Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:03:56
25.03.2013
Bery
Než se hnát přez celou republiku...skoro za rohem máš pána,co vaří par excellence:-)
www.autoservisdlouhy.cz/
20:39:28
25.03.2013
Eidy
-> jourin: Díky. Něco s tím udělám.
20:10:46
25.03.2013
vhml
-> m8rinek: netuším, v domácích podmínkách bych se do rámu nepouštěl tak jako tak.

-> jourin: musím potvrdit, mám rám od Němce a je radost se na to koukat :-)
20:03:53
25.03.2013
jourin
-> Eidy: Doporucuju ramy od Nemce, dela pro nas vsechny zavodni auta a jeho prace je naprosto spickova, rozhodne se vyplati delsi vylet :-) Nejlepsi je zavolat primo jemu a probrat to s nim.

www.firmy.cz/detail/19786 61-miloslava-nemcova-fryst ak-dolni-ves.html
18:36:43
25.03.2013
m8rinek
-> vhml: A neni náhodou minimálně Heigo vytvrzený? Což v ,,domácích,, podmínkách u takhle velkejch dílů problém...
18:22:41
25.03.2013
vhml
-> Eidy: na druhou stranu, proč se nepustit do hliníkového rámu? Vázanej žádnejma předpisama nejsi a když to bude dobře provedené tak to vždy bude lepší než auto bez rámu.
17:41:08
25.03.2013
Eidy
-> jourin: 3 3 Dobře ty.
Jo, máš asi pravdu. Tak třeba poradíš. Po jakým rámu a u koho bych se měl poohlídnout? Něco, co vyztuží dostatečně kastli, ale nebude to vážit příliš. CrMo, jak navrhoval m8? Nějaký menší průměry trubek třeba? Máš určitě dost zkušeností.
17:40:20
25.03.2013
onba
Já už taky raději osadil rám. Člověk nemůže předvídat, co se stane. Ať už technická závada či chyba jezdce, vždy to odnese jezdec a ve škodovkách je hodně malá šance.
17:33:05
25.03.2013
MOLSO
jourin 25.03.13 14:25:09 napsal: ... Navic jezdit 200 km/h bez ramu a helmy v aute co ma skoro neviditelny predni a
prostredni sloupek neni uplne zdrave na plet :-)
3 3 3 3 3 3 3 3 Hlaska roku 2013 3
upraveno 1x, naposled 25.03.2013 17:33:14
14:32:35
25.03.2013
Eidy
-> m8rinek: Tak skončit nechci.
14:28:23
25.03.2013
Luky
-> Eidy: vidím to podobně jako jourin. Sloupky erko vlastně nemá, a že bys s tím jezdil tak, aby se vyloučilo riziko havárie (tzn. pomálu a při straně 1 ), to se taky zrovna říct nedá...
14:25:09
25.03.2013
jourin
Eidy 24.03.13 21:48:53 napsal:
→ m8rinek: klec? Ano, jenže pak jsme tam, kde jsme byli.
8


To nemas tak uplne pravdu, auto bude vyrazne tvrdsi a zlepsi se jeho jizdni vlastnosti :-) Uz ted eRko nema tuhy skelet a pokud ho vykuchas tak se to rozhodne nezlepsi :-)

Navic jezdit 200 km/h bez ramu a helmy v aute co ma skoro neviditelny predni a prostredni sloupek neni uplne zdrave na plet :-)
upraveno 1x, naposled 25.03.2013 14:27:51
14:06:46
25.03.2013
Kurier Grobar
-> m8rinek: 3 52 ale fakt 3
11:58:58
25.03.2013
m8rinek
-> Zazaa: takový rozřezaný kilo už tu bylo :D. Začalo to stejně, hezký našláplý auto, pak se to posouvalo pořád dál až se to odvezlo do šrotu... Já bych byl pro při takhle radikálním řešení začít znovu a ne na funkčním autě...
09:14:43
25.03.2013
Eidy
-> Zazaa: zajímavá myšlenka :)
08:39:46
25.03.2013
Zazaa
a nebo bez kastle na ramu a pak to ovesit tim karbonem :)
21:52:11
24.03.2013
Nwkt
To už by bylo lepší začít od začátku na jiný kastli ne?
21:51:23
24.03.2013
m8rinek
-> Eidy: buď hustej a zainvestuj CrMo.
21:48:53
24.03.2013
Eidy
-> m8rinek: klec? Ano, jenže pak jsme tam, kde jsme byli. 8
21:47:41
24.03.2013
m8rinek
-> T: Tak třeba vršky podběhů jsou k prdu, sklo je těžký a rýmy dveří jsou taky těžký, prostoru pro odlehčení je dost... ale už si to skoro říká o klec...
Extreme Tyres