Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:00:12
01.06.2013
haso
mne sa to nelubi, ma to pekny cerveny lak (co si pamatam z besin 5 rokov dozadu, fakt paradny) a takto to sprznit ciernymi doplnkami...za mna e-e
21:59:53
01.06.2013
m8rinek
-> Eidy: Podle homologace musej bejt. Ale minimálně ze začátku asi budu jezdit nějaký schniláty (budou lehčí :D).
21:56:00
01.06.2013
Eidy
-> m8rinek: Ty chceš nárazníky na 1150?
-> Maťulo: Spíš mi to přijde jako poslepovaný ze zbytků.
21:54:01
01.06.2013
Skili
-> Eidy: No vypadalo by to dobře ale ve skutečnosti by ten karbon byl trochu tmavší... taky jsem to kdysi zkoušel v něčem na způsob photoshopu a vylezlo mi to stejny
21:50:49
01.06.2013
Maťulo
-> Eidy: celkom sa mi to paci! hlavne prva varianta s sedym lizatkom, akurat dvere by som nechal cervene... kapoty super! 4
21:49:23
01.06.2013
m8rinek
21:47:09
01.06.2013
Eidy
-> havlik: Jo, měl by to bejt karbon. Ono trefit karbon není snadný. Kor s mejma znalostma Photoshopu. Asi zůstanu jen u lamina. Ještě se uvidí, ale už do toho nejsem tak hrr.
-> m8rinek: Blatníky jsou v plánu, jen nevím kdy. A co bys dělal s rozřezaným předním nárazníkem? 3
21:43:05
01.06.2013
m8rinek
-> Eidy: Udělal bych všechny chromovaný doplňky karbonu. Blatníky vrámci odlehčení vyměnit za lamino a nárazníky prodat mě :))).
21:42:47
01.06.2013
havlik
-> Eidy: A má to být tak že to bude z karbonu? proto černý předpokládam? Pak je asi otázkou jeslti potřebuješ machrovat karbon věcma a nemohlo by to být v laku. Každopádně karbon bude o dost jinačí než ten VT takže se to podle toho nedá moc určit.
21:41:15
01.06.2013
Deacon
-> Eidy: Nelíbí 8
21:39:08
01.06.2013
Eidy
Zkoušel jsem nějakej VT (poslední fotky) a nějak mě to nepřesvědčilo. Nevím, no. 8
12:51:38
01.06.2013
Eidy
-> Bery: Hmm. Předtím to mělo dohromady 2,1kg, teď to má 1,8kg. Certalem by se ušetřilo tak kilo. Ale cena certalu + cena obrobení= Fůůů, to jsou drahý kila.
12:42:24
01.06.2013
Bery
-> Eidy: chtelo by to taky certalovou,co
12:35:15
01.06.2013
ZdenoR
když vidím tu volantovou tyč. Přemýšlim kolik váhy se dá uspořit výměnou kulatiny za tenkostěnnou trubku,
11:42:35
01.06.2013
m8rinek
Je zajímavý, že ať člověk udělá řešeto z čehokoli, tak uspořená váha děravosti vůbec neodpovídá :D
00:25:47
01.06.2013
Eidy
-> Lubes: Tak venku pořád prší, tak co mám dělat? 1
00:03:36
01.06.2013
Lubes - zrušená registrace
-> Eidy: neni to aj zbytočné?3
00:02:08
01.06.2013
Eidy
Když Pánbůh dopustí, tak i vrtačka spustí. 1
Bohužel jsem sundal jen něco přes 300g. Čekal jsem víc.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2013 00:02:08
20:25:15
29.05.2013
Eidy
-> T: jojo. Ještě mi chybí chladič oleje a budu muset vyměnit převodovku. Nicméně jezdit můžu.
19:12:24
29.05.2013
-> Eidy: : takže už je totál připraveno na sezonu včetně pásů ? 4
Extreme Tyres