Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:59:11
04.04.2012
Eidy
-> T: Musíme přes zimu máknout, abychom na další sezónu zase překvapili.1
19:59:12
04.04.2012
Milan 136
-> Eidy: já mám taky jen čtyřsvíčkovej.
Zkus a uvidíš
14:04:29
04.04.2012
tahle debata se mi líbí 1
11:42:46
04.04.2012
vhml
-> radekp: ale na Slovensku jo :-)

EDIT: aha ,vy řešíte chromování nárazníku, myslel že karbonovou kapotu
upraveno 1x, naposled 04.04.2012 11:44:11
11:39:33
04.04.2012
radekp
-> Eidy: myslím že tak velká vakuová pec snad ani v republice není...
-> havlik: přesně, to by se dalo
11:37:48
04.04.2012
Martin136COUPE
-> havlik: Zrovna jsem to chtěl napsat. 40Třeba karbonový kapoty na červeným autě vypadají luxusně. 52
10:44:54
04.04.2012
havlik
-> Eidy: jistě udělej rovnou karbonový:)
10:43:47
04.04.2012
Eidy
-> Luky.: Ne, uvažuju o rámu ven. Když to překulím, neodřu lak 3.
Jako napadlo mě to, ale zatím nemám potřebu. Možná časem. A hlavně vařit do nalakovanýho auta?
S těma nárazníkama od H si to pamatuju. Ale to je možná už 10 let, ne? Nebylo by to špatný, jenže takovej nárazník by díky vakouvýmu chromování přišel na stejnou sumu jako novej normální. To bude jednodusší udělat je podobně ale jinak 40. Ještě musíme s místním kolegou doladit technologii. To třeba přes zimu.
09:32:03
04.04.2012
Luky
-> Eidy: neuvažuješ o rámu dovnitř? Přeci jen tohle už dost upaluje na to, že eRko vlastně nemá střechu...
A ještě bych pro Tebe měl tip - Honza Šustr (nick H.) jeden času uvažoval o výrobě laminátových nárazníků s "chromovým" povrchem. Myslím že takový úchyl na odlehčování, jako jsi Ty, by se s ním měl dát dohromady a měli byste to dotáhnout do konce 1
08:22:40
04.04.2012
MATTESS
ten boční pohled na Kóču je luxusní
00:15:58
04.04.2012
Nepér
Tyjo, dokonce dvě moje fotky se dostaly do VIP výběru, jsem dobrej 3
23:48:36
03.04.2012
Giom3
Má tam dva bezkontakty z Favorita. Normálně tam bez úpravy pasovaly /tuším?/. Musel si s předstihama dost pohrát, ale asi se mu to povedlo, protože mu to jelo víc než dobře. Vanos se přepíná poměrně v malých otáčkách a tak ho přepínal vypínačem hned po startu natvrdo.
23:43:53
03.04.2012
Minik03
-> Giom3: JJ, bracha na to prdí a radši běhá s hadicí 3 3
23:42:31
03.04.2012
Eidy
-> Giom3: No jo, jenže tady není žádná aktualizace.8
A zapalování je řešený jak?
23:39:49
03.04.2012
Giom3
Táta tam má už nějakých 5 let taky TS, ale na dvojitých karburátorech. 143
23:38:23
03.04.2012
Eidy
-> U-Geen: Neboj, ještě minimálně nějaký čas zůstane 4.

Ještě jsem přidal pár fotek od T2. Díky všem, kdo vyfotili Kóču.
23:24:54
03.04.2012
U-Geen
-> Eidy: nech 4q :)
22:32:40
03.04.2012
Eidy
-> Milan 136: Ten litr je Bergera staršího a to je jinej motor. To má "jen" 4 svíce.
Víko se mě odlepovat nechce. Buď tam půjde takhle, nebo nic. S tímhle stejně něco provedu.
-> m8rinek: Nemá. Originál má dost podobný rozměry a vstupy k válcům dokonce menší, protože já mám slabší stěnu. Spíš mi vadí, že mám vstupy kolmo na hlavní komoru. To není zrovna ideální. Ale beztak už mám vymyšlenou úplně jinou věc. Jen kdo to vyrobí 40
21:54:58
03.04.2012
m8rinek
-> Eidy: To sací potrubí z uhlíku vypadá moc pěkně, jen nemá menší průřez? Nebude to motor škrtit?
Extreme Tyres