Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:37:25
25.11.2011
Rapid05
20:42:29
25.11.2011
Milan 136
taky jsem za antracit
20:37:36
25.11.2011
Eidy
-> Tuner#2: Hmm, to by mě někdo musel udělat virtual. Tak šikovnej už nejsem. Popravdě mě to taky napadlo. Jen mám obavy, že v případě seknuti kamínkem to bude hned vidět. Po Mostě už ty kola nebyly zdaleka tak špinavý. To bylo jen ze začátku, než si to sedlo.

Najde se někdo?

-> Filip: V Kladně? Tak někdy můžeme zajít na kus řeči. Bydlím kousek za Kladnem.
20:27:05
25.11.2011
Filip
Souhlasim na antracit!
19:36:57
25.11.2011
Filip
Sem jen polo cizines Cech a Skot. Bydlim v krkonose ale studuju v Kladne. Jo adresa je www.skoda130rs.webs.com ale dlouho sem ne udelal update, uz mam laminaty a vsechno, jen cekaj 1
18:44:30
25.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.11.11 18:26:22: Co to hodit do antracitu? Nebude tolik vidět bordel z desek a je to dost častá barva na racing cars 5
18:26:22
25.11.2011
Eidy
-> Filip: Díky. Snažím se. Máš někde fotky toho svýho? Rád bych viděl, jak se staví RS v cizině. Nebo kde ho vlastně stavíš?

-> All: Kola stále čekají na otryskání a pak ještě na lak. Má někdo tip na pěknou barvu v RALu? Nějakou stříbrnou metlu. V mezičase postupně tvořím karbonové sání. Zatím jsou toho tři kusy a jeden dost děravej. Všechny musím dotvarovat, jeden nakrájet a pak to všechno slepit dohromady a snad to bude makat tak, jak si představuju a nebude to jen na parádu.
15:16:16
25.11.2011
Filip
Eidy 1 super prace, stale tvoje prace a auto je muj vzor!! RSo se taky pomalu dava dohramady, taky bude myt jiny srdce 1
22:10:21
20.11.2011
johaning
-> Eidy: ale aspon na chvilku
22:09:31
20.11.2011
Eidy
-> johaning: To jo, ale bohužel jen dočasně.
22:05:01
20.11.2011
johaning
-> Eidy: zitra je odlehcime trosku 4
22:00:48
20.11.2011
Eidy
-> radekp: Aspoň někdo má těžší kola než já.
21:19:07
20.11.2011
Milan 136
-> Matulo: jo
21:16:35
20.11.2011
Maťulo
-> Milan 136: robis v skodovke?
21:01:47
20.11.2011
Milan 136
-> radekp: a pak mě namaj bolet záda, když celý dny tahám takový těžký krávy
18:10:39
19.11.2011
radekp
-> Eidy: pro uklidnění : dneska otec vážil salámy z Yetiho....23 kg1
22:05:30
15.11.2011
Eidy
-> Tuner#2: Že se to prej nemá rádo. Jak jsem koupil, tak prodávám. Johanning se ptal přímo dodavatele jejich prášku.
Edit: jak to čtu, tak do toho asi půjdu.
upraveno 1x, naposled 15.11.2011 22:08:04
21:25:45
15.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.11.11 21:16:47: A důvod toho loupání?

Chápu mám to krátce navíc samodomo, ale bylo to na radu člověka co dělá jen a jen kola včetně strojního leštění a dělá se to takto při výrobě (třeba i ATSa jsou zevnitř šedivá a z venku je na tom stříbrná metla s lakem), ještě bych to zvážil viz. komenty Dudu: www.autohificlub.cz/forum /.../0
upraveno 2x, naposled 15.11.2011 21:27:15
21:17:33
15.11.2011
-> Eidy: : jasný, že lepší 4 ale jestli jen lepší nebo jiná? 3
tak ono zůstat no svém při takovým rozměru pneumatik taky dobrý 5
21:16:47
15.11.2011
Eidy
-> Tuner#2: Chtěl jsem práškovej základ na vyhlazení a pak mokrou. Ale dle johanninga to prej není moc dobrá kombinace a dřív nebo později se to začne loupat. A ty to nemáš dost dlouho, aby se to dalo brát jako precedent.
Extreme Tyres