Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:14:50
03.09.2016
Eidy
-> el.tomas: Kdepak. Asi od 17 hodin jsem v Běšinech ;)
05:58:39
03.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> el.tomas 02.09.16 23:56:37: Ja myslim ze ne, je v Besinech 4
23:56:37
02.09.2016
el.tomas
Nejel jsi dnes kolem půl desáté večer v Plzni kolem nového divadla/Plazy? :)
16:17:33
25.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.08.16 08:03:49: Jak psal a zrejme i poslal MATTESS ;-)
12:21:27
25.08.2016
Eidy
-> MATTESS: Asi máš pravdu. A díky.
11:46:26
25.08.2016
MATTESS
-> Eidy: přeposláno. Už si Tě nafotili, tak s Tebou nepočítají :-)
upraveno 1x, naposled 25.08.2016 11:46:58
10:21:10
25.08.2016
Eidy
-> Luky: Nedával jsem pozor, kecal jsem s eRmanem :) Tak aspoň to bylo čerstvě navoskovaný. Potom jsem přeleštit otisky :)
Přepošle mi to někdo? Pořád nic ani ve spam boxu.
10:11:38
25.08.2016
MATTESS
09:46:58
25.08.2016
Luky
-> havlik: no jo, já to měl taky ve spamu
-> Eidy: ale to je stejně fotomontáž, ne? Nebo ty jsi fakt souhlasil aby se dotkla laku na střeše? 9 3
08:45:31
25.08.2016
havlik
-> Eidy: mě to spadlo do spamu, tak možná to tam taky najdeš
08:27:38
25.08.2016
Eidy
-> MATTESS: A já nic nedostal. To jsou mi věci.
08:23:20
25.08.2016
MATTESS
-> Eidy: Roman sám ve zvacím mailu 1
08:03:49
25.08.2016
Eidy
-> Tuner#2: Kdopak bonzoval? Já to neřekl vůbec nikomu. 1 Čekám na fotky od eRmana.
23:54:09
24.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Předpokládám, že letos bude v Běšinech koupě kalendáře povinná? Ses ani nepochlubil 2
07:42:25
22.08.2016
Star LC20
Též se přimlouvám za 258 :)
15:57:25
11.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.08.16 00:14:16: To sice je vic z boku, ale z hlediska kompozice je to uz spatne.
12:41:05
11.08.2016
Tomáššš
-> Eidy: ja by som každú vytlačil1 ale tak horúci kandidát 258 alebo 2674
00:14:16
11.08.2016
Eidy
-> Tuner#2: No jasně. 259 je víc zboku. Proto se mi líbí. Já vím, je to už dost u kraje, ale je víc zboku. Tak proto.
00:10:19
11.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 10.08.16 23:50:41: Víc z boku je 259 ne? Jinak 258 naklonit a oříznout tak, aby v horním rohu nebylo to svodidlo, ale silnice.
23:50:41
10.08.2016
Eidy
-> Tuner#2: Jak upravil? 258 je víc zboku, proto mě láká.
-> Tomáššš: 267 taky není špatná. Ale jinak seš moc hodnej. 1
Extreme Tyres