Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:31:24
08.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Kouká ty Tvý mechoši, to sou jiný fachmani než ty moje paka 8 1
19:46:00
08.01.2014
Milan 136
-> Eidy: paráda. Kdybych nosil klobouk, je dole4
19:40:02
08.01.2014
Eidy
-> Jindas: To i díky tobě.
-> Kuba105: Díky pane.
-> gyuri33: Já ne, to moji mechanici. 40 Nic moc na tom není. Spíš o pečlivosti a trpělivosti a vědět jak co udělat.
-> De&coN: Díky.
-> castrol: 47
upraveno 1x, naposled 08.01.2014 19:42:26
19:38:48
08.01.2014
castrol
-> Eidy: pekna praca, mechanici vedia 4
19:34:34
08.01.2014
Deacon
-> Eidy: Krásná práce pane! Klobouček.. 4
19:24:56
08.01.2014
gyuri33
-> Eidy: ty si sam vyrabas tie kompziti? nadherna praca!
19:13:40
08.01.2014
Kuba105
-> Eidy: moc hezká práce se sáním. Máš můj velký obdiv. To auto je parádní. A pořád dokáže překvapit.
18:10:07
08.01.2014
Eidy
-> pistaa: To by mě taky zajímalo. Ale z to mála co o proudění vím, jsem přesvědčen, že tohle bude o poznání lepší i bez brzdy. Nicméně pokud bude možnost odbrzdit, udělal jsem to tak, že lze stále nasadit i starý sání.
-> darabos: Tak jo, poradím ti jak na to.1
18:05:35
08.01.2014
pistaa
-> Eidy: ahoj zaujimal by ma rozdiel na brzde ak by to bolo mozne merat prispejem na to
18:02:09
08.01.2014
darabos
-> Eidy: Krasa! Nieco podobne chcem aj ja na stvorklapku.
17:57:10
08.01.2014
Eidy
Mechanici konečně dodělali nové sání (že jim to ale trvalo). Skoro měsíc práce. Spousta broušení, příprav (poděkování patří Jindasovi za přípravek), laminování, broušení lakování, broušení atd. Všechno kromě lakování bylo ok. Několikrát se lak utrhnul a dělalo to mastný oka přes veškerý odmašťování vším možným. Pryskyřice je prostě zákeřná. Ale mám z toho radost. Uvnitř to má hezký přechody tak uvidíme, co to udělá v praxi. Ale proti starýmu by to mělo být o dost lepší. I kdyby to hodilo pár koní, těch není nikdy dost. 1
17:57:05
08.01.2014
Jindas
Aaaaa koukám,že se ti hrnky povedly! Pěkný! 4
18:32:43
05.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kamikaze: Já to taky nečetl, ale když to dodělávalo, tak zastavoval/zastavil a motor normálně běžel 4
18:30:31
05.01.2014
kamikaze
-> Eidy: -> Tuner#2: Aha,no kdybych se kouknul do komentů1 Já soudil podle kontrolky mazání, podobný zvuky se mi zatím výhýbaj. Tak to se omlouvám, kdyžtak smažu4
18:24:46
05.01.2014
Eidy
-> kamikaze: vylomený zuby v diferáku bych řekl. Rozhodně ne motor.
01:41:19
05.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kamikaze: Hele to by se hodilo spíš ke Žlutce, mám uvnitř podobný zvuk z převodů 5
01:17:12
05.01.2014
kamikaze
Jak to může asi dopadnout3
Alfetta GTV 6 rally dei mulini 2009 ps 2
21:14:58
30.12.2013
Eidy
-> T: 3 3 Musíme se naučit ještě znakovou řeč.3
Extreme Tyres