Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:40:26
30.03.2013
francomk
-> Eidy: Držím palce s otáčkomerom, nikdy som týmto obráteným kúskom neprišiel na chuť 3
15:03:55
30.03.2013
Zazaa
to znam ... Porsche 924
09:43:59
30.03.2013
-> Eidy: : aha...špatně jsem viděl...já dle středu myslel, že je to štelovatelný 4
09:27:08
30.03.2013
Eidy
-> T: myslíš doraz? To jen nálepka na skle ;)
-> U-Geen: nic jinýho ani nečekám.
07:43:08
30.03.2013
-> Eidy: : to je ten, jak se tu o něm psalo, že pasuje na stejné místo po původním? 4
jen tu ručičku budeš muset o hooodne šoupnout 40
00:47:44
30.03.2013
U-Geen
-> Eidy: VDO byl prvni otackomer, kterej ve skocne fungoval normalne :-)
23:02:59
29.03.2013
Eidy
Dneska mi přišlo něco zajímavýho 1. Od VDO, tak uvidíme, jak se pochlapí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.03.2013 23:02:59
19:30:49
28.03.2013
bajou
-> Bery: Přesně 8
19:17:46
28.03.2013
Bery
-> Luky: to už jsem říkal dávno.:-)
česká legislativa je v tomhle na ho*no...žádné úpravy,nebo vás zavřem....svinstvo to je.
13:42:39
28.03.2013
Luky
-> Tuner#2: jak jsem psal 27.03.13 16:33:49. Peklověci z Kóči přendat do trubkáče a z tohohle udělat auto na výlety 1
13:35:28
28.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> matoo 28.03.13 13:25:29: Má tam u Bačy víc pěkných fotek jak tak koukám na jeho stránky 4

-> kury 27.03.13 23:47:46: Jak se to vezme, na první pohled snížené eRko na 14" kolech. Nic proti ničemu... Když to bude samá trubka a bude tam skákat okýnkem jako do Nascaru, tak to už asi na silnici neprojde...
23:47:46
27.03.2013
kury
-> Tuner#2: Myslím, že za čárou tolerance našich složek je to auto už teď.
23:38:13
27.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Eidy 27.03.13 16:24:40 napsal:
→ matoo: Pecka. To by se mi líbilo moc, to nepopírám.

A opravdu to chceš posunout do této míry? Pak už se s tím nesvezeš nikde jinde než na okruhu či letišti a to by třeba mě osobně štvalo. Rád vyrazím v neděli na projížďku přijít na jiné myšlenky a tohle už by bylo za čárou co ještě naše složky dokážou "kousnout". Popravdě až dodělám bydlení, tak bych to taky rád někam posunul, směr a rozsah úprav se mě už dlouho honí hlavou, srdce se na to těší každý den, ale hlava pomalu uvažuje zda to má smysl a zda chci podstoupit to riziko... No nic, původně jsem to ani nechtěl psát veřejně, však až se letos někde potkáme, tak to proberem 4
upraveno 1x, naposled 28.03.2013 13:35:48
21:52:10
27.03.2013
Fávo forever
-> Eidy: Sice mimo téma, ale.. Počet tvých příspěvků je: 8000 76
21:47:24
27.03.2013
Eidy
Tak naposledy. Ne, nic se měřit nebude. Když má ten motor olej, tak funguje perfektně. Nepřehřívá se, maže to, jede to. Souhlasím, že by bylo profesionálnější to přeměřit, ale nebudu teď rozebírat motor na součástky. A kompresi to má perfektní na všech válcích. Dám chladič oleje a konec.
Howgh.
21:19:51
27.03.2013
ZdrubT
Moc to tu hrotíte, je to jen motor3 152
20:46:46
27.03.2013
-> Eidy: : stejně tak jednou dopadneš, jak posílal odkaz matoo 40
jinak jsem to dneska rozebíral s Petrem všechno a přiklání se k Zazovi....všechno přeměřit. jestli nejsou šišatý válce.....
20:02:30
27.03.2013
PetrDNX
-> Eidy: Jak píše Zaza,asi bych taky tu kliku dal radši změřit,když už to je takhle rozvrtaný
16:33:49
27.03.2013
Luky
-> Eidy: né že rozřežeš Kóču! 1
Sežeň novou podlahu a začni od začátku 5
Extreme Tyres