Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:40:43
24.10.2013
Eidy
-> Star LC20: Tak víš jak. Za prachy si koupíš všechno.1
19:49:04
24.10.2013
Star LC20
47 47 máš teda štěstí, ty kluku, že jsou lidi, co Ti na tom keplu furt dělají, a ty jen sklízíš
13:23:28
23.10.2013
M@rtin
-> Eidy: Až nebudou mechanici mít co dělat, tak je pošli ke mě, nějakou práci jím najdu 3 4
07:45:07
23.10.2013
Eidy
-> M@rtin: Sakra. Už to všichni vědí. 8

1
07:28:09
23.10.2013
M@rtin
-> Eidy: Promáznul?? všude tady čtu, jaké máš dvorní mechaniky, tak jsi to mohl napsat po pravdě ....

nechal promáznout unibaly 3 3
21:27:14
22.10.2013
Eidy
Dneska jsem ještě pro jistotu promáznul všechny unibaly.
12:37:47
22.10.2013
vhml
Já jsem to jel ( snad nelžu, už si taky pamatuju prd, v nějakým tématu je to napsaný ) s octávkou RS za 2:21 ( ale to bylo první kolo v životě v Mostě ). Jezdili jsme i s kombíkovým Superbem v podobným tempu.

Takže 2:25 s Tého erkem musí jít celkem v pohodě si myslím. Co ztratí na motoru dožene na podvozku a gumách.
upraveno 2x, naposled 22.10.2013 12:41:25
12:28:04
22.10.2013
spyker
Já dal s passatem 2:30 to jestli dáš taky tak se jdu zahrabat 1
08:36:00
22.10.2013
-> Eidy: : no jak říkám..2:30 a pokud by bylo 2:25, tak ani neusnu 40 4
21:51:15
21.10.2013
Eidy
-> T: Tak 2:25 4
21:26:23
21.10.2013
-> Eidy: : to je tak strop auta 40 já bych bral i o 10 vteřin víc 40
21:15:43
21.10.2013
Eidy
-> T: Kolik, 2:20?
21:12:53
21.10.2013
-> Eidy: : to dáš při pěkném počasí 4
já mám cíle mnohem,mnohem,mnohem,mnoh em skromnější 3
21:08:48
21.10.2013
Eidy
-> T: Jojo, 2:08.

Tlumiče jsou tam a Kóča spokojeně vrní. 5 Teď se jdu věnovat AVON slicku.1
21:08:01
21.10.2013
Toušík
-> Eidy: Aha promiň to jsem si nepřečet. Ale tak počítám že pro tebe ideální že si to odzkoušíš a pak už dáš rovnou nějakej překopanej podvozek ve stylu F1 :) Jinak auto jsem okouknul na Běšinech a moc hezký.
21:05:45
21.10.2013
-> Eidy: : tak toho stejného názoru jsem také...o té pravé noze 4 ale jinak jezdit takhle tak jsem spokojen se sebou 4
tak budu držet palce, co jsem dobře viděl, tak jsem našel nej kolo 2:09 nebo 8 , je to tak?
21:03:46
21.10.2013
Eidy
-> Toušík: Jak už jsem psal, SPAX tyhle tlumiče nerepasuje. Takže smolík.
21:00:58
21.10.2013
Toušík
-> Eidy: Jen jestli já můžu jak je to potom s repasí? Protože chápu že se jim to nechá odeslat zpět na repas, ale u tebe je mi jasný že potřebuješ ladit já když bych to chtěl na rally tak spíš uvažuju o HP rychle opraví je to přeci jen v čechách. Nebo je tady nějaké zastoupení na spax?
20:54:24
21.10.2013
Eidy
-> vhml: To budete koukat ;)
-> T: No, koukal jsem nedávno na svoje videa a musím říct, že jsem se vyjezdil. Dneska to to dávám mnohem líp. Nicméně pořád vidím prostory ke zlepšení a to především v pravé noze. Občas na to moc hamtám. Myslím na plyn. Chce to víc citu, co nejširší stopu a taky mám lepší čip, čili vyšší maximálku. Mělo by to něco přidat. Cílem je 2:05. Ale chci si to především užít.
Extreme Tyres