Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:16:15
12.06.2012
radekp
-> Eidy: Tak jsem záviděl relativní jednoduchost nastavování map v pc a jak vidím, bude to ještě oříšek. Wlad tyhlety problémy neměl, nebo je neřešil?
01:52:16
12.06.2012
Eidy
Takže, byl jsem to 2x projet a žádná sláva teda. Poprvé to bylo úplně tragický. Vespod to cukalo jen o trochu míň, ale celkově bylo cítit, že to nemá sílu. Jelo to o dost hůř než v Mostě, výkon nikde a motor nešel dostat přes 5000 bez ohledu na kvalt a ani po odložení, což v Mostě fungovalo. Zpátky do garáže a bolavá hlava z toho všeho. Dále jsem zjistil, že kolem řemenice na klice olej nekape, ale teče a to doslova. Gufero je v pytli. Budu muset rozebrat zadek a vyměnit.
To jsem jel s ŘJ kde byla epromka venku na deklu, aby šla snadno měnit.
Dal jsem teda zavřenou ŘJ a přetáhnul svazek dál od VN kabelů. Původně byly přisponkovaný k rozdělovači. Na snímače ani nic jinýho jsem nešahal. Jen přemístil svazek a zavřel epromku dovnitř, do Faradayovy klece. Ještě jsem znovu proměřil průtok až u vratky do nádrže a dává to cca 170l/hod čili dost. Jel jsem to znovu projet a samozřejmě to dole cukalo stejně, ale najednou měl motor zase svůj výkon a vynechávání přišlo "až" v 6000 nebo tak nějak a neměnilo se to. Pořád na 6000. Napadlo mě teda, jestli nemůže být ŘJ rušená indukcí z VN kabelů. Setkal jste se s tím někdo? Je to horká stopa.
Zkoušel jsem jet minimální konstantní rychlostí, kde to neškube. Měl jsem na tacho přes 120 a pořád to zrychlovalo. S tím se nedá moc jezdit. Ale doteď jsem ladil snímač zátěže a v garáži se to tvářilo mnohem líp, uvidíme zítra.
No a nakonec jsem zjistil, že to žere jako ruskej tank. Najel jsem maximálně 50km, spíš 40 a zmizela skoro čtvrtka nádrže 9. To dělá odhadem 20l/100km. No panečku, jenže když to člověk drtí naplno, no proč by ne.
Takže, kdo poradí. Potřebuju zkusit zaizolovat svazek ve stylu koaxiálu. Jak na to? Alobalem?
16:37:25
11.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 11.06.12 16:14:48: Do podběhů se právě moc vapkou nedostaneš a na lem zevnitř už vůbec ne... Říkal jsem to tátovi několikrát a tuhle koukal co jsem mu rukou s hadicí šouplou zevnitř blatníku vyhrabal za tuny bláta a humusu kde se pořád logicky drží vlhko a lem vesele hnije.
16:14:48
11.06.2012
vhml
-> Tuner#2: já spíš stejně potřebuju mejt humus z podběhů, podvozku atd. Lak se stejně musí vzít houbou aby se to omylo pořádně.
15:50:50
11.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 11.06.12 15:47:32: To je ideální kombinace když to po oplachu zmokne a v garáži to dosušíš. Dešťovka nedělá fleky a zaschlé kapky 4 Když auto meju i zespoda včetně vystříkání podběhů a lemů zevnitř, tak to opláchnu a jedu projet cca. 10km aby se auto zespoda vyluftovalo a když dojedu je krásně suché i v podběhách. Aplikace fénu tedy jen vyjímečně 5
15:47:32
11.06.2012
Luky
-> Tuner#2: a ještě jsi zapoměl dodat finalizaci dešťovou vodou před sušením 6
upraveno 1x, naposled 11.06.2012 15:47:52
15:40:08
11.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 11.06.12 15:32:56: Ten rotační dělá škrábace jako automyčka a wapka má tak velký tlak, že tam kde je načatý lem apod. to má tendenci odfukovat. Navíc jak psal Eidy auto je pak jak jeden velký bazén, protože se ta voda protlačí všude...

Kdepak chce to jedině hadici, na to nacvaknu koncovku s regulací od rozprachu až po paprsek proudu ale s běžným tlakem ve vodním řádu 2,5-3,5 atm pěkně jen poprášit rozprašovačem. Nechat chvíli mokré aby se to rozmočilo. Pak zvova poprášit, umejt houbou a nakonec final poprášení. Pak už jen švédská utěrka na vysušení.
upraveno 1x, naposled 11.06.2012 15:41:04
15:32:56
11.06.2012
vhml
-> Tuner#2: a co to dělá? Ne že by naše laky byly nějaký slavný, ale chci právě na auto kupovat wapku v blízké době. hlavně na oplach bordelu. Táta dělá do zemedelstvi, takže auto pořád zasraný.
15:28:02
11.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: Jo, bude to zase malá maturita.1
-> francomk: To jsem měl, ale ten je teď vyndanej, navíc si kvalitní kameru vždycku půjčuju. Sám mám jen starší foťák a ten tam dát nejde.
15:22:40
11.06.2012
francomk
-> Eidy: Ak sa nemylim, tak si mal stativ v aute, ne?
15:20:44
11.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 11.06.12 15:00:47: I s lakem. 40 Ne fakt díky, stačí mě když vidím to to dělá s lakem na tátovo Feldě...

-> Eidy: Tak opatrně ať je v pátek a sobotu co fotit 4
15:20:16
11.06.2012
Eidy
-> francomk: Na to nemám držák a když to budu držet v ruce, tak nemůžu řadit. Takže asi smolík.
15:01:54
11.06.2012
francomk
-> Eidy: Tak to aj zachyť na nejaký dátový nosič 1
15:00:47
11.06.2012
Luky
-> Tuner#2 31.05.12 19:47:48: máš špatnou wapku - ta co má rotační drátěný kartáč by ty mouchy určitě sundala 47
14:57:22
11.06.2012
Eidy
-> francomk: Snad ano, už jsem to tu v kartě někde popisoval. Když vydrží ještě 3 hodiny nepršet, tak to ověřím v praxi.
14:49:52
11.06.2012
francomk
-> Eidy: Už si vyriešil problemy s dodavkou paliva?
18:40:34
08.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: To jezdí už teď 1. Kecám.
Než udělám difuzory, to bude chvíli trvat. Ale je náhoda, zrovna tenhle týden jsem přemýšlel, jak je vytvarovat a jak na to. 1
16:20:50
08.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jenom čekám kdy Kóča bude mít difuzory a v Mostě bude jezdit o 50km/h v zatáčce rychleji než my 5

www.speedhunters.com/2012 /.../for-my-ally-is-the-fo rce
19:47:48
31.05.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Radek Retro eLeSo 31.05.12 15:17:11: To se jako nesmí reagovat? 41 Táta má vapku od Karchera celkem drahou, ale nepřesvědčilo mě to ani u spotřebáka kde jsem to zkoušel. Velký tlak se dostane i do míst kam nechceš a přitom mouchy to ani zdaleka nesmeje úplně a stejně to musíš vzít ručně. Do podběhů se s tím nedostaneš, takže to co se drží za lemem tam jen krásně navlhne a hnije a hnije... Než riskovat ochlípnutí laku v místě kde je třeba narušený od kamínku, tak opravdu děkuji... Raději to namočím, nechám chvíli mokré a pak jde mytí samo. Nakonec oplach a vysušení švédskou utěrkou.
16:05:49
31.05.2012
Eidy
Wapka (tak jak správnje wap vypadá) má moc velkej tlak. Teda ne že bych se bál, že mi odloupe lak, ale co si budem povídat, dveře ani kapoty tak skvěle netěsní a nechci mít vodu úplně všude. A to nemluvím o dutinách a jakýchkoliv zákoutích, kam ten tlak vodu nacpe. Že to umeje mouchy a všechen bordel, to je fakt, ale když to nechám namočený dýl a pohraju si s houbou, umeju to taky.
A navíc mi to přijde takový nelidský. 1
Extreme Tyres