Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:02:41
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 13.06.12 11:33:33: Však ano, pokud je to mechanicky ovládaná čtyřklapka tak nemám nic proti a pak to funguje lépe než karbce, které po každé RZ abys projel synchrotestem a doladil... Důkazem je toho Šimurda.
11:33:33
13.06.2012
Toušík
-> Tuner#2: Tak věřím že u seriového auta ano, ale u sportovnějš laděný to zas nebude tak pomalá reakce.
11:20:34
13.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: Dohodoni mi s ním odladění na sobotu dopoledne 4 3.
11:17:29
13.06.2012
francomk
-> Tuner#2: Nech to má elektroniku, vstrekovanie, ale v tomto máš pravdu. Zlatý lankový plyn! 4
11:13:04
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 13.06.12 09:18:59: Naopak elektronika reaguje obvykle o dost pomaleji než karbec hlavně ty nový auta s elektronickým plynem to je děs. Jezdím dost často se C-maxem 1,8 a je to očistec ta odezva na plyn... Zlatý karbce a nebo starý vstřikování s mechanickým plynem na klapku/y.

-> Eidy: Já bych šel rozhodně cestou naladění na brzdě u někoho kdo umí. Myslím že i ten člověk tady z Plzně by uměl pomoct a je s ním domluva. Pořešíme v pátek, pokud teda dorazíte.
10:55:24
13.06.2012
Zazaa
-> vhml: 45ky krasne nakrmi 2,2litru a 180koni takze tohle by zvladly taky :)
10:14:10
13.06.2012
Toušík
-> Eidy: Já to i tak pochopil že karbce reagujou pomaleji.
10:01:56
13.06.2012
Eidy
-> Toušík: Já jsem nemyslel, že karbce reagují pomalu. Porovnával jsem s elektronikou u většiny ostatních aut. Naučit se s tím dá jen za normálních okolností, ale když jedeš pilu a potřebuješ, aby motor reagoval okamžitě, je těch pár desetinek nepříjemných. Tak jsem to myslel.
Vše ostatní bylo řečeno. Je to jen o doladění. Funkčnost jako taková je ok.
09:41:11
13.06.2012
-> Eidy: : no jak to tu pročítám, tak z hlediska funkce a ceny asi není o čem mluvit no 8 jen mi prostě ty karburátory sedí do starých aut 4
09:39:47
13.06.2012
vhml
-> Toušík: jenže to je dvoulitr, to nejspíš nespraví ani 45tka karb a 48 stojí raketu. elektronika je správná cesta, jen se do toho dostat
09:38:52
13.06.2012
havlik
-> Toušík: ale ne tak když už tam elektroniku má. Tak je to vcelku v pohodě jasně že samostatná plně programovatelná jednotka vyjde na mnohem víc.
09:36:40
13.06.2012
Toušík
-> havlik: Aha tak to jsem měl milnou představu o ceně elektroniky. Tím pádem tohle co píšu je kravina. Díky za ujasnění.
09:33:56
13.06.2012
havlik
-> Toušík: to bych radši nacpal 5-10tis za pořádný odladění elektroniky a pojede to vždy líp
09:33:14
13.06.2012
Toušík
-> havlik: Jasně tak stojí to okolo 25 komplet naladěný webry na obsah vačke atd. Což není drobná investice. Spíš jsem to myslel jako myšlenku zda : Webry x Elektronika.
09:30:02
13.06.2012
havlik
co bych viděl jako největší prudu je investice kolem 20tis za nový webery, a pak hodiny dalšího ladění a spousta dalších penez za difuzory atd. Takhle jak řiká radek jen ladí čip a stojí to prd, akorát je to zatim větší oser dokud se do toho eidy nedostane
09:24:00
13.06.2012
radekp
-> Toušík: Myslím že naladění tak špičkového výkonu nebude snažší cesta...navíc ted to jsou už jen hrátky bez investic. A navíc by musel sundat to sexy sání1
09:18:59
13.06.2012
Toušík
-> Eidy: Jen se tak vlezu. Chápu že karbci mohou reagovat pomaleji než elektronika, ale tak s tím se člověk naučí jezdit ne? (Dřív přidá.) Je fakt že v elektronice se daj dělat snáze zásahy do map než laděním karbců, ale zas pokud máš nasazený 2 webry tak bych myslel že taky nebudou fungovat špatně. Samo že musej perfektně fungovat a bejt naladěný někým kdo je mistr v oboru. Ale jezdilo se to a přijde mi to snažší cesta.
09:04:34
13.06.2012
Eidy
-> T: Mít tam 2 webery? No proč ne. Jen si nevím, jestli by to mělo stejnej výkon jako teď. A hlavně tahle elektronika funguje hned. U většiny aut dupneš na plyn a chvilku se nic neděje. Třeba 3-4 desetiny vteřiny. Stejně tak při puštění plynu to má drobný zpoždění. Tohle funguje hned a proto mě to nenutí.
Když si současně přibržďuju, dá se jet klidně 50-60, ale motor musí být aspoň trochu v zátěži. Tlačit po rovince lehký auto není žádná námaha. Asi.
15:05:22
12.06.2012
-> Eidy: : a nechceš radši karbece, prý to špatně nevypadá 5 40
a nebo jestli se motoru, řídící jednotce "nestýská" po turbu 40
12:27:20
12.06.2012
Eidy
-> radekp: no vidíš, mě se začína stýskat po karburátoru a tryskách. Wlad s tím prý nejezdil. Proto to neřešil. Tak jak jsem to koupil, to bylo v podstatě nepoužitelný. Ale já to nějak přesvědčím.
Extreme Tyres