Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:15:18
22.04.2012
Eidy
Jo, já si to užil.
14:49:34
22.04.2012
Mr_Kubas
Líbilo se vám tam aspoň pánové? 1
13:08:49
22.04.2012
Eidy
-> jarda.u1: Čau. Jo. to jsem byl.
09:24:40
22.04.2012
jarda.u1
-> Eidy: ahoj,nebyl jsi včera čistě náhodou na Řípu???
13:46:24
21.04.2012
Eidy
-> Bedřich: Pokud bych to dělal s ohledem na co nejnižší těžiště, šlo by to lépe. Ale jinak souhlasím.

Dnes jsem nahodil nový svíce Bosh - platinová FR5DP a čtyřelektrodovou FR56 a motor jede už na volnoběh lépe, otáčky jsou o dost vyšší.
Taky jsem zprovoznil nové palivové vedení a za vstřikama a regulátorem to dává skoro 140l/hod. Funguje to výborně.
Teď ještě tlumič a altík.
18:39:28
20.04.2012
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: V podstatě to o čem psal TTomas.Dvě nízkotlaké pumpy, nádobka a jedna vysokotlaká...Vše s ohledem na co nejnižší těžiště.Výsledek vidíš na fotce.
upraveno 1x, naposled 20.04.2012 18:40:24
18:32:46
20.04.2012
Eidy
-> Bedřich: Tohle je dost úchylný řešení.
18:24:09
20.04.2012
Bedřich - zrušená registrace
-> TTomas 01.04.12 13:38:07: Zpět k debatě o čerpadle.Toto, i když to většina aut využívá, mi opravdu příjde šílené...Chápu proč to tak je, ale moc nevěřím že to nejde vyřešit i jinak.
farm8.staticflickr.com/70 12/6834936105_5e6d012a74_o .jpg
23:07:21
18.04.2012
Eidy
-> havlik: čímž mi chceš taktně naznačit, že se mám ještě co učit. 1 ok4 3
07:27:41
18.04.2012
havlik
20:11:45
15.04.2012
Eidy
-> Zazaa: Jo taak. Já nevěděl, že nevíš jakej sraz. 4
upraveno 1x, naposled 15.04.2012 20:12:05
17:55:43
15.04.2012
Zazaa
myslel sem o jakej sraz jde :)
15:57:47
15.04.2012
Mirda
Tak já nic netajím, aktualní stav je v galerii.
14:03:16
15.04.2012
Zazaa
tady sou vsichni tajemny jak hrad v karpatech :)
13:02:56
15.04.2012
Mirda
No že bych to stihnul dát taky dohromady na ten sraz? :-) :-)
18:52:33
14.04.2012
MATTESS
-> Eidy: to jsou ještě celé 2 měsíce1
07:19:46
14.04.2012
Eidy
-> Zazaa: Na celostátní u Plzně.
07:15:25
14.04.2012
Zazaa
-> Eidy: na jakej sraz se chystas ?
06:05:37
14.04.2012
Eidy
-> Mirda: No, to bys eReSu trochu křivdil, co se výkonu týká. Ale jinak to asi souhlasí.
Jo, altík tam přijde jinej. Jen jsem chtěl Alfáckej, že nebudu muset vyrábět držák nebo "redukci" mezi blok a altík. Tak to udělám, to je fuk. Začíná pěkný počasí, jsou nějaký práce na baráku a zahradě a za sraz je už za měsíc a půl 3.
Extreme Tyres