Bery: Jak můžeš vědět, co jsem koupil? Radši popožeň Sakyho :)
-> Tuner#2: Přeci ti to nepovím jen tak. ;) Jsou to originály a přesto repliky. Nebo naopak?? Nejsou zlatý a jsou dost lehký. :))
12:58:13
19.03.2017
Bery
-> Eidy: to jsi mě naštval,kolego . To byla moje podpultovka1 tak aspoň počkám na reference
09:16:15
19.03.2017
ochoda
-> Tuner#2: ...no, jelikož píše o pneumatikách to co o nich píše, a doufá, že nebude muset kupovat nové pneu. Tak si myslím, že je to celkem jasný. 3 A podle mě to bude nějaká brutálnost, když vidíš zbytek auta tak to ani jinak byt nemože. 1
09:04:43
19.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ochoda 19.03.17 09:02:17: Pravda, to je druha moznost. 4

-> Eidy: Tak nenapinej... 1
09:02:17
19.03.2017
ochoda
-> Tuner#2: Spíš mám pocit, že budou jiný disky.
08:33:24
19.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.03.17 00:40:46: Takze na jine pneu?
00:40:46
19.03.2017
Eidy
-> Tuner#2: Vždyť píšu, že jsem byl přezout kola. 40
23:46:46
18.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.03.17 13:58:47: Koukám, že máš ty vnitřky hodně sjetý. BTW proč jsi to zouval?
19:54:28
18.03.2017
-> Eidy: já myslím, že jestli bude v Mostě sucho, tak ty gumy budeš muset stejně koupit 40
13:58:47
18.03.2017
Eidy
Přední gumy jsem v Mostě trochu probrzdil, mají plošky. Snad to na zadku nebude znát. Jinak budu muset koupit 2 pneu :/ Pořád čekám na věci od Sakyho, ale aspoň jsem byl dnes v pneuservisu přezout kola. Něco se chystá. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.03.2017 13:58:47
13:18:20
05.02.2017
Bedřich - zrušená registrace
-> m8rinek: Poradit si neuměl jenom s LHM.Ale nakonec jsme to dohromady dali.
00:54:11
05.02.2017
m8rinek
-> Eidy: Tak hlavně jsou pro něj veteráni velice dobrej trh a byla by hloupost zaspat dobu. Takže jestli si třeba nenechal gumičky navyrábět...
23:35:05
04.02.2017
Eidy
-> m8rinek: Jak jsem koupil, tak prodávám. Ale třeba našel z něčeho jinýho, co je větší a pasuje. Jemu toho musí projít rukama dost.
Extreme Tyres