Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:21:21
18.06.2013
m8rinek
-> vhml: Jenže dlouhá 1 neznamená pištivá 1 :)).
18:31:36
18.06.2013
vhml
Nad dlouhou jednotkou jsem přemýšlel, ale pro moje použití ve stovce by neměla valného významu. Max boží zvuk při provozu :-)

Ale ta krátká čtyřka je skvělá věc, jsem z toho přechodu 3-4 fakt nadšenej. Zatímco dřív se po přerazení už nic moc nedělo a chvíli se to rozkoukávalo, teď to směle pádí dál.
17:12:43
18.06.2013
m8rinek
-> Vrba: Nooo s kratší 4kou z 5q je maximálka i s dlouhym SP pořád o řád níž...

Jednoduchý počty v mym případě při 6000rpm s
4° 0,96 SP4,22 = 156kmph
4° 1,08 SP3,9 = 150kmph

Pro sport je to určitě výhoda (pak už stačí jen dlouhá 1 a low cost sportovní převodovka je na světě), ale já cestovní 4° zachoval a mam tam při těchhle otáčkách 170kmph, nicméně jsem to dělal spíš kvůli tomu, abych jel kilem při relativně zkousnutelnejch 3500rpm :))). Zas*anej 4q :))).
12:58:29
18.06.2013
vhml
-> Eidy: a co tam nakonec máš? Sériovej 3,9 s upálenou pětkou jako já?

To funguje velice hezky :-)
12:53:08
18.06.2013
Vrba
-> Eidy: V postatě to je jak píšeš. Delší SP Ti dožene maximálku zkrácené,ale hezky navazující 4ky. V těch maximálních otáčkách bude ale znát delší SP i na ostatních rychlostech.
23:47:42
17.06.2013
m8rinek
-> Eidy: Co se týče delšího SP, tak to asi změna je... ale neznatelná :D.
23:31:39
17.06.2013
Eidy
Dneska jsem si vyzvednul přeskládánou převodoku od Vrby. Takovej custom. SP 3,9 ale ve 4°. Tak uvidíme, co to udělá. Ale předpokládám, že jediný co poznám, bude menší skok mezi 3 a 4, jinak to Alfičce bude šumák. Když se teď rozjede hezky na dvojku...
20:51:33
14.06.2013
vhml
-> m8rinek: jedna věc je výpočet, druhá pak jistá standartizace...

Stejně by to chtělo velkej dvoutakt. Já zas po době jezdil trochu rychlejším trabantem a ta bezprostřednost motoru je lepší než všechny 4T dohromady.
11:10:59
14.06.2013
U-Geen
-> Eidy: ja vim :) k italskejm vozum mam sympatie, i kdyz mi zadnej jeste rukama neprosel :) coz mi pripomina ze bych sem moh nahrat fotky ze srazu italskych vozu :)
11:06:28
14.06.2013
Eidy
-> U-Geen: Tak víš jak, chlastat a tancovat. 3 Ale zas do toho dávaj emoce oproti němcům třeba. Ten motor je návykovej jak se točí a jak je dravej.
10:56:10
14.06.2013
m8rinek
-> U-Geen: Řekl bych, že to maj víc spočítaný, než soudruzi ze Škodovky :))).
10:54:33
14.06.2013
U-Geen
-> Eidy: aha... otazka je jestli vedeli co delaj, nebo jestli u toho tradicne sledovali finale fotbalu :)
09:47:19
14.06.2013
Eidy
-> U-Geen: Ten šestihran je totiž originální M7 a imbus je průchozí M6. Soudruzi tam dali šestkrát M7 přímo do bloku, zbytek je M6 průchozí. Se na tom vůbec vyřádili soudruzi. Vodní pumpa je chycená dvakrát M7 a asi osmkrát M6. Štefty na výfuk jsou komplet M8, štefty na sací přírubu jsou M8 do hlavy a M8x1 na přírubu atd. 3
09:27:20
14.06.2013
U-Geen
-> Eidy: a co ten jeden imbus a jeden sestihran na vane? no? :-)
08:14:10
14.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 14.06.13 01:17:32: NJ blesk odhalí i to co není 1 ale pěkný pane.
upraveno 1x, naposled 14.06.2013 08:14:50
01:41:54
14.06.2013
yaris
-> Eidy: Ale teda kásny trubky na olej máš :D
01:17:32
14.06.2013
Eidy
-> kamikaze: Sakra, já věděl, že si toho někdo všimne. Hnidopichu 39

3 3 Jo, musím to poladit. Až do dneška mi nepřišla tak hrozná, ale nad fotkou jsem se zděsil.
00:56:11
14.06.2013
kamikaze
-> Eidy: pěkný, ještě doladit trubku na měrku oleje(či co to je)1
22:29:28
12.06.2013
Milan 136
-> Eidy: jasný. Já když ho tehdy získal, tak jsem něco zjišťoval, ale nijak hloubkově ne
22:27:17
12.06.2013
Eidy
-> Milan 136: možná, že jo. O těhle motorech jsem moc nezjišťoval. Je to úplně jiný.
Extreme Tyres