Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:55:32
04.06.2013
TTomas
-> T: Pokud je ta forma na tu vec dobre udelana a Eidy ji nechce, tak si ji klidne pujcim:)
00:48:21
04.06.2013
spyker
hehe tak jsem jen tak něco zkusil :D
Tuner2jka promine za čornutí fotky ...
img14.imageshack.us/img14 /.../35762012110923393139k op.jpg
19:45:48
03.06.2013
Eidy
-> T: Ne, takovej VT nemám. Ale třeba ho udělám.
Nicméně právě na základě toho VT si nejsem jistej, že budu chtít půjčit tu věc.
19:40:32
03.06.2013
-> Eidy: : jo to známe 40 třeba se konečně do něčeho pustíme společně :-)
jinak až dodělám konečně to,co mám rozdělané ( od lakýry se to vrátilo ve stavu,co jsem čekal, takže to udělám po staru ), budeš chtít tu formu ? 4
a máš teda nějaej virtual jen s nárazníkama a haubnama ? 4
16:58:49
03.06.2013
Eidy
-> T: No neboj. Ještě to bude chvíli trvat. Letos vyměním převodovku a pak možná udělám pár drobností a tím to hasne. Musím nacpat peníze do baráku.
16:53:51
03.06.2013
-> Eidy: : špatný a moc špatný...carbon se hodí jen k černému autu 40
ne hele takhle špatný...nemáš virtual jen nárazníky + kapoty ? 4
jinak koukám, že budu muset máknout nebo mě předeženeš 168 1
14:17:06
02.06.2013
kamikaze
-> Eidy: Nelíbí, ta černá to strašně rozbije, ztrácí to eRko tvar.4
14:03:59
02.06.2013
ZdenoR
Samozřejmě jsem myslel reálný karbon ne náhražky, pokud je to reálné.
Druhý pokus: compositeenvisions.com/ri gid-carbon-fiber-panels-1/ red-carbon-kevlar-90
23:40:37
01.06.2013
Eidy
-> ZdenoR: to nee, fejky neberu.
23:34:56
01.06.2013
ZdenoR
Něco takového, by nemuselo být zlé, jen škoda že je to folie.
http://www.youtube.com/wa tch?v=6pgswxmjCis
23:27:48
01.06.2013
Eidy
-> Raste: Prodávám? JÁ?? Kdepak.
Díky za odkaz, tady je to lepší než můj VT a stále nic moc. Co se mi líbí jsou zadní blatníky. Pěkně vytažený. Ke karbonu by to asi chtělo nějaký závodní samolebky. Raději to nechám v laku a Kóča zůstane jako "sleeper".
23:07:53
01.06.2013
Raste
-> Eidy: Koukám na net a co nevidím, hned jsem si vzpoměl na tebe. Respektive na první pohled jsem si řekl, že to ten blázen snad prodává :) Mě se to teda taky nelíbí, červená ji sluší daleko víc podle mě. Nevím, jestli jsi hledal inspiraci právě zde, ale pokud ne, můžeš zhodnotit:

www.sbazar.cz/iphone44/.. ./1726072-prodam-skoda-110 rokruhovy-motor-pick-upspo rt-svodyvyfuksedackynutno
23:06:07
01.06.2013
Dušan
spis se staci dobre vys.... 1
23:03:29
01.06.2013
Rapid05
-> Eidy: Karbon super, ale jedině v laku... těch pár gramů barvy - holt se ráno před Mostem nenasnídáš a jsi na svým 1
22:20:49
01.06.2013
gyuri33
-> Eidy: mozno karbon-kevlar by bodlo...
22:19:21
01.06.2013
jok3r
-> haso 01.06.13 22:00:12: lak je vaha navic 41
22:12:14
01.06.2013
m8rinek
-> Eidy: 1150 podle homologace je seriový auto s lešením, divnym motorem, plechem na podvozku a třída A2 umožňovala přesun chladiče dopředu. Takže asi tak...
22:05:22
01.06.2013
Eidy
-> m8rinek: Tak to jsem nevěděl.
-> haso: Lak je až na pár šrámů od kamínků z okruhu pořád stejnej.

No, něco vyzkouším a uvidím.
22:04:48
01.06.2013
Tomaso435
-> haso: viď,
-> Eidy: to pak si udělej konsrukci kde bude všechno a na vrch dej dragster šlupičku z karbonu ve tvaru erka :-D
22:04:22
01.06.2013
minno
Ani mne sa to nepáči.
Extreme Tyres