Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:47:53
03.04.2012
Milan 136
-> Eidy: myslím, že jsem o kousíček zvětšil díru ve víku a normálně tam jde. A vypadá to líp než olio1

Jestli si to dobře vybavuju, tak Karel Berger ho tam má v MB.
EDIT: Nemá, má tam chrom z chladiče. Tak ho mám jen já

upraveno 1x, naposled 03.04.2012 21:49:11
21:40:40
03.04.2012
Eidy
-> R@ZOR: Ale kuš taky 1.
-> kraska98: Já myslím, že plakat budou i když nechám současnou špajzku4.
-> Milan 136: A víš, že to není špatnej nápad?. Popřemýšlím o tom
21:26:12
03.04.2012
Milan 136
-> Eidy: krása. Hlavně ten motor. Dal bych na něj ještě víčko na olej plechový Škoda. By bylo víc stylový1
Na ten můj dvoulitr pasuje po lehký úpravě
21:15:17
03.04.2012
kraska98
Jj,potom nebudou mít ty baworsky plecky co se prohání na okruhu žádnou šanci a pak budou brecet že je předvede nějaká stará škodovka3
20:30:28
03.04.2012
R@ZOR
Hlasuju taky pro 5q ;-)
20:27:14
03.04.2012
Eidy
-> kraska98: Díky. Do 5q mě tu pár lidí nutí, ale zatím nee. 4
-> wlad: No, nestěžuju si. má to ještě mouchy, ale to se odladí a pak to bude paráda. A není to tak strašný, jak sis možná myslel. Myslím přetáčivost nebo chování auta vůbec. Nebo mě to tak nepřijde.5
19:34:34
03.04.2012
wlad
Čistá krása! Alfa je ve správných rukou. :)
18:39:32
03.04.2012
kraska98
Absolutní paráda,z koči se stala tigřice 2 Neuvazujes tam hodit 5q
15:07:55
03.04.2012
-> Luky.: : tak nějak 40

-> Eidy: : no budeš muset vybírat, máš jich od něj víc, než dost 40
14:39:30
03.04.2012
Eidy
-> havlik: Tak já zrovna nejsem člověk, kterej by musel gumovat kolečka, ale spíš jsem to myslel jako příklad. Nový auta testujou v Emirátech a na poušti při vysokých teplotách, jízdou po městě atd. No a to by už chlazení asi neustálo. Tak proto jsou chladiče dimenzované z našeho pohledu přespříliš. Nicméně z chladiče jsem měl obavy, ale ukázalo se, že zbytečné. Při 20°C jsem to ani nedostal na provozní teplotu a to jsem to první kolo solil, než to začlo škubat. A při tlaku 1,6 baru v chladící soustavě mám teplotní rezervu víc než velkou.
-> T: Tak by se to dalo taky říct. A havlik udělal hezký fotky. Večer nasypu ještě od T2.
14:17:42
03.04.2012
Luky
-> T: myslíš proto, že auta ostatních účastníků by byla viditelná pouze skrz zadní okýnko po dobu několika vteřin, a pak už ne? 1
14:04:21
03.04.2012
-> Eidy: : ještě, že to letos nejelo koukám...na podzim už by havlik takový hezký fotky za jízdy asi neudělal 40 4
13:21:59
03.04.2012
havlik
-> Eidy: no myslim si že v tom případě by stejně dřív vzdala převodovka než chlazený i když člověk nikdy neví
13:12:17
03.04.2012
Eidy
-> Lukky_sk: Ventilátor tam mám už 3 roky, ale moc ho nepoužívám. Teď v Mostě jsem startoval s 80 a po chvilce to slezlo na 60 stupňů. I David V6 chladil chladičem ze 120/130, stejně jako TUNER doposavad. Ono to chlazení není zas takovej průšvih, jak zjišťuju. Jde spíš o to, že třeba nemůžu gumovat, protože pak už chladič nestačí.
12:32:56
03.04.2012
Lukky_sk
-> Eidy: páni jo to s tou ladenou lamelou som aj nejak tušil. Ale nebere mi stále jedna vec ako že to ten náporák stále stíha chladiť... ventilátor tam stále nemáš však?
10:17:11
03.04.2012
havlik
-> radekp: nikon d90
10:12:13
03.04.2012
radekp
-> havlik: jsem se Tě chtěl zeptat, čím jsi fotil, protože fotky za jízdy hodně dobré...
-> Eidy: sorry za ot
10:08:38
03.04.2012
Eidy
Nasypal jsem ještě pár fotek motoru.
10:03:56
03.04.2012
Shader
-> Eidy: Páni... jsem myslel, že tohle nutně musí běhat na keramice9 , dík za objasnění.
09:56:55
03.04.2012
Eidy
-> havlik: Děkuju. Ale máš pěkný fotky. Díky 4
-> Shader: Dá se tam škodováckej setrvák ohoblovanej na hmotnost loukoťovýho, zesílená lamela se sériovým obložením a celý se to dá odladit panu Čepkovi z Motorexcelu. On vybere silnej přítlačák a zahloubí setrvák pro co největší přítlak dle tlouštky lamely. Časem tam asi přijde keramika, ale tahle zatím zvládá dobře.
Extreme Tyres