Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:45:03
15.03.2012
vhml
-> Eidy: -> m8rinek: To teda chlapci kurva zlevnili. Zjevne budu mazat tez Castrolem :-)
09:41:12
15.03.2012
m8rinek
09:39:57
15.03.2012
Eidy
-> vhml: Kdo hledá, najde.
www.e-oleje.cz/index.php? akce=detai...
09:06:12
15.03.2012
vhml
-> Eidy: fakt? Kde se necha kouopit za takovou cenu? Videl jsem ho vsude za 300+

Loni jsem mel Gulf od Gema asi za 180, jenze uz ta moznost není...
09:03:40
15.03.2012
Eidy
-> vhml: Protože ze všech 10W-60 je tohle ten skoro nejlevnější. 199 Kč/litr.A když porovnáš dostupný parametry, tak je stejně dobrej jako všechny ostatní, prde 4
08:57:34
15.03.2012
vhml
-> Eidy: proč kupuješ leštenej prd od Castrolu? Na kolik vyšel?

Musím taky nakoupit. Vidím to na Valvoline za necelých 200/litr.
upraveno 1x, naposled 15.03.2012 08:58:01
23:31:51
12.03.2012
Eidy
Dneska jsem nasadil hlavní řemenici a krmení, zítra koupím klíňák, johaning mi slíbil nalakovaný držáky motoru a motor tam budu moct šoupnout na hotovo. Začínám si hrát s elektrikou a to je v podstatě taková poslední práce. Pak už jen tři a půl tisíce drobností a můžeme vrčet.
Jelikož to zatím stavím bez altíku, budu potřebovat ve frontě nějakého dobrodince, který mě nechá nasosat něco elektrické energie ze svých zdrojů. Kdo se hlásí?1
11:21:43
04.03.2012
Tommyk
-> Eidy: aha, tak to jsem nevěděl :) chybička se vloudila 1
08:06:59
04.03.2012
-> Tommyk: : nemá posilovač,aby ho v tomhle případě mohlo pár maníků tlačit po okruhu a byl schopen brzdit....40

-> Eidy: : no vidíš, to já už vrčim a mam všechno do stavu pojízdného,ale jsem zvědav co ty brzdy,chlazení.no uvidíme 8 3
21:09:50
03.03.2012
Eidy
-> Tommyk: A právě proto posilovač nemám 4 .
19:54:32
03.03.2012
Tommyk
-> Eidy: ještě by to chtělo aby někdo sál jako kozu svý příletkyně hadičku podtlaku k brzdám, abys mohl brzdit 3
19:39:04
03.03.2012
Eidy
-> T: Jo, to jo. Kromě motoru všechno funguje. takže když mě dokážete hodně rychle tlačit po okruhu, tak se i svezu. 3
19:17:40
03.03.2012
-> Eidy: : jasný, uvidíme za 3 týdny 4 ale jinak je snad auto kromě motoru připravené nebo ne? 131
18:10:46
03.03.2012
Eidy
-> T: No jo, ale zase to tam nepovezu jen aby to vrčelo na místě. 8
17:10:09
03.03.2012
-> Eidy: : tak si to povíme teda až za 3 týdny 4
jak jsem říkal, máš štěstí, že máš podvál a tak si to můžeš klidně jet otestovat do Mostu, jen aby to vrčelo 40
15:59:51
03.03.2012
Eidy
-> T: už jen necelý 3 týdny 9
09:09:23
03.03.2012
-> Eidy: : pokud nestíháš, tak dorazím dřív 4 ale ještě je čas...4
20:57:53
02.03.2012
Eidy
-> T: Tak mě zkontrolujte. Maximálně tu přespíte a pak vyrazíte beze mě, když to nestihnu.
13:02:25
02.03.2012
-> Eidy: : no co mam s tebou dělat 3
ba ne,myslim, že to zvládneš a já tě jen zkontroluju den před Mostem 5 4
11:36:06
02.03.2012
Eidy
-> T: To budeš hodnej, když to za mě doděláš. Já jsem tak nešikovnej a pomalej, že budu vděčnej 3 .
Extreme Tyres