Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:35:28
26.05.2012
m8rinek
-> Eidy: nový auta maj snímání otáček pro budík v altíku, ale proč? Zeptám se kolegy co je repasuje...
11:30:54
26.05.2012
ZdrubT
-> T: Já jedu určitě do Běšin.
11:22:03
26.05.2012
Eidy
-> T: Už je to odladěný. Ty jedeš Skodahome?
-> m8rinek: To nevím jestli má, ale k čemu by to bylo? Stejně potřebuješ snímat přesnou polohu na klikovce. Nebo to je jen informační pro budík?

Každopádně jsem včera ještě něco proměřoval a zkoušel a teď ráno jsem jen dal LED místo žárovky na kontrolku dobíjení a vše funguje skvěle. Altík prostě po vypnutí klíčku generuje slabé napětí do kablíku kontrolky a protože ten je paralelně připojen ke káblu na relé (původně na cívku) stačí na přidržení relé.
09:20:43
26.05.2012
m8rinek
-> Eidy: hele a nemá v sobě altík z Fabie už snímání otáček a není to právě to co generuje?
08:08:05
26.05.2012
-> Eidy: : tak to se odladí a příští týden jedeme na škoda home nebo do Bešin? 4 40

jinak tohle se stalo Petrovi na rapidovi a bylo to špatný relátko na zadní vyhřívání okna...ale to jsem asi moc neporadil 8
00:45:14
26.05.2012
Eidy
Tak jsem nahodil altík z fabie, připojil kontrolku a altík dobíjí, kontrolka zhasíná, řemen tam pasuje, všechno super až na takový malý detail. Nezhasíná motor. ŘJ mám spínanou hlavním relátkem a relé je ovládaný klíčkem. Jenže když připojím kablík ke kontrolce, tak altík generuje něco, co vytváří proud pod klíčkem ačkoliv je vypnutej a tím samozřejmě zůstává sepnutý hlavní relé k ŘJ a motor bublá na zbytkovej tlak paliva v liště. Po odpojení kablíku to zhasíná hned. To jsem z toho jelen. Tušíte někdo kde je chyba? Nebo mám něco špatně?
08:56:59
20.05.2012
-> Eidy: : hurá, už nebudeš strašit sousedy v okolí 5 km 40 5
21:46:13
19.05.2012
U-Geen
-> Eidy: ona ta fotka zezadu asi klame, tlumic vypadal hodne schovanej
21:41:30
19.05.2012
Eidy
-> Tommyk: 1
-> U-Geen: Jenže kdybych tam dal vlnovec, tak bude tlumič 10cm za autem. Na svodech je koleno, za ním trubkové spojení a hned tlumič. Taky jsem sháněl co nejkratší tlumič. Tenhle má jen 400mm. A to jsem ještě rozmýšlel, jestli neupálit kousek koncovky, ale chlapík z Demonu mi to rozmluvil kvůli funkci.
21:34:18
19.05.2012
U-Geen
-> Eidy: by stacilo dat vejs jen konec a klidne pres vlnovec, nejakej malej permanentni ohyb snad zkousne
21:22:09
19.05.2012
Tommyk
-> Eidy: jojo, myslel jsem si to že kvuli svodům to moc vejš nepůjde 4 ostatně kdyby to šlo, tak bych ti to asi ani nemusel říkat 1
20:48:21
19.05.2012
Eidy
-> Tommyk: Šlo by to, ale to bych asi musel nechat udělat komplet nový svody. Pod motorem jsou svedený větve dohromady a po 10cm je koleno dozadu. Trochu jsem to zvedal, ale nechci tam dělat zbytečně velký ohyby.
20:45:43
19.05.2012
Tommyk
-> Eidy: nešlo by ten tlumič posunout trošku výš? takle to vypadá divně
19:58:39
19.05.2012
Eidy
-> johaning: Jo, zastav se.
-> jarda.u1: Nene, příčák teď jezdí na eRku u -> T . Tenhle je nový.
19:48:57
19.05.2012
jarda.u1
-> Eidy: tenhle tlumic vyfuku jsi uz jezdil,ne?Ale jako pricnak predtim...
23:11:01
18.05.2012
johaning
-> Eidy: Je vydet ze se budu muset zas stavet a okouknout to,co jsi zas poresil a na pokec ;-)
22:58:47
18.05.2012
Eidy
Nasadil jsem na hotovo nový tlumič a bohužel je na můj vkus moc tichý. Je slyšet převážně mechanický hluk motoru. Ale ještě jsem s tím nejel, nebudu dělat ukvapené závěry.
21:47:44
18.05.2012
Tommyk
-> Eidy: tak fajn :)
21:32:37
18.05.2012
Eidy
-> Tommyk: Jo, už jsem to tu psal. Celý vedení je překopaný a dává to dvojnásobek proti původní trubce. Ještě jsem s tím nejel, ale věřím, že to bylo tím. Není důvod, aby to nefungovalo.4
18:20:11
18.05.2012
Tommyk
-> Eidy: ahoj, tak co krmení, už si to nějak pořešil? 6
Extreme Tyres