Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:53:21
23.10.2016
Eidy
-> Tomáššš: Tak nějak. Místo původních krytek atd. jsou tam kalený podložky a jsou zkrácený jak domečky tak samotný excentry. Prostě jsem nemohl použít origo díly, tak jsem si je upravil. Jako vždycky. 5
23:27:12
22.10.2016
Tomáššš
-> m8rinek: vidím že sú to klasické excentre4

-> Eidy: úprava je ,že sa skrátili o "drážky" pre gumené tesnenia a krytky ?6
16:07:21
22.10.2016
Eidy
-> Hurdis: Bylo by hezký, kdyby to tak opravdu bylo :))
-> Tomáššš: Tak tak. Klasický celoocelový excentry. Jen mírně upravený do M ramene.
00:06:56
22.10.2016
m8rinek
-> Tomáššš: Návrat ke klasickým excentrům...
23:55:41
21.10.2016
Tomáššš
-> Eidy: fotka č.224 je nejaká úprava spodných hlavíc či som mimo ?
upraveno 1x, naposled 21.10.2016 23:56:28
21:28:59
21.10.2016
Hurdis
-> Eidy: Dneska na to zrovna koukám při vybalování z kartonu. V kanclu bude asi celý rok červenec.
17:55:46
19.10.2016
A.J.Michal
00:39:31
15.10.2016
U-Geen
-> Eidy: hehe :)
00:24:18
15.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Eidy: aha tak asi měl autor bystré oko, nemáš holt stěrače v jedné třetině okna jako všechny škodovky ale dole na hraně okna jak by to mělo byt:)5
00:19:45
15.10.2016
Eidy
-> Pavel P@nkáč: Tady, šestý příspěvek www.autoforum.cz/bleskovk y/skoda-110-r-berouci-nord schleife-bokem-je-vazne-ne vidany-zjev-video?forum

-> U-Geen: Jak to, že by sis netrouf? Dyk je to jasný. Téčko má tmavý okna a hlavně příčňák :))
23:02:05
14.10.2016
U-Geen
-> Eidy: no nevim, kdyz porovnam tvoje a Tckovo, tak bych fakt nedokazal rict, ze je Tckovo upravenejsi a tvoje nema do serie daleko :)
22:57:34
14.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Eidy: nechce se mě to hledat, co je kde o stěračích??
20:00:16
14.10.2016
Qwak
Seriovka1
18:15:12
14.10.2016
Eidy
Ale tak mě to ani neuráží. Vlastně mě to i trochu potěšilo, poněvadž nechci, aby ty úpravy byly na první pohled vidět. A kdo to tam psal o stěračích, přiznejte se. Ona je to totiž pravda :))
15:13:14
14.10.2016
U-Geen
.... motor má některé části z verze 130, další ze 125 a 120 ... to bude dobrej paskvil :)
15:11:13
14.10.2016
Nwkt
-> Luky: adblock 1
15:09:55
14.10.2016
Luky
-> Nwkt: nojo, ony ty články na autoforu jsou vtipný tak, že už to většinou ani nečtu, nezaslouží si abych jim za to klikal na reklamy 47
15:07:00
14.10.2016
Nwkt
-> Luky: Červený kus vypadá, že do sériového nemá zase tak daleko, ten černý ovšem podle informací na Škoda Virt nemá zcela původního téměř nic

3 3 3 3 3
14:56:19
14.10.2016
PsychoWard666
Nevím jestli si to už viděl 6

www.autoforum.cz/bleskovk y/skoda-110-r-berouci-nord schleife-bokem-je-vazne-ne vidany-zjev-video

Edit: Tak koukam, že sem si toho všimnul o trošku pozdějš
upraveno 1x, naposled 14.10.2016 14:57:03
14:54:22
14.10.2016
Luky
Extreme Tyres