Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

01:15:24
14.08.2013
Eidy
-> m8rinek: jo jako že bys je chtěl? 1
00:33:45
14.08.2013
m8rinek
-> Eidy: Přední nárazník s výřezem pro chladič;).
00:31:36
14.08.2013
Eidy
-> m8rinek: pořezávky? Co to?
00:28:52
14.08.2013
m8rinek
-> Eidy: Hlavně aby už byly nárazníky v uhlíku, na tyhle pořezávky už se docela klepu :D.
20:40:02
13.08.2013
Star LC20
-> Eidy: tak když v tom máš zcela jasno a zcela se Ti to líbí, tak není o čem 4 v pařátku.
20:34:10
13.08.2013
Eidy
-> Star LC20: Ani ne čoveče. Možná někde vyškrábnu blinkr s oranžovým sklem a možná ho tam na zkoušku dám. Ladilo by to k zadním lampám. Ale zase tyhle tuzerský ladí k nárazníku. 1
Ale jestli se nudíš, můžeš tuzit ve Photoshopu 1.
19:50:10
13.08.2013
Star LC20
Si tak prohlížím fotky tohodle votuzydla 1 a napadá mě, že by mohlo být pěkný dát dopředu origo oranžový krytky bliken. Nepřemýšlel jsi o tom? :)
10:28:47
07.08.2013
-> Eidy: : tak čekam teda pak na info :-)
15:52:48
06.08.2013
Eidy
-> T: Nejel. Vyrazím snad někdy příští týden. Pořád mě zaměstnává dům. Ale chci zajet konečně taky na váhu.
15:22:04
06.08.2013
-> Eidy: : sakra, sakra....na tohle zařízení už nějakou dobu koukám a váhám, ale koukám, že není proč 5 hezký pomocník 4
co převodovka, už jsi s ní jel ?
10:37:45
06.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Super, díky.
10:30:53
06.08.2013
Bery
-> Eidy 06.08.13 10:10:36: dík za odkaz,už jsem mu napsal4
10:30:23
06.08.2013
Eidy
-> Star LC20: řeknu jim to4
10:21:43
06.08.2013
Star LC20
47 47 "lempl"...

Ta kaplička je hodně elegantní, v servisu jsou šikovní 1
10:10:36
06.08.2013
Eidy
-> Tuner#2: Když to nastavuješ, tak ti přiměřeně blikají diody a počítáš si. Když přejedeš maximum, jdeš zase od začátku. Takže je tam nějakej čítač signálu, kterej přesně ukazuje a ovládá ledky. Začal to vyrábět pro Hondy a upozornil mě na to bratránek, Padam. On má teda starší generaci.
10:04:07
06.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: No fááákt něco z toho tam je, konec konců podobné je i muzeum v Itálii: www.google.com/search?q=B udova+F...

Aha, takže elektronicky, nezávislé na nepřesných budících. Je tam i nějaká kontrola kde se vůbec nacházíš a nebo prostě jen +/-?
09:58:19
06.08.2013
Eidy
-> Tuner#2: Heh, prej Ferrari. 1 Mmch spodek ke slabej Al plech, vrchlík je papír. 1 A potažený alcantarou. Celý se to nastavuje dvouma čudlíkama v krocích po 200 otáčkách. Jsou tam brouci a výrobce to zřejmě programuje. Jde tam nastavit víceméně cokoliv. Chvíli mi trvalo, než jsem to nastavil.
09:51:00
06.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.08.13 23:55:12: Pěkný shift light a hlavně ta kaplička. Nevím proč, ale připomíná mě to tu budovu Ferrari na dálném východě 1 Od kdy to spíná, že tam jsou i zelené? Nastavení je trimrem a nebo nějak sofistikovaněji?
upraveno 1x, naposled 06.08.2013 09:51:45
09:06:43
06.08.2013
Eidy
-> vhml: 1100 s krabičkou. Pro mě 950, protože bez krabičky.
08:55:20
06.08.2013
J3STER
-> minno: Ne, pouze při zapnutí zapalování. Ale je to pěkně nepříjemné.4
Extreme Tyres