Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:36:01
20.03.2012
m8rinek
-> Shackall: Kdo sleduje pozorně, moc dobře ví co tam bude...
12:32:46
20.03.2012
Shackall
-> m8rinek: Tohle auto sleduju, velice se mi líbí, leč naživo ho buhužel neznám. Na ten nový motor jsem zvědavý zvlášť, nicméně tomu, že tam bude osmiválec nevěřím. Bude tam - alespoň co píše majitel motor s 8 svíčkama, a to nemusí být nutně osmivál. -> Eidy: Moc fandím a jsem zvědav!
11:19:24
20.03.2012
m8rinek
-> Shackall: a je jen jeden čudla, co tu hmlu hltá... no možná dva...
09:59:34
20.03.2012
Shackall
-> Bery: Jako nerad bych učil staré orly létat, ale oba jistě víme, že všechny normálnímu smrtelníku dostupné V8 jsou těžké jako kráva, takže aby to Erko také nějak jezdilo, bylo by nutné vzít svářečku a udělat z toho Saloon. To si myslím, že by i bylo realizovatelné (splašit nějaký small block je čím dál snažší 3 ), ale to se zjevně neděje. Jediný V8, který by podle mé chabé fantazie mohl jít do Erka bez nějakých brutálních úprav je 8. 32. Ferrari/Lancia Thema, ale ten je - alespoň se obávám - pod 200 tKč nesehnatelný (navíc za těch 200 je i z autem).
00:02:09
20.03.2012
yaris
-> Eidy: konecne trochu k věci.ty volty nechame na jindy1
23:59:36
19.03.2012
Eidy
Dnes jsem nasadil zadní kapotu a seřídil spojku. Musel jsem nastavit vypínací tyčku spojky, nějak nestačila. Zbývá už jen vyříznout výztuhu v zadním čele bo nějak koliduje s motorem, šoupnout ho tam a přimontovat kameru. Pak bude vše připraveno na první jízdní zkoušku. 40
23:52:20
19.03.2012
yaris
-> Bery: zeptej se Eidyho on ti to vysvětlí 4
23:48:35
19.03.2012
yaris
-> Eidy: teda to bude zajimavy,ja už viděl 16ti voltový ale 8mi ještě ne3
23:48:19
19.03.2012
Bery
-> yaris: co je na tom k smíchu,nebyla by to první škodovka a možná ani poslední.
23:46:49
19.03.2012
Eidy
-> yaris: Ne, V8 jako že pracuje s napětím 8 voltů.3
23:43:55
19.03.2012
yaris
-> Eidy: V8 to jako osmivál???3
23:38:39
19.03.2012
Zazaa
si delate srandu ja bych jel az bych brecel a misto toho me zas ceka lopata, kolecko, cement, pisek .....

-> TUNER: kam jedes lyzovat ? svycary ?
21:59:39
19.03.2012
Bery
-> Eidy: žádný usmiřování nebude5
21:55:14
19.03.2012
Eidy
-> Bery: Do huby nedostaneš, ale ucpu ti výfuk 3 .
21:40:19
19.03.2012
Bery
-> Eidy: letos zase ušetřím za cestu do mostu,nepojedu tam abych dostal do huby a jel zas dom...
21:35:40
19.03.2012
Eidy
-> Bery: Ale vykecat jsi to vážně nemusel. 8
21:30:34
19.03.2012
Lukky_sk
-> Bery 19.03.12 21:11:59: favorit light dualblock V8 :)
21:24:18
19.03.2012
Tommyk
-> Bery: 3
21:11:59
19.03.2012
Bery
-> Shackall: ať mě Eidy zabije....je to druhá evoluce těch dvou svařených bloků z fáva,ale jemu už to šlape jak brus...proto tolik svíček a pořád lehkej motor za zády.máme se na co těšit5
20:23:31
19.03.2012
Mantrabeach
-> Eidy: jo ale to bych to nejdřív musel umět3.to sem si taky říkal zezačátku a první kolo a byl sem posranej až za ušima 1
Extreme Tyres