Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:02:17
30.09.2011
Zazaa
ale ted premejslim a mam pocit ze sem kdysi nekomu objednaval ze ebay G-tech ...jen nevim komu ... to by bylo zajimavy si to pujcit pripadne se s tim projet treba na horske draze a porovnat s tim telefonem :)
15:19:07
30.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 30.09.11 14:35:37: Neviděl jsi kultovní film TOP GUN? Tam ty Géčka taky probírali jak tam ukazoval tu fotku letadla nad kterým letěli vzhůru nohama. Stíhačky umí víc než 1G 4
15:19:01
30.09.2011
Nwkt
-> Zazaa: Ono taky otázka jak to aj telefon dokáže přesně změřit
15:14:42
30.09.2011
Zazaa
no sem zvedavej ... co si pamatuju tak v Exige na okruhu na semislikach A048 ukazovala telemetrie v zatackach max trochu prez 1g a to me neprislo ze bysme se loudali :)
15:00:19
30.09.2011
minno
Toľko z vysvetlenia mi už stačí3
14:58:16
30.09.2011
Luky
-> minno: pokud jezdíš autem rychleji než pár km/h, tak to v zatáčkáš taky cítíš
14:55:37
30.09.2011
palinator
-> Eidy:
Nebo-li jako by minník ležel na boku.4
14:53:24
30.09.2011
Eidy
-> minno: 1G je síla, tedy pardón, zrychlení, kterou na tebe působí Země. Tedy 10m/s. To tu bude vždycky. Ale navíc si můžeš "vyrobit" i další v různých směrech. Třeba při průjezdu zatáčkou. Když bude třeba levá a dosáhneš jednoho G, tak 10kg závaží budeš díky Zemi zvedat silou 100N, stejně jako v kuchyni, ale taky na pohyb zprava doleva budeš muset vyvinout 100N. Vlastně je to jako kdyby ti někdo natočil svět.
Je to jasnější?
14:44:28
30.09.2011
U-Geen
-> minno: proste sila, ktera na tebe pusobi kdyz jedes do zatacky a vysunuje te ze sedacky doleva nebo doprava :)
14:35:37
30.09.2011
minno
-> Eidy: nie, chcel som počuť to čo napísal Luky., ale aj tak z toho nie som 2x múdrejší.
14:34:17
30.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 30.09.11 11:51:07: Otázka jak ten phone bude měřit, ale vycházím z toho, že 911tka na sérových gumách má kolem 1G a když vezmu, že tyhle sériovky mnohdy zmítající se na limitu (viz. to vypochodované Porsche před Mustafovou Fabií 1,8T) v Mostě tlačíš tak prostě na semi slickách věřím, že to 1G tam je...
14:30:44
30.09.2011
Eidy
-> minno: Jo, je to skvělý. To jsi chtěl slyšet?
14:11:15
30.09.2011
Luky
-> minno: přetížení, které to auto zvládne vyvolat v zatáčce - tedy jak moc tě to namáčkne na okýnko
14:10:45
30.09.2011
U-Geen
-> minno: super :)
14:01:19
30.09.2011
minno
Eidy 30.09.11 11:51:07 napsal:
Nainstaloval jsem si do iPhonu aplikaci na
měření bočního zrychlení.
Tak ma zaujíma, že aké to je, to bočné zrýchlenie.
13:48:58
30.09.2011
Eidy
-> minno: Nevím co myslíš. Vysvětli.
13:27:47
30.09.2011
minno
-> Eidy: a to je aké bočné zrýchlenie?
12:15:33
30.09.2011
MATTESS
-> Eidy: to bude zajímavé. Jsem zvědav na ty hodnoty
11:51:07
30.09.2011
Eidy
Mám na okruhování zapůjčenou kameru GoPro Hero. Má široký záběr, takže musím vyrobit nový držák, daleko víc dopředu. Mezi sedačkama. Takovej hliník, je na to přímo ideální 40
A ještě budu mít jednu fíčuru. Nainstaloval jsem si do iPhonu aplikaci na měření bočního zrychlení, takže konečně budu znát výkon Kóči. Snad nebudu zklamán. S Tunerem2 jsme se bavili o zrychlení v zatáčkách a on si myslí, že zvládneme kolem 1G. Já říkám, že míň. Odhaduju to maximálně na 0,9G. Tak uvidíme, kdo má pravdu. 5
upraveno 1x, naposled 30.09.2011 11:51:38
07:37:01
28.09.2011
m8rinek
-> Eidy: S tim počítám, že zlepšení teprva přijde ;).
Extreme Tyres