Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:08:12
29.05.2013
Maťulo
-> U-Geen: stretli sa uz rano v servise? 1
19:05:50
29.05.2013
U-Geen
-> vhml: tak je to ital :-) vis proc se ridici italskych aut behem dne nezdravej?
18:45:21
29.05.2013
Eidy
-> vhml: Tak ono to fungovalo už i na jaře v Mostě, ale nedostatek oleje udělal svoje. Zas bych nebyl tak kritickej.4
18:42:24
29.05.2013
vhml
-> Eidy: tak aspoň že už to konečně nějak funguje 4
19:39:15
28.05.2013
Eidy
Před chvílí jsem se vrátil z projížďky. Vzal jsem s sebou i ZdrubT a jeho eReSu. Vzali jsme to okreskama přes Beroun a hezky se projeli asi 50km. Alfička šlape parádně. Olej došel k 80°C a pořád to mazalo přes 4 na volnoběh. Jen se mi zdá, že ten motor jede o něco míň, než čistá 75. A teď je otázkou, proč to tak je. Buď má delší zdvih i přes lehčí hmoty menší dravost, nebo je to ještě syrový, nebo jsem si už zvyknul :) Když ho podržím, tak se kolem 4500 ot probere a letí nahoru k omezovači jako vítr. Lenoch to opravdu není. Ale ta převodovka je k tomu úplně špatná 1.
Zkusil jsem odpustit pneu o 0,2, takže mám 2 vpředu a 2,2 vzadu a přísahal bych, že to víc klouže. Ačkoliv jsme to vyloženě netavili, několikrát jsem kontroval. Takže to vrátím na osvědčených 2,2/2,4.
A závěr byl takový legrační. Sice mi nejdřív zatrnulo, když jsem to viděl, ale nakonec ten smyk v křižovatce dopadl dobře a eReSe se nic nestalo. Jak říkám, netavili jsme to 40.
upraveno 1x, naposled 28.05.2013 19:43:43
08:44:43
26.05.2013
Bery
-> Eidy: všude,kde dělají hydraulické hadice a nejsou to šmudlové.V pondělí jsem to absolvoval.Na míru a do teflonu,s veškerým těsněním,s náhradním šroubením cca 1000kaček. nic moc fotku hodim k sobě k autu.
10:40:39
24.05.2013
Eidy
Před časem mi tu někdo nabízel kontakt na výrobce hadic k chladiči oleje. Teď by se mi to hodilo. Nejlíp oplejtaný nerezem. Dneska jsem zjistil, že zemědělci mají hadice jen do 100°C. Já chci do 150°C.
Díky za pomoc.
20:30:10
23.05.2013
Eidy
-> U-Geen: Ale zase bych měl nejrychlejší couvací auto 1
20:23:53
23.05.2013
U-Geen
-> Eidy: to by mohlo bejt priste i subaru, akorat by ti to couvalo no :-))
20:10:21
23.05.2013
-> Eidy: : kus za kus s takovou úsporou váhy, to je krásný 4 tak jen ať už teda dělá motor jen radost 4
19:51:28
23.05.2013
Eidy
-> T: Bloky a hlavy jsou od 75 jiný. Ale ventily, vačky, kliky, ojnice, písty a vložky pasujou. A když je nabídka na celej motor, nejde moc váhat. Njedřív jsem sháněl jen 75, ale pak mi přišla pod ruku celá 164 kvůli vačkám. Zkusil jsem vnitřky do 75 a voila, ono to tam šlo. 1
Alfisti to ani netušili. Písty jsou o 80 a ojnice asi 120g lehčí.
19:46:00
23.05.2013
-> Eidy: : no tak bude do zásoby a až budeš jednou chtít ten plochej 6-ti vál, tak tyhle díly to po prodeji zaplatí 3
a to ten výpis typů jak píšeš se shoduje a pasuje to do sebe ?

tak snad vytahnu taky erko v sobotu 8
19:36:23
23.05.2013
Eidy
-> kamikaze: Nene, příští motor bude plochej šestiválec i se špajzkou2
19:35:02
23.05.2013
Eidy
-> Nwkt: Kdopak staví? Ty máš tajnej projekt? 1 Vím jen o redekp.
-> Nepér: Možná si na to otevřu živnost 3 .
Zjistil jsem jednu věc. Alfisti tady v Čechách moc neupravujou motory jako my. Buď je to proto, že už v sérii to má dost koní a nebo tráví všechen čas opravama 3 .
19:32:11
23.05.2013
kamikaze
-> Eidy: Když dojdou alfy, tak se najde něco jiného3 atomictoasters.com/wp-con tent/.../ford-gba-1-5-v6-t urbo.jpg
19:30:36
23.05.2013
Eidy
-> T: Jsem právě zvyklej ze škodovky, že se toho všude válej kvanta. Na Alfu nee. Na vrakárně už to není, takže zbývají jenom inzeráty a rychlý akce.
Běšiny spíš teda asi jo, ale uvidíme zítra. Zatím to vypadá na přeháňky celý pátek a zřejmě i sobotu. 8
19:27:39
23.05.2013
Nwkt
-> Eidy: Když už jseš v tom tak zajetej, nechceš si hodit jednoho boxera abys nevyšel ze cviku? 3 3 3
19:26:45
23.05.2013
Nepér
-> Eidy: Můžeš začít stavět tyhle oldschool motory pro Alfisty...
19:26:35
23.05.2013
-> Eidy: : tak teď nevím , jestli je vůbec třeba na vyšetření....40 3
ne, já to chápu....to asi snáž něco seženeš na škodovku, než na tohle....takže teď máš rok nebo dva si s tim hrát a skládat a vrátit až s 200k ? 4 168

co ty Běšiny, jak to vidíš ? :-/
Extreme Tyres