Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:24:40
27.03.2013
Eidy
-> matoo: Pecka. To by se mi líbilo moc, to nepopírám.
15:54:23
27.03.2013
matoo
08:36:31
27.03.2013
Eidy
-> Zazaa: Ano, ty čepy jsou ok. Tohle je úplně jiná klika, takže s předchozím problémem to nesouvisí. Šály byly nový, žádný recykláty. Ne, válce jsem neměřil, hlavu jsem totiž nesundaval.
08:30:38
27.03.2013
Zazaa
prez litr na 7kol je strasne moc ... to i me v Brne vydrzel litr na 2*25minut a to ten motor byl posmrti a krasne to hulilo :)
ty motory si olej vezmou obzvlast v tockach, taky maj vetsi vule a potrebujou hustejsi ole na vymezeni ale tohle me prijde fakt moc
merili ste valce jestli to neni sisate ? neklopej se moc pisty a nepumpuje to olej ?

to same ta klika kdyz koukam ze je to zas rozhozene, fakt sou ty cepy OK i po tom co se to 2x zadrelo ?, co vim tak vsecky Alfy sou nachylny a jedina cesta uspechu byla vsecko poctive zmerit (cepy, klika jestli nehazi, vyuhlovat ojnice ...) a jak nebylo vse 100% tak se to sralo
00:08:59
27.03.2013
Eidy
A takhle to teď mám. ZdrubT mi pomohl vytáhnout motor a ještě jsme zkusili dát do třetí ojnice jiný ložiska všechno se točí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.03.2013 00:08:59
00:08:02
27.03.2013
Eidy
A ve vaně. Těch špon si nevšímejte :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.03.2013 00:08:02
00:07:36
27.03.2013
Eidy
Jen upozorním, že přepážky jsem nedělal já.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.03.2013 00:07:36
21:29:16
26.03.2013
Eidy
Souhlas. Olej na vině nebyl. Resp. nikoliv jeho kvalita, ale množství, díky žravosti motoru. Holt se s tím teď smířím a bude to.
-> TTomas: A určitě bych rád kontakt na kvalitní hadice za rozumnou cenu.
21:08:27
26.03.2013
TTomas
-> Milan 136: Neni to o 10w60, ale o Castrolu. Nebudem to tady ale resit nebo se to tu bude zbytecne hadat4

Ale i tak mam stejnej nazor, ze to jen jinej olej nevyresi 4
upraveno 1x, naposled 26.03.2013 21:09:13
21:04:24
26.03.2013
Milan 136
-> Eidy: že by to 10W60 neustála a vyřešil by to jinej olej si nemyslím.
Ale možná se mýlím
21:03:42
26.03.2013
Milan 136
-> TUNER: podle tak dvou zničených dílů/týden to moc nevypadá3
20:17:58
26.03.2013
kure
nechci to tu zasirat ale italové konkrétně alfa brala olej od výroby
20:15:23
26.03.2013
Eidy
-> Bery: Jestli i po výbrusu nevím. Teď si na to prostě budu dávat bacha a až se složí další, tak porovnáme. Tam teda výbrus dělat nebudu, ale aspoň kroužky. Teď to budu jezdit jak to je. Páč novej píst+kroužky+vložka stojí 5000Kč na jeden válec 8 a abnormální písty nevím, jestli jdou sehnat. Je to trochu okrajový zboží.
19:43:51
26.03.2013
Bery
hadice tolik nestojí,na míru ti je udělají všude,kde dělají hydrauliku.Akorát je upozorni na teplotu,ať ti to udělají rovnou z teflonu.
to je ten motor i třeba po výbrusu tak olejožravej?já myslel jen když už je odjetej.Litr oleje za těch pár kol je fakt moc...
15:28:26
26.03.2013
TTomas
-> Eidy: Nemelo by nebo urcite ne tolik jako termostat. Mrkni na prurez v redukci a v chladici. Podle toho kup hadici. Ja musel sroubeni do chladice zvetsovat. Kdyz budes chtit doporucit lehky a kvalitni sroubeni vcetne hadice, tak napis. Ja to resil polohou chladice.
14:38:49
26.03.2013
Eidy
-> TTomas: A když použiju jenom samotnou redukci pro chladič bez termostatu, uškrtí mi to průtok? Chladič můžu zapojit permanentně a udělat přes něj kryt, kterej sundám jen při podobných akcích. Jinak totiž není potřeba.
13:38:27
26.03.2013
TTomas
-> Eidy: Obecne maji tyhle termostaty zase mensi prutok, takze dle meho na ostre motory nevhodne. Zkusil bych lepsi olej, lip ho chladil (izolovat ty svody) a jezdil ho o neco vic. Verim, ze to pak zacne zrat min. Kdyby to nepomohlo, tak zvetsit vanu treba o 2L a zadeklovat kos, ale s tim bych dal uz vymenik aby se to rychleji zahrivalo.
12:43:32
26.03.2013
Eidy
-> ZdenoR: že za studenýho počasí dlouho trvá než se olej vůbec trochu ohřeje a dokud je studenej, tak bys neměl motor moc točit a zatěžovat. Voda má dávno 80°C a olej se teprve blíží 40°C. Já si to třeba hlídám.
12:41:11
26.03.2013
-> Eidy: : chladič máš jsi říkal a já též, takže jen nějaký hadice splašit 4
12:32:30
26.03.2013
vhml
-> Eidy: co dát oboje? Já šel cestou výměníku, protože na slalomech pořád stojíš, pak je to chvíli nastartovaný a jdeš závodit. Ohřávat není kde. Předpokládám, že to v Mostě bude podobný... Dal bych tak obojí. Chladičem s termostatem chladil, výměníkem ohříval.
Extreme Tyres