Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:20:36
07.03.2013
-> Eidy: : těžká závist 10
delší štefty pro jistotu nebo jsou větší podložky ?
19:18:13
07.03.2013
Eidy
-> T: ještě vyměnit přední štefty a možná stihnu dodělat elektrický topení. Ale v zásadě jsem připraven. A ještě by to chtělo trochu zajet zadní brzdy.
upraveno 1x, naposled 07.03.2013 19:18:39
19:15:21
07.03.2013
-> Eidy: : takže na Most připraveno ? 4
19:01:10
07.03.2013
Milan 136
-> Eidy: 158
18:54:08
07.03.2013
Eidy
Třmen jsem včera sundal z auta a opatrně opracoval těsnící plochu. Nejdřív jemným pilníkem a nakonec smirkem 1200 na radeku. Od včerejška ani kapička 1 . Oděrky jsem zatřel a můžu být spokojen.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.03.2013 18:54:08
16:27:06
06.03.2013
Eidy
-> havlik: Taková suma naráz není otázka chtění, ale schopnosti mít a uvolnit tu částku. To cos dával z ebay bylo slušný.
15:11:35
06.03.2013
Luky
-> radekp: kolečka do sebe zapadají pomocí zubových spojek (jako na motorce), takže je to hlučnější a dává to větší rázy do kastle a celýho pohonnýho ústrojí 3 Jo a vlastně se tím taky rychlejš řadí 1
upraveno 1x, naposled 06.03.2013 15:12:54
15:08:25
06.03.2013
radekp
-> vhml: dogbox=dogkit? v čem je lepší než klasika? Přímé zuby, bezsynchronní, ev. samosvor...ještě něco?
15:02:33
06.03.2013
vhml
Sekvenci netřeba, už samotnej dogbox je slušný peklo na hraní :-)
15:01:56
06.03.2013
Luky
-> havlik: nj, já vim... Nicméně nahoře myslím píše cosi o bezedné kasičce, tak já mu věřím 3
14:52:03
06.03.2013
havlik
-> Luky: jenže to už je zase těch cca 120tis co se eidymu nechtělo dát za tu porsche převodovku.
14:51:40
06.03.2013
Eidy
-> TTomas: Při 250 bych to už asi neudržel na silnici a vzlétnul. Musel bych to dost okřídlit.
-> Luky: Ano i ne. Sekvence je dobrá frajeřina jenže za ty prachy... Ještě uvidíme časem.
14:47:49
06.03.2013
Luky
-> Eidy: jj, tak 4 A nějaký dogbox by tě nelákal? Vím že jsi psal, že chceš trvanlivost, ale já mít nějakou takovou hračku, tak "převodovka z pionýra" je věc, kterou bych tam určitě chtěl 6 Mohlo by mít i sekvenci... 136
14:46:39
06.03.2013
TTomas
-> Eidy: Ja to pocital na 175/50R13 a teoreticka maximalka na tocive atmosfere je pres tech 250km/h. Bude to vhodne tak na turbomotor co nepreleze pres 6tis, ale i tak je to 80kg:(
14:44:09
06.03.2013
Eidy
-> Luky: Jo takhle. Myslíš jako, abych nejezdil jen 1, 2, 3. To by bylo blbý. Ještě jsem nehledal konkrétní zpřevodování. 911 mají 15", 16" nebo i 17" kola v době, ze které bych převodovku případně chtěl a která by byla finančně dostupná. Moje 14" by mohly na maximálce a převodech něco sundat. No uvidíme. To jen, že jsme se tu bavili o tom, co do budoucna.
14:38:34
06.03.2013
Luky
-> Eidy: no že porsche jede "jako kráva" a odpovídají tomu dlouhý kvalty. Ty asi tak rychle jezdit nebudeš (?), tak jestli při továrním setupu porschší (krásný slovo 3 ) převodovky nebude příliš dlouhá, tj. zda nebudeš zkracovat SP, nebo zda se to vyřeší jen menšími koly, který máš oproti Porsche?
Edit: jako TTomáš
upraveno 1x, naposled 06.03.2013 14:39:21
14:33:02
06.03.2013
TTomas
Navic vazi 80kg:(
14:32:06
06.03.2013
Eidy
-> Luky: Proč snižovat maximálku? Proč jen 3 kvalty? Asi nechápu.
14:31:38
06.03.2013
TTomas
Cena je dobra, ale teoretickou maximalku na malych 13" pres 250km/h asi neuzijes.
14:28:54
06.03.2013
Luky
-> Eidy: a myslíš že menšími koly se dostatečně sníží maximálka? Nebo chceš taky jezdit 250+ ? 1 Já spíš abys využil i víc než jen tři kvalty. Nebo bys třeba upravoval stálý převod?
Extreme Tyres