Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:20:15
26.01.2014
Mantrabeach
-> Eidy: no u mě kdybych nezačal šílet a kupovat další a další auta tak se to mohlo taky zvrtnout tvým směrem ale sem celkem rád že u erka ne a bude to snad jednou u žlutý
10:33:52
26.01.2014
Eidy
-> Mantrabeach: No jo, vzal jsem si až poslední ročník, protože tam byly vychytaný všechny mouchy. 47
Tehdy jsem chtěl eRko a ročník jsem neřešil. Beztak bylo jasný, že bude čtyřoký + pár drobných úprav. No a časem se to zvrtlo.1
07:29:36
26.01.2014
Mantrabeach
-> Eidy 25.01.14 01:29:02: ty jo to máš ještě docela mladici:),moje bude mít v únoru 39 let.to to letí.
12:50:59
25.01.2014
-> Eidy: : tak dobře, snad se to dozvíme všichni brzo 4
11:55:44
25.01.2014
Eidy
-> T: Nevíš. Jsem kecal. Jako vždycky.3
11:51:07
25.01.2014
-> Eidy: : za tu cenu ? 131 dobrej kauf 40
a že vim, co to je ve skutečnosti ? 40 4
11:21:16
25.01.2014
Tommyk
11:11:08
25.01.2014
Eidy
08:47:32
25.01.2014
01:29:02
25.01.2014
Eidy
Jsem úplně zapomněl, že Kóča oslavila 16.1. svoje 34. narozeniny. Dárek bude snad brzy. Záleží na speedpru. 1 Všecko nejlepší.
07:13:25
24.01.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.01.14 15:07:42: to kdybych si pamatoval. Kdysi jsme to zkoušeli, koženej volant ve škodovce a semišový Sparco v Pežotu versus moje kožený Alpinestary a kámošovo semišový Sparca. Myslím že semišový rukavice nefungovali na koženým volantu, ale 100% jistej si nejsem.
20:12:46
23.01.2014
-> vhml 23.01.14 15:04:44: : 3

-> Tuner#2: : tak to má být 40
15:07:42
23.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 23.01.14 14:55:17: Jak to vůbec je přesně? Já mám na semiš nějaký kartingový mám pocit, to asi teda není úplně správně?

-> T 23.01.14 14:59:00: Vzdálený strejda z DE jezdil se svým MB 190 zásadně v kožených hnědých rukavicích, jinak jsem ho nikdy neviděl a to i pro "rohlíky" do města.
15:05:13
23.01.2014
Luky
Já bych hlavně řekl, že tyhle úpletové pracovní rukavice na ruce moc nedrží. Že sice možná hezky přilnou k volantu, ale jak začneš šněrovat kontra v nějaký krizovce, tak z nich vystoupíš...
14:59:00
23.01.2014
-> vhml: : jo to jsem nedodal 4 ale prostě na klasický sériový volanty klidně....mě se potí ruce pořád a nejraději bych rukavice nesundal ani ve spotřebáku 4 8
14:55:17
23.01.2014
vhml
-> T 23.01.14 14:49:41: Úplně fuk to taky není. Na semišovej volant potřebuješ jiný rukavice než na koženej...
14:49:41
23.01.2014
-> U-Geen: : taky bych to tak viděl....hlavně, že nemá spocený ruce, co je to za rukavice je fuk, když to splní účel 5
14:26:33
23.01.2014
U-Geen
-> Eidy: tak jestli jsou to ty zespod kozeny, tak proc ne... proti poticim se rukam to asi pomuze dost ne?
20:46:30
22.01.2014
Mantrabeach
-> Eidy: to já radši budu jezdit bez rukavic než pořídím nový kormidlo než abych si bral rukavice do práce:D
Extreme Tyres