Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:39:32
28.04.2013
m8rinek
-> Eidy: Takže pásy se nakonec povedlo rozchodit?
11:34:22
28.04.2013
radekp
-> Eidy: stejné pás v černé barvě jsou mým snem! Paráda!
11:25:42
28.04.2013
-> Eidy: : no to já taky, jen teď jak to dopadne ještě 40 8
10:27:56
28.04.2013
Eidy
-> T: No tak paráda. Už se těším.
09:49:48
28.04.2013
-> Eidy: : no to nezáleží na mě, objednáno je a dle předběžné dodací lhůty by to mělo klapnout 4 no a snad i stihnu to, co jsem posílal 4
a už mám i snad vymyšlený design sedaček....jak jsem říkal, tak už jsem našel auto,které je tak má 168 1
09:41:38
28.04.2013
Eidy
-> T: Že váháš. Příchytky budou hotový za odpoledne. Budeš ty mít vypodložkováno?
09:34:12
28.04.2013
-> Eidy: : takže na Běšiny bude připraveno ? 4
ta červená prospěla interiéru, sednou tam fakt parádně 4 156
09:13:32
28.04.2013
Eidy
-> T: Správně. Ještě chybí příchytky k rámu u opěrky hlavy, ale zámky jsou složený, pásy vypraný, kotvící systém vyrobený. Tohle už bude brnkačka.5
08:29:26
28.04.2013
-> Eidy: : hurá, na ty pásy jsem se těšil 5 jen na fotce vypadají, že ještě nejsou 100% nebo ne 40 4
18:42:16
27.04.2013
Eidy
-> Tuner#2: No jo, zlomený koleno. Zatím to zkusím takhle. Jinak holt přijde na řadu sádra. Ale víš jak, ta je těžká. 8 3
18:39:05
27.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 27.04.13 18:21:23: Copak, prasknul výfuk, tak jsi dal dlahu a fačuješ? 9
18:38:50
27.04.2013
Shader
-> Eidy: -> havlik: Dík za rekace, no je to páska do opravdu náročných prostředí... při odlíváni mají slitky z prvu 900°C a jede se v podstatě pořád a páska drží. Pokud se nemýlím, jsou na nějakých 1200°C (ale teď si nejsem úplně jistý). Za zkoušku by to možna stálo.
18:32:41
27.04.2013
havlik
-> Shader: tahle je ze všech stran stejná, pokud je tamto termopáska tak to vyzkoušej.
18:32:35
27.04.2013
Eidy
-> Shader: Jo, tahle páska je stejná z obou stran. Ale jestli máš přístup k něčemu průmyslovýmu, tak to ber. To funguje líp než tyhle kupovaný věci. To, co mám na větvích od hlavy je průmyslová páska ze sklárny a není jí vůbec nic. Nerozpadá se, nedrolí se, nepráší. Prostě paráda. Bohužel teď není zdroj.
18:25:47
27.04.2013
Shader
-> Eidy: Krása... prosím tě, tá páska je oboustraně stejné nebo né? Mám v práci totiž přístup k termo pásce (používá se k ochraně potrubí při odlívání tekutého železa) a ta má z vnitřní strany jakoby alobal. Tak nevím zda by to šlo použít 3
18:21:23
27.04.2013
Eidy
15m tam zahučelo jako nic. Páska se překrývá tak, že pod vanou je 5 vrstev a u jednotlivých větví to postupně klesá na 2 vrstvy. Teď to lakuju.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.04.2013 18:21:23
23:24:46
26.04.2013
Eidy
Něco dílů pro Kóču.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.04.2013 23:24:46
17:37:38
25.04.2013
Fifa
-> Eidy: Hele:
Lego 4AGE Engine by Solde
6
17:46:40
24.04.2013
MOLSO
-> minno: 40ka ti musí stačiť 4
15:10:00
24.04.2013
Nwkt
-> minno: Maximálně bych dal výměník a nijak to nehrotil
Extreme Tyres